Pagina 1 van 1
probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Di Jan 12, 2010 18:18
door witus
Hallo,
Wanneer de koplampen van mijn corolla (1600 benzine wagon) worden ingeschakeld verzwakt de verlichting van het dashboard.
Dit was eerst niet het geval.
Kan iemand mij helpen:?
Vriendelijke groeten,
Witus
Re: probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Di Jan 12, 2010 20:10
door Martijn
E12 model? (vanaf 2002) Zoja, dit is volgens mij in te stellen. Even de handleiding of de dealer raadplegen!
Re: probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Di Jan 12, 2010 22:38
door Leon
De sterkte van de dashboardverlichting is idd in te stellen. Dat de verlichting dimt als de lampen worden ingeschakeld is normaal.
Re: probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Wo Jan 13, 2010 22:08
door luca
verlichting aanzetten en de odo toets indrukken totdat je dit krijgt ------ door de toets ingedrukt de houden gaat dit balkje naar -- en weer omhoog.terwijl dit gebeurt verandert je verlichting.bij het loslaten van de toets heb je de verlichting geregeld.
Re: probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Do Jan 14, 2010 08:06
door Martijn
Mooi topic voor het archief..
Re: probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Za Jan 23, 2010 19:38
door witus
ok bedankt!
Re: probleem dashboard verlichting
GeplaatstCOLON Za Sep 18, 2010 22:38
door michael1959
Zie ook pagina 138 van het instructieboekje Corolla Verso (bj 2007 Dynamic, 7 pers versie)
Groet en succes, Michaƫl