Ik heb de gateway 100 laten installeren in mijn Corolla. De handleiding is eenvoudig: schakel over naar de cd-wisselaar en het werkt. Echter: hoe schakel ik over naar de cd-wisselaar? Er zit op mijn radio (volgens mij de E12) een knop voor de CD, maar die werkt alleen als ik een CD in de CD-speler stop.
Bij voorbaat dank,
Marcel
icelink geinstalleerd, maar hoe te gebruiken
ModeratorCOLON Moderator
-
marcelsius
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Zo Sep 21, 2008 12:16
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: icelink geinstalleerd, maar hoe te gebruiken
Als ik me goed herinner, kon je door op Disc te drukken wisselen tussen de aangesloten wisselaars (MD of CD). Dus dat zou ook voor de Icelink moeten gelden. Maar dan moet de link natuurlijk wel goed zijn aangesloten, als de radio 'm niet herkent, zal je 'm ook niet kunnen selecteren.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 02, 2006 20:22
Re: icelink geinstalleerd, maar hoe te gebruiken
Zover ik weet moet je 2 maal snel op de disc knop drukken om van de gewone cd peler over te gaa naar de cd wisselaar (in jouw geval dus de icelink).
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
-
ray-e12
- Senior member

- BerichtenCOLON 222
- GeregistreerdCOLON Ma Apr 07, 2008 20:03
Re: icelink geinstalleerd, maar hoe te gebruiken
Leon heeft gelijk, bij mij twijfelde de icelinkl nog weleens of hij hem een MD (multidisc) of gewone cdspeler wilde noemen,
Als je hem niet kan selecteren, kan het zijn dat hij of niet goed is aangesloten, of je hebt een te oude generatie ipod.
Probeer eens uit of je hem kan selecteren, als je dat hebt gedaan, klik een nummer aan op je ipod en sluit hem daarna aan op je cdspeler, dan moet hij gaan spelen, als je hem niet kan selecteren, moet je terug gaan naar de dealer die zal het na moeten kijken, enof updaten zodat je huidige ipod ondersteund word
Als je hem niet kan selecteren, kan het zijn dat hij of niet goed is aangesloten, of je hebt een te oude generatie ipod.
Probeer eens uit of je hem kan selecteren, als je dat hebt gedaan, klik een nummer aan op je ipod en sluit hem daarna aan op je cdspeler, dan moet hij gaan spelen, als je hem niet kan selecteren, moet je terug gaan naar de dealer die zal het na moeten kijken, enof updaten zodat je huidige ipod ondersteund word
Als het zo doorgaat met de files...
Is het parkeerprobleem ook gelijk opgelost
Is het parkeerprobleem ook gelijk opgelost