ondergrond subwoofer
ModeratorCOLON Moderator
-
Jeroen_Gtsi
- Junior member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 13, 2004 18:16
ondergrond subwoofer
ik ben bezig me audio achterin wat beter in te bouwen, en ik vraag me af wat de beste dikte ondergrond is, en hoe jullie dit vastzetten? ik hoor het graag
- *15'' LM
*Achterspoiler met remlicht
*Lexus achterlichten
*Green open luchtfilter
*Sebring eindpijp Zonder middendemper
*Afstandbediening CV
*Xenon
-
Dennis
- Senior member

- BerichtenCOLON 230
- GeregistreerdCOLON Za Apr 24, 2004 17:50
-
Mighty
- Special member

- BerichtenCOLON 953
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51
Ik heb vrij professorisch een rubberen deurmat gepakt en hier 2 stroken afgeknipt (+/- 20cm breed en volle lengte) die precies (op elkaar) passen tussen de 'bodem' van de kofferbak zeg maar en de achterstoelen. Nu is én de vloer van de kofferbak helemaal vlak én je hebt antislip waardoor ik mijn sub helemaal niet vast hoef te zetten.
Maar goed, das mijn creativiteit
Maar goed, das mijn creativiteit
Past: Starlet P7, Corolla E10 4EFE, Corolla E12 D4-D, Honda Accord 1.8i, Honda Accord 2.3i ES
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
-
Wesley
- Senior member

- BerichtenCOLON 319
- GeregistreerdCOLON Do Sep 16, 2004 10:47
Totdat je een keer een botsing heb, dan vliegt je kist in het rond.Mighty schreefCOLONIk heb vrij professorisch een rubberen deurmat gepakt en hier 2 stroken afgeknipt (+/- 20cm breed en volle lengte) die precies (op elkaar) passen tussen de 'bodem' van de kofferbak zeg maar en de achterstoelen. Nu is én de vloer van de kofferbak helemaal vlak én je hebt antislip waardoor ik mijn sub helemaal niet vast hoef te zetten.
Maar goed, das mijn creativiteit
-
OrangeCorolla
- Newbie

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON Wo Nov 08, 2006 11:14
Ik heb zelf een bass tube en dat gaat behoorlijk rollen achterin. vandaar dat ik nu met een frame bezig ben om de subwoofer op zn plaats te houden.
Dit frame maak ik van 18 mm mdf en wordt bekleed met de stof die al in de koffer bak zat.
Dit frame maak ik van 18 mm mdf en wordt bekleed met de stof die al in de koffer bak zat.
Simply The Best ==> TOYOTA
Corolla 1.6 16V - 4A-FE
Orange Mica
Corolla 1.6 16V - 4A-FE
Orange Mica
-
Mighty
- Special member

- BerichtenCOLON 953
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51
Ten 1e: das dus een reden om geen botsing te krijgenWesley schreefCOLONTotdat je een keer een botsing heb, dan vliegt je kist in het rond.Mighty schreefCOLONIk heb vrij professorisch een rubberen deurmat gepakt en hier 2 stroken afgeknipt (+/- 20cm breed en volle lengte) die precies (op elkaar) passen tussen de 'bodem' van de kofferbak zeg maar en de achterstoelen. Nu is én de vloer van de kofferbak helemaal vlak én je hebt antislip waardoor ik mijn sub helemaal niet vast hoef te zetten.
Maar goed, das mijn creativiteit
Ten 2e: ik denk als je echt een flinke botsing krijgt, het ook niet meer veel uitmaakt of de sub door de kofferbak vliegt.
Past: Starlet P7, Corolla E10 4EFE, Corolla E12 D4-D, Honda Accord 1.8i, Honda Accord 2.3i ES
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
-
Jeroen_Gtsi
- Junior member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 13, 2004 18:16
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
Die zet ik vast met zelftappers
Mighty; heb je wel eens een ongeluk gehad ???? je wil niet weten wat voor krachten er los komen bij een klap, mij maatje had zijn hele achterbank verbogen en de lederen tas met gereedchap lag naast de voorstoelen
kan je nagaan wat een kist doet
Mighty; heb je wel eens een ongeluk gehad ???? je wil niet weten wat voor krachten er los komen bij een klap, mij maatje had zijn hele achterbank verbogen en de lederen tas met gereedchap lag naast de voorstoelen
Laatst gewijzigd door 1 op Bertus, in totaal 0 keer gewijzigd.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
Mighty
- Special member

- BerichtenCOLON 953
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51
bertus schreefCOLONDie zet ik vast met zelftappers![]()
Mighty; heb je wel eens een ongeluk gehad ???? je wil niet weten wat voor krachten er los komen bij een klap, mij maatje had zijn hele achterbank verbogen en de lederen tas met gereedchap lag naast de voorstoelenkan je nagaan wat een kist doet
Ja ok, ik wist wel dat je een flink doordrukgewicht enzo hebt maar dan zou je theoretisch gezien eigenlijk alles in je kofferbak moeten vastmaken ?!
Past: Starlet P7, Corolla E10 4EFE, Corolla E12 D4-D, Honda Accord 1.8i, Honda Accord 2.3i ES
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
-
Grrrrrene
- Senior member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05
Ja, dat is ook zo. Toevallig laatst iets over gezien in Fifth Gear (ofzo). Schijnt iets van 30G te zijn wat je trekt in een 50km/u botsing, dus reken maar uit wat je sub ineens weegt :X
Je moet hem op z'n minst tegen de achterbank aan zetten, anders is hij niet alleen ineens 30x zo zwaar, maar komt hij ook nog 's met een rotvaart tegen je achterbank aan. Ohja: de gordels achter dichtdoen helpt ook om je bank extra sterkte te geven...
Je moet hem op z'n minst tegen de achterbank aan zetten, anders is hij niet alleen ineens 30x zo zwaar, maar komt hij ook nog 's met een rotvaart tegen je achterbank aan. Ohja: de gordels achter dichtdoen helpt ook om je bank extra sterkte te geven...
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
-
Mighty
- Special member

- BerichtenCOLON 953
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51
