helder koplampen e10

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
willy

helder koplampen e10

Bericht door willy »

hoy ik heb net helderen koplampen aangeschaft mij vraag is mag dit voor de apk er zit geen e nummer in .zie foto
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Wesley
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON Do Sep 16, 2004 10:47

Bericht door Wesley »

Nee ze hebben een lichtbeeld voor Engeland en komen daarom niet door de APK
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Idd dus ff je lampen wisselen ;)
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

Geen e-keur (hoeft niet direct afkeur te zijn), verkeerd lichtbeeld dus apk afkeur.
Maar wisselen is zo gedaan he
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Wegpiraat
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33

Bericht door Wegpiraat »

dat er geen e keur opstaat zegt helemaal niks! e keur heeft niets met de apk te maken ;)

Ze zijn wel afkeur maar dat komt omdat het lichtbeeld verkeerd om is (engels), maar dus niet omdat er geen keurmerk opstaat.
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Bericht door Co'tje »

niks meer aan toe te voegen, gewoon ff wisselen voor de apk dus.. kleine moeite.

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Rome
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON Wo Feb 28, 2007 22:52

Bericht door Rome »

Mischien een beetje offtopic maar ik zat met een vraag. Zijn er eigenlijk wel andere koplampen voor de e10 die apk goedgekeurt zijn? Want die projectorkoplampen waren toch ook apk afkeur?
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Zijn nog geen lampen als ik het goed heb
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

nee helemaal niks
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
willy

Bericht door willy »

oke bedankt voor de tip.
Grrrrrene
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05

Bericht door Grrrrrene »

Er scheen wel wat in ontwikkeling te zijn, maar dat lees ik inmiddels al ruim een half jaar, dus of dat er nog komt...
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

denk het niet..
datgeen wat in ontwikkeling was is denk ik gewoon die angel eyes geweest ( die al een tijd bestaan :roll:)
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Grrrrrene
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05

Bericht door Grrrrrene »

...en die hebben ook een verkeerd lichtbeeld heb ik gelezen. Jammer :(
Toyota Corolla E10 (12-1993) 4E-FE. R.I.P 15-05-2008.
Mazda 626 GF (09-1998) 1.8 16v LX. Airco, cv, el. ramen, el. spiegels + verwarmd, sportonderstel
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

idd..
terwijl het in feite niet zo'n grote moeite hoeft te zijn om voor een LHD ( left hand drive) auto zo'n lamp te maken..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Ah met verkeerd lichtbeeld valt goed te rijden hoor rene ;)
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
bassiegtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Wo Apr 12, 2006 23:34

Bericht door bassiegtsi »

projector's met xenon erin is wel apk goedkeur. de projector origineel is afkeur omdat het lichtbeeld te zwak is. xenon lost dit probleem op. ik kom er nu wel door heen (projectors + xenon 10000k)
ben van plan om eeuwig te leven, tot nu toe lukt het me aardig!
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Bericht door Leon »

Topic opgeruimd, daar voor het helder maken inmiddels een apart topic loopt.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
BUTTON_POST_REPLY