Weet iemand wat de maximale inbouwdiepte voor de deurspeakers van een E10 is?
Dit het liefst zonder aanpassingen van het raamframe o.i.d.
Wil ze het liefst ook achter het deurpaneel houden dat ze niet zo opvallen.
De speakers die ik wou bestellen waren 60mm.
Gaat die standaard passen?
Inbouwdiepte deurspeakers E10
ModeratorCOLON Moderator
-
joostk
- Special member

- BerichtenCOLON 644
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 19, 2010 20:53
Inbouwdiepte deurspeakers E10
People who say you live only once are wrong.
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
You live everyday and die once.
"Illuminati, made from light. Illuminates the lesser. Enlightens the Higher."
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
past,heb er een 3 in 1 speakers a 280 w van Pyle inzitten. Dacht dat het max. 6.5 cm is. En je kan het ronde randje van de plastic speakergrille die in de deur zit aan de binnenkant nog een heel stuk weghalen.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
Diepte bij de E11 is ik dacht 7cm. Weet niet of de E10 veel anders is. Mijn Hertz ESK 165 is 7.2 diep, heb een adapter gemaakt om deze netjes passend te krijgen in de deur.
Gezien ik bezig ben de deur te dempen, ligt de deurkaart er nu even af als je wil zien hoe ik het heb gedaan, kan je even langs rijden.
Gezien ik bezig ben de deur te dempen, ligt de deurkaart er nu even af als je wil zien hoe ik het heb gedaan, kan je even langs rijden.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
Mdf ring (ik heb 6mm gebruikt voor 63mm) maken en dan past het voor 100%
Mdf ring moet je toch maken omdat de oem ring gewoon niet past voor je nieuwe speakers
Mdf ring moet je toch maken omdat de oem ring gewoon niet past voor je nieuwe speakers
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
heb ze zonder ring zitten en ze gepopnagelt, meteen van al het getril af.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
Die ring heb je idd nodig, ik heb eerst van 18mm MDF ringen gemaakt, maar deze moest ik op diverse plaatsen flink aanpassen (dunner maken). Paste wel goed. Helaas zijn die ringen kapot gegaan door vocht (had ze wel met lak gespoten, toch ergens vocht in weten te komen).Bart-E11 schreefCOLONMdf ring (ik heb 6mm gebruikt voor 63mm) maken en dan past het voor 100%
Mdf ring moet je toch maken omdat de oem ring gewoon niet past voor je nieuwe speakers
Ik heb ze nu met poly gemaakt. Minder last van vocht problemen, was wel een boel meer werk. Heb er een mooi 'afdakje' bij gemaakt, zodat de speaker een beetje uit het vocht blijft.
De deurkaarten heb ik aan de achterzijde wel aan moeten passen, anders kwam deze tegen de speaker. Aan de voorkant zie je hier gelukkig niets van.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
Houdt er even rekening mee: ik heb een sedan, dus 4 deuren. De HB deuren zijn groter en mogelijk dus intern ook anders (meer of juist minder ruimte). Dat natuurlijk buiten het feit dat ik een E11 heb en jij een E10.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Inbouwdiepte deurspeakers E10
Highway schreefCOLONDie ring heb je idd nodig, ik heb eerst van 18mm MDF ringen gemaakt, maar deze moest ik op diverse plaatsen flink aanpassen (dunner maken). Paste wel goed. Helaas zijn die ringen kapot gegaan door vocht (had ze wel met lak gespoten, toch ergens vocht in weten te komen).Bart-E11 schreefCOLONMdf ring (ik heb 6mm gebruikt voor 63mm) maken en dan past het voor 100%
Mdf ring moet je toch maken omdat de oem ring gewoon niet past voor je nieuwe speakers
Ik heb ze nu met poly gemaakt. Minder last van vocht problemen, was wel een boel meer werk. Heb er een mooi 'afdakje' bij gemaakt, zodat de speaker een beetje uit het vocht blijft.
De deurkaarten heb ik aan de achterzijde wel aan moeten passen, anders kwam deze tegen de speaker. Aan de voorkant zie je hier gelukkig niets van.
er is ook waterproof mdf he, door een auto loopt zowiezo altijd veel vocht. De rubbers sluiten nooit 100% af helemaal niet na verloop van de jaren.
De E11 is wat boller dan de E10 denk dat je met 6.5 cm zonder mdf al op de max zitmaar met ringen iets dikker kan.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;