Pagina 1 van 4
Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Mei 28, 2006 14:40
door Leon
Gebruikersnamen kunnen niet door gebruikers zelf worden gewijzigd. Indien je een andere gebruikersnaam wilt hebben, geef dat in dit topic aan. Een van de admins zal de gebruikersnaam voor je veranderen.
Hetzelfde geldt voor het wijzigen van het emailadres in het profiel. We hebben dit namelijk uitgeschakeld. Wil je dus je emailadres aanpassen, geef het dan aan in dit topic of aan een admin, die regelt het voor je.
Voor zowel gebruikersnaam als emailadres geldt: probeer je die zelf te wijzigen, zal dit tot gevolg hebben dat jouw account inactief wordt gezet. Dan kun je dus niet meer inloggen, en heb je alsnog een admin nodig om het account weer te activeren.
Na een wijziging zal dit topic worden opgeschoond!
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Za Mei 10, 2008 21:54
door R-Auris
Had je al een pm gestuurd maar zie nu dit topic pas :$
daarom hier ook maar even.
zou me naam graag laten veranderen naar
R-Rolla
(was op automaxx forum altijd R-Lantra maar die is nu dus verkocht)
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Za Mei 10, 2008 22:24
door lillytjuh
R-lantra klinkt bekend?
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Za Mei 10, 2008 23:11
door R-Auris
lillytjuh schreefCOLONR-lantra klinkt bekend?
Post al 2.5 jaar op het AM forum. 768 posts daar nu

ga daar me naam ook aan laten passen ofcourse.
Herkende jou nick ook al wel

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Mei 11, 2008 10:28
door lillytjuh
haha tja hier post ik alleen wat vaker. jij kwam toch ook hier uit de buurt?? n-br.?
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Mei 11, 2008 10:37
door Leon
Jouw gebruikersnaam is vanaf nu R-Rolla (let op dat je nu dus ook daarmee inlogt!)

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Mei 11, 2008 11:16
door R-Auris
lillytjuh schreefCOLONhaha tja hier post ik alleen wat vaker. jij kwam toch ook hier uit de buurt?? n-br.?
Geertruidenberg ja
Leon schreefCOLONJouw gebruikersnaam is vanaf nu R-Rolla (let op dat je nu dus ook daarmee inlogt!)

Bedankt

en dat inloggen zal wel goedkomen

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Jan 04, 2009 18:24
door LEON29
ja het is weer de tijd van het jaar
bij deze zou ik mijn naam willen laten veranderen naar je raad het al LEON26
alvast bedankt
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Jan 04, 2009 20:27
door Jeroen
LEON26 schreefCOLONja het is weer de tijd van het jaar
bij deze zou ik mijn naam willen laten veranderen naar je raad het al LEON26
alvast bedankt
Gefeliciteerd !
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Jan 21, 2009 21:57
door Rock'n'Rolla
Ik wil mijn naam wijzigen in Rock'n'Rolla.
Klinkt lekker.
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Jan 21, 2009 23:03
door Leon
OK, bij deze. Vergeet niet dat je bij de eerst volgende keer inlogt met je nieuwe naam!
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Mrt 25, 2009 14:22
door martijnE11
wil graag naam veranderen in martijnE11
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Mrt 25, 2009 17:44
door Leon
Bij deze is jouw gebruikersnaam gewijzigd!
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Mrt 25, 2009 19:01
door martijnE11
leon bedankt;)
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Mei 06, 2009 15:30
door Orlando-G6R
zou bij deze min naam willen verander in Orlando-G6R
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Wo Mei 06, 2009 17:39
door Leon
Bij deze gebeurd!
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Vr Mei 08, 2009 11:50
door Orlando-G6R
bedankt leon
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Vr Mei 15, 2009 18:14
door nielse12ts
hallo,
Ik heb een tijdje geleden een gebruikersnaam ingevoerd.
Ik ben nu mijn ww. kwijt en kan er niet in.
Heb mijn e-mail adres opgegeven maar dan komt er dit te staan:
De opgegeven e-mail/gebruikersnaam informatie kon niet gevonden worden.
Kun je mij helpen?
Mvg. Niels.
Leon schreefCOLONGebruikersnamen kunnen niet door gebruikers zelf worden gewijzigd. Indien je een andere gebruikersnaam wilt hebben, geef dat in dit topic aan. Een van de admins zal de gebruikersnaam voor je veranderen.
Hetzelfde geldt voor het wijzigen van het emailadres in het profiel. We hebben dit namelijk uitgeschakeld. Wil je dus je emailadres aanpassen, geef het dan aan in dit topic of aan een admin, die regelt het voor je.
Voor zowel gebruikersnaam als emailadres geldt: probeer je die zelf te wijzigen, zal dit tot gevolg hebben dat jouw account inactief wordt gezet. Dan kun je dus niet meer inloggen, en heb je alsnog een admin nodig om het account weer te activeren.
Na een wijziging zal dit topic worden opgeschoond!
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Vr Mei 15, 2009 23:41
door toyo bob
nielse12ts schreefCOLONhallo,
Ik heb een tijdje geleden een gebruikersnaam ingevoerd.
Ik ben nu mijn ww. kwijt en kan er niet in.
Heb mijn e-mail adres opgegeven maar dan komt er dit te staan:
De opgegeven e-mail/gebruikersnaam informatie kon niet gevonden worden.
Kun je mij helpen?
Mvg. Niels.
Wat was je gebruikersnaam?
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Vr Sep 18, 2009 21:32
door LEON29
zou misschien mijn e-mail veranderd kunnen worden naar
leondeiman@hotmail.com
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Za Sep 19, 2009 07:46
door Leon
Is gebeurd Leon.
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Ma Sep 28, 2009 22:49
door darth vader
goedenavond heren moderators
zou mijn naam omgezet kunnen worden van gil-galad
naar
darth vader
met voorbaad dank
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Ma Sep 28, 2009 23:08
door toyo bob
darth vader schreefCOLONgoedenavond heren moderators
zou mijn naam omgezet kunnen worden van gil-galad
naar
darth vader
met voorbaad dank
Bij deze.
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Di Sep 29, 2009 00:33
door darth vader
dank u
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Okt 04, 2009 13:55
door Martin B
Ik wil mijn naam veranderen in Martin.
Bij voorbaat dank

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Okt 04, 2009 16:30
door toyo bob
mart257 schreefCOLONIk wil mijn naam veranderen in Martin.
Bij voorbaat dank

Dat gaat helaas niet, er is al een gebruiker met de naam martin.
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Zo Okt 18, 2009 22:33
door Martin B
Een nieuwe poging mijn naam te veranderen, nu in Martin-Gtsi
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Ma Okt 19, 2009 00:22
door toyo bob
Martin-Gtsi schreefCOLONEen nieuwe poging mijn naam te veranderen, nu in Martin-Gtsi
Die naam was nog wel beschikbaar en is vanaf nu de jouwe.
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Ma Okt 19, 2009 11:31
door Martin B
Bedankt!
Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres
GeplaatstCOLON Ma Okt 26, 2009 12:23
door Bertus
Ik zit er al een paar maanden tegenaan te kijken maar wilde jullie er eigenlijk niet mee lastig vallen. Mocht iemand eens zin en tijd hebben zou ik graag mijn naam met een hoofdletter zien.