Ik heb een Pioneer DEH-6400BT autoradio in mn corolla e10, deze levert 4x50w RMS. Dit is ruim voldoende voor de voorspeakers, en deze maken ook een prima geluid.
Alleen heb ik in de hoedenplank JBL speakers zitten van 100w RMS, hier komt nou niet bepaald flink geluid uit op het moment, kan hier een versterker tussen, zo ja, heeft dat zin? EN wat voor 2 kanaals-versterker heb ik dan nodig qua wattage (2 x ...w RMS)?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt natuurlijk!


