Pagina 1 van 2
projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 09, 2014 20:26
door J.N.1995
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Vr Jan 10, 2014 13:23
door Toyota_e10
leuke beginners auto toch,,hoop dat je er veel plezier mee hebt.
Groetjes

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 14:42
door J.N.1995
zo deze auto verdien natuurlijk ook een mooi plekje dus druk aan het opruimen
lijkt hopeloos maar het resultaat is er naar foto's komen binnen kort
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 14:47
door Sgt_Lyna
Hey man, welkom aan boord, leuke auto om veel plezier mee te hebben zou ik zo zeggen
Ik zag dat je de verkeerde knippers had gekocht, je moet het facelift type hebben (1995-1997)
deze dus (bovenste twee)
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 15:04
door J.N.1995
okee bedank ga ze binne kort bestellen

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 17:15
door J.N.1995
garage is netjes en gelijk goed benuttigd.

- computertje er in , en tafeltje voor solderen enzo.
daar na ben ik gelijk begonnen aan een grotere plat voor in de kofferbak.

- want dit is natuurlijk niks

- resultaat
kleedje er weer over en je ziet er niks van. was gewoon voor de stevigheid.

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 17:24
door Sgt_Lyna
Netjes man!

Ik stel dat project ook maar steeds uit

terwijl het eigenlijk prima in een middagje te doen is...

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 17:36
door J.N.1995
Sgt_Lyna schreefCOLONNetjes man!

Ik stel dat project ook maar steeds uit

terwijl het eigenlijk prima in een middagje te doen is...

ik was in 15 minuten klaar

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 18:19
door Toyota_e10
goed bezig
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 18:48
door Blof-fan
Welkom en goed bezig! Daar ga je veel plezier aan beleven als eerste autootje!
Op het forum is er nog genoeg inspiratie opt e doen over wat je allemaal met je autootje kan doen. Een mooie klusruimte heb je er alvast voor en dat is al het halve werk!

Die gouden wielstjes staan goed zo onder je zwarte auto

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 19:03
door J.N.1995
plannen voor de toekomst.
interieur spuiten.
witte lampen in bumper.
bumpers spuiten.
kleppen deksel spuiten.
nieuwe uitlaat.
open lucht inlaat.
logos verwijderen en race gaas in de gril
maar ik hou jullie op de hoogte

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:15
door Blof-fan
Een verlaging, een setje gtsi skirts en een bumperlip zouden 'm ook goed doen hoor...

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:32
door J.N.1995
Blof-fan schreefCOLONEen verlaging, een setje gtsi skirts en een bumperlip zouden 'm ook goed doen hoor...

alles op zijn tijd het kost helaas ook geld

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:47
door Blof-fan
Ohw, maar dat weet ik maar al te goed.

Je hoeft inderdaad ook niet alles tegelijk te doen

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:49
door Blof-fan
Maar af en toe zijn er buitenkansjes en kun je iets voor een leuk prijsje op de kop tikken...
Misschien iets voor jou?
Klikplekje!
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 10:03
door J.N.1995
je moet er soms inderdaad gewoon tegen aan lopen.
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:14
door autofreak
Hartstikke leuk bezig man! Velgen heb je mooi gespoten!

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:32
door J.N.1995
bedankt.
ik hoop dat er een keer een Corolla meeting beet je deze kant op is kan ik ook een keer heen.
wil het een keer in het echt bekijken en niet alleen maar op plaatjes

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:43
door Smarty
Aanstaande zondag in lunteren

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:45
door J.N.1995
Smarty schreefCOLONAanstaande zondag in lunteren

helaas kan ik het niet wachten, en vind 177 km nog wel een eind weg

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:57
door Smarty
Tja veel dichterbij zal er niet in zitten denk ik!!!
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 18:02
door J.N.1995
huilen

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 19:22
door J.N.1995
liep net naar men autootje zie ik dit

![20140115_182017[1].jpg (213.6 KiB) 8210 keer bekeken grrrr](./download/file.php?id=44664&t=1&sid=ad3f8eb9f1675094f0b01c1ee95388cf)
- grrrr
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 22:46
door Toyota_e10
kattenpootjes?,,had ik ook last van,,,auto gewassen,kom je bij de auto ligt er 1 lekker op te zonnen,kopje water doet wonderen,leren ze gauw af dat ze niet meer op motorkap mogen zitten

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 22:49
door J.N.1995
haha dat doet zeker wonderen. maar één ding is zeker mijn kat heeft wel smaak

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 22:55
door Rickvr
J.N.1995 schreefCOLONhaha dat doet zeker wonderen. maar één ding is zeker mijn kat heeft wel smaak

haha dat is zeker waar, mooi autoke!

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 20:02
door J.N.1995
vandaag de lampen er uit gehaald om de algen rommel er onder uit te halen

- vies :(

- schoon :)
daar na begonnen met het plat leggen van de achter ruiter wisser. alles weer in elkaar aansluiten, en testen. maar dan vliegen de zekeringen me om de oren. wat heb ik verkeerd gedaan? help !!
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 20:15
door Martijn
Je hebt waarschijnlijk getracht het grote witte tandwiel er andersom in te zetten.. dat werkt niet.
Om je E10 wisser plat te leggen moet je het metalen kruisje dat op het witte tandwiel zit eraf halen en 180 gedraaid er weer op monteren.

Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 20:19
door J.N.1995
Martijn schreefCOLONJe hebt waarschijnlijk getracht het grote witte tandwiel er andersom in te zetten.. dat werkt niet.
Om je E10 wisser plat te leggen moet je het metalen kruisje dat op het witte tandwiel zit eraf halen en 180 gedraaid er weer op monteren.

dat heb ik gedaan maar op één of andere manier maakt hij miss kortsluiting maar dat snap ik dus niet want ik heb niks met de bedrading gedaan
Re: projecten e10
GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 21:08
door Martijn
Heb je het tandwiel terug gezet precies zoals het eruit kwam? Dit ivm zijn 0-stand.
Achterop het tandwiel heb je namelijk koperbanen. Per wis maakt dat tandwiel 1 omwenteling dus de 0-stand moet wel kloppen.