Pagina 1 van 2

projecten e10

GeplaatstCOLON Do Jan 09, 2014 20:26
door J.N.1995
toen ik 17 was kwam ik ergens stage te lopen en die man had ook een corolla e10. toen ik thuis kwam gelijk op marktplaats kijken. hij was niet zo duur en wel sportief. een maand voor dat ik 18 werd dikke discussies over of ik wel een auto mocht. kwam er op neer dat het niet mocht :( . een paar dagen later vertelde mijn vriendin dat haar opa een auto had opgekocht om weer te verkopen. ik had hem bekeken en even in gereden en dat beviel mij wel. weer smeken bij men ouders, en het mocht :D .op voorwaarde dat men quad weg moest :( . maar dan had ik toch liever een auto ;) . mijn dag kon niet meer stuk. een aar dagen later heb ik hem op gehaald. gouw verf bestellen om de velgen en remklauwen te spuiten. en vlak voor men 18 de verjaardag was hij klaar. gelijk op men verjaardag er mee naar school. heb nog vele plannen voor de auto maar helaas is het geld een beetje op. zodra er weer wat aan gebeurd zet ik het online.

Hier nog wat plaatjes. :D
bandjes er onder weg
bandjes er onder weg
remklauwen geverft
remklauwen geverft
20131026_154546.jpg
20131026_155322.jpg
IMG-20131026-WA0004.jpg
IMG-20131027-WA0004.jpg
knipper lichten aan de zijkant vervangen voor witte.
knipper lichten aan de zijkant vervangen voor witte.
asbak er uit en usb poort er in
asbak er uit en usb poort er in
en nieuw radiootje er in. want die oude kon echt niet.
en nieuw radiootje er in. want die oude kon echt niet.

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Vr Jan 10, 2014 13:23
door Toyota_e10
leuke beginners auto toch,,hoop dat je er veel plezier mee hebt.

Groetjes :lol:

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 14:42
door J.N.1995
zo deze auto verdien natuurlijk ook een mooi plekje dus druk aan het opruimen
20140111_162447[1].jpg
lijkt hopeloos maar het resultaat is er naar foto's komen binnen kort

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 14:47
door Sgt_Lyna
Hey man, welkom aan boord, leuke auto om veel plezier mee te hebben zou ik zo zeggen ;)

Ik zag dat je de verkeerde knippers had gekocht, je moet het facelift type hebben (1995-1997) deze dus (bovenste twee)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 15:04
door J.N.1995
okee bedank ga ze binne kort bestellen
:D

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 17:15
door J.N.1995
garage is netjes en gelijk goed benuttigd.
20140114_151130.jpg
computertje er in , en tafeltje voor solderen enzo.
computertje er in , en tafeltje voor solderen enzo.
20140114_151204.jpg
daar na ben ik gelijk begonnen aan een grotere plat voor in de kofferbak.
want dit is natuurlijk niks
want dit is natuurlijk niks
20140114_154010.jpg
resultaat
resultaat
kleedje er weer over en je ziet er niks van. was gewoon voor de stevigheid. :D

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 17:24
door Sgt_Lyna
Netjes man! :) Ik stel dat project ook maar steeds uit :lol: terwijl het eigenlijk prima in een middagje te doen is... :roll:

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 17:36
door J.N.1995
Sgt_Lyna schreefCOLONNetjes man! :) Ik stel dat project ook maar steeds uit :lol: terwijl het eigenlijk prima in een middagje te doen is... :roll:
ik was in 15 minuten klaar ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 18:19
door Toyota_e10
goed bezig

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 18:48
door Blof-fan
Welkom en goed bezig! Daar ga je veel plezier aan beleven als eerste autootje!
Op het forum is er nog genoeg inspiratie opt e doen over wat je allemaal met je autootje kan doen. Een mooie klusruimte heb je er alvast voor en dat is al het halve werk! :D
Die gouden wielstjes staan goed zo onder je zwarte auto ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 19:03
door J.N.1995
plannen voor de toekomst.

interieur spuiten.
witte lampen in bumper.
bumpers spuiten.
kleppen deksel spuiten.
nieuwe uitlaat.
open lucht inlaat.
logos verwijderen en race gaas in de gril

maar ik hou jullie op de hoogte :D

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:15
door Blof-fan
Een verlaging, een setje gtsi skirts en een bumperlip zouden 'm ook goed doen hoor... :roll:

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:32
door J.N.1995
Blof-fan schreefCOLONEen verlaging, een setje gtsi skirts en een bumperlip zouden 'm ook goed doen hoor... :roll:
alles op zijn tijd het kost helaas ook geld ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:47
door Blof-fan
Ohw, maar dat weet ik maar al te goed. :roll: Je hoeft inderdaad ook niet alles tegelijk te doen :lol:

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Di Jan 14, 2014 22:49
door Blof-fan
Maar af en toe zijn er buitenkansjes en kun je iets voor een leuk prijsje op de kop tikken...
Misschien iets voor jou?

Klikplekje!

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 10:03
door J.N.1995
je moet er soms inderdaad gewoon tegen aan lopen.

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:14
door autofreak
Hartstikke leuk bezig man! Velgen heb je mooi gespoten! 8-)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:32
door J.N.1995
bedankt.
ik hoop dat er een keer een Corolla meeting beet je deze kant op is kan ik ook een keer heen.
wil het een keer in het echt bekijken en niet alleen maar op plaatjes ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:43
door Smarty
Aanstaande zondag in lunteren ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:45
door J.N.1995
Smarty schreefCOLONAanstaande zondag in lunteren ;)
helaas kan ik het niet wachten, en vind 177 km nog wel een eind weg ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 17:57
door Smarty
Tja veel dichterbij zal er niet in zitten denk ik!!!

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 18:02
door J.N.1995
huilen :(

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 19:22
door J.N.1995
liep net naar men autootje zie ik dit :shock:
grrrr
grrrr

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 22:46
door Toyota_e10
kattenpootjes?,,had ik ook last van,,,auto gewassen,kom je bij de auto ligt er 1 lekker op te zonnen,kopje water doet wonderen,leren ze gauw af dat ze niet meer op motorkap mogen zitten ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 22:49
door J.N.1995
haha dat doet zeker wonderen. maar één ding is zeker mijn kat heeft wel smaak ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Wo Jan 15, 2014 22:55
door Rickvr
J.N.1995 schreefCOLONhaha dat doet zeker wonderen. maar één ding is zeker mijn kat heeft wel smaak ;)
haha dat is zeker waar, mooi autoke! ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 20:02
door J.N.1995
vandaag de lampen er uit gehaald om de algen rommel er onder uit te halen
vies :(
vies :(
schoon :)
schoon :)

daar na begonnen met het plat leggen van de achter ruiter wisser. alles weer in elkaar aansluiten, en testen. maar dan vliegen de zekeringen me om de oren. wat heb ik verkeerd gedaan? help !!

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 20:15
door Martijn
Je hebt waarschijnlijk getracht het grote witte tandwiel er andersom in te zetten.. dat werkt niet.
Om je E10 wisser plat te leggen moet je het metalen kruisje dat op het witte tandwiel zit eraf halen en 180 gedraaid er weer op monteren. ;)

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 20:19
door J.N.1995
Martijn schreefCOLONJe hebt waarschijnlijk getracht het grote witte tandwiel er andersom in te zetten.. dat werkt niet.
Om je E10 wisser plat te leggen moet je het metalen kruisje dat op het witte tandwiel zit eraf halen en 180 gedraaid er weer op monteren. ;)
dat heb ik gedaan maar op één of andere manier maakt hij miss kortsluiting maar dat snap ik dus niet want ik heb niks met de bedrading gedaan

Re: projecten e10

GeplaatstCOLON Do Jan 16, 2014 21:08
door Martijn
Heb je het tandwiel terug gezet precies zoals het eruit kwam? Dit ivm zijn 0-stand.
Achterop het tandwiel heb je namelijk koperbanen. Per wis maakt dat tandwiel 1 omwenteling dus de 0-stand moet wel kloppen.