op de site van toyoshop staan er van het merk Profi.
nou wil ik ook graag van die windschermen omdat het wel mooi staat op een zwarte auto. maar zijn er toevallig ook originele waar het merk toyota opstaat?
dan heb ik uiteraard liever die.
ModeratorCOLON Moderator

ja precies, dat dacht ik dus al. ik moet echt serieus ff gaan kijken hoe het werkt. het schijnt dat tot een bepaald bedrag je zelfs verzekerd bent. maar goed ik zal wel ff reageren in het ebay topic..Co'tje schreefCOLON
gewoon beetje in verdiepen en er gaat een wereld voor je open..
Arco

Op mijn e10 zat de lichte uitvoering, origineel toyotapampie schreefCOLONja precies, dat dacht ik dus al. ik moet echt serieus ff gaan kijken hoe het werkt. het schijnt dat tot een bepaald bedrag je zelfs verzekerd bent. maar goed ik zal wel ff reageren in het ebay topic..Co'tje schreefCOLON
gewoon beetje in verdiepen en er gaat een wereld voor je open..
Arco![]()
ik ben iig net bij de toyotadealer geweest voor de windschermen. ze kosten 70.50 en dat is denk ik ex btw. ik ben dat vergeten te vragenook ben ik vergeten te vragen of er een donkere en een lichte uitvoering is.
![]()
weet iemand of er origineel van toyota lichte te krijgen zijn? volgens mij zijn het toch altijd van die donkere getinte met rode lettertjes toyota.

weet je toevallig al iets meer?Donky schreefCOLONMijn zusje heeft nog niks laten weten omtrent de prijs, morgen zal ook wel niet, omdat ze dan vrij is.
Ik hoop dat ze vrijdag meer weet.
grtz Paul

Ninja schreefCOLONmoet hier maar eens kijken kosten +/- €25 http://stores.ebay.de/Windabweiser-HEKO" onclick="window.open(this.href);return false;
heb ze erzelf ook op zitten en passen perfect ze zitten op een plaats vast geplakt met dubbelzijdig tape

aaaargh. dat is mijn vertrouwde vaste dealer. maar daar naartoe om te bestellen heeft dus geen zin meer.Donky schreefCOLONHeb antwoord gehad, die van mij kwamen uit het magazijn in Berlicum en liggen er geen meer, ze zijn nog wel nieuw bij de dealer te bestellen, kosten dan ongeveer 70 euro.