Over sturen, bekleding, carkits, enz...
ModeratorCOLON Moderator
Kuilemans
Newbie
BerichtenCOLON 8 GeregistreerdCOLON Wo Sep 27, 2006 22:44
Bericht
door Kuilemans » Vr Dec 08, 2006 16:38
Beste lezer(s),
Omdat de goedkope matten die nu in de auto liggen snel versleten zijn, ben ik op zoek naar originele automatten voor de Corolla E10. Op enkele foto's op het forum heb ik mooie setjes gezien met de tekst Toyota erop. Heeft iemand enig idee of deze nog gewoon te krijgen zijn bij de dealer, en wat ze eventueel zouden kosten? (Art. nr misschien?) BVD
Gr. Luuk
Martijn
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637 GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Bericht
door Martijn » Vr Dec 08, 2006 18:10
Alleen de standaard matten zijn nog te leveren.
De dikke velours matten voor de E10 zijn niet meer leverbaar...
If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Martijn
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637 GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Bericht
door Martijn » Vr Dec 08, 2006 19:09
Ja...maar heb je een GTSi dan passen ze niet ivm de voetsteun.
If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gtsi-R
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357 GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17
Bericht
door Gtsi-R » Za Dec 09, 2006 17:00
jeah ik heb de velourse matten erin
met de text....
vond ze een eer in goede staat op de sloop
heel goed gereinigd..
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Kuilemans
Newbie
BerichtenCOLON 8 GeregistreerdCOLON Wo Sep 27, 2006 22:44
Bericht
door Kuilemans » Zo Dec 10, 2006 21:50
Oke, bedankt voor de reacties, ik ben weer geholpen!
Gr. Luuk
pascalhe
Newbie
BerichtenCOLON 13 GeregistreerdCOLON Vr Mrt 16, 2007 22:56
Bericht
door pascalhe » Wo Mrt 28, 2007 23:27
heeft iemand nog ervaringen met de matten van matten-online.nl verschil in kwaliteit bv.
Toyota Corolla 1.6 16V HB Linea Luna
White_GTSI
Ambassador member
BerichtenCOLON 2866 GeregistreerdCOLON Zo Jul 02, 2006 22:42
Bericht
door White_GTSI » Vr Mrt 30, 2007 22:35
echt balen zeg dat die originele niet meer te krijgen zijn
ik heb ze ook
maar waar ik zit is die verstleten