Mijn E12 komt uit UK geloof ik...en ik heb idd een typegoedkeuringsticker-ding in de deuropening bij de bestuurderskant! Kga zo eens kijken...weet ik dat ook weer
ik heb mijn auto helemaal laten spuiten met 205 satin black en de spuiter teven een vriend,
vertelde mij dat deze kleur die ik er nu op heb niet geleverd word op toyota maar een orginele lexus lak is....... zou dit kunnen kloppen, omdat ik ook een zwart metalic rolla had en ook met de keur code 205.
Mvg,
Marcel.
Geef Mij Maar AMSTERDAM, Dat Is Mooier Dan Parijs!!
kan het zijn dat lexus geleverd word met dezelfde kleurcode en dezelfde benaming maar toch degelijk een andere tint is want deze lak zit zoveel metalic in das niet normaal gewoon, dat heb ik nog nooit op een orginele lak gezien van welk merk ook
Geef Mij Maar AMSTERDAM, Dat Is Mooier Dan Parijs!!
Zijn de kleuren van lexus ook ergens te vinden? Mijn Yaris krijgt namelijk zsm een nieuw kleurtje en ben nog op zoek naar een mooie kleur. Kwam laatst een lexus tegen met een mooie kleur. Blijft het toch in de familie zal ik maar zeggen...
als ik alles doorlees, zie ik dat de 1e 3 tekens van de onderste regel van het type plaatje de kleur moet zijn,
bij mij moet dat dan 688 zijn, maar deze staat niet in het lijstje... het gaat mij om een lakstift te kunnen bestellen, of is dat via de dealer op een andere manier ook te doen?
patrick.assen schreefCOLONals ik alles doorlees, zie ik dat de 1e 3 tekens van de onderste regel van het type plaatje de kleur moet zijn,
bij mij moet dat dan 688 zijn, maar deze staat niet in het lijstje... het gaat mij om een lakstift te kunnen bestellen, of is dat via de dealer op een andere manier ook te doen?
Kan de kleur 688 ook in het archief niet terugvinden. Mij bekende groene E11 kleuren:
6P3 - Racing Green
6P5 - Emerald Green
6R8 - Vernal Green
Laatste kleurcode lijkt mij het meest waarschijnlijk, wellicht heb je de R voor een 8 aangezien?
De dealer kan aan de hand van je kenteken de juiste kleur, kleurnummer én artikelnummer van lakstift achterhalen.
If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
Ik kreeg vanmiddag de vraag of mijn Corolla een metallic kleur heeft. Is dat te halen uit de kleurcode, deze is 3K4 Sunfire Red Pearl? Heeft ie dus wel of geen metallic kleur?
ReMark schreefCOLONIk kan bij mijn Corolla niet heel duidelijk de kleurcode vinden. Op het typeplaatje e.d. onder de motorkap staat wel een code met 205 ervoor. Is dit de kleurcode. Ik heb wel een zwarte rolla en volgens het overzicht moet 205 Satin Black Metallic zijn.
Ik wil mijn spoiler later spuiten, dus vandaar even checken.
Mark
heb gehoord dat als je de dealer belt die met het chashi nummmer je de juiste kleur code kan geven.
Klopt het dat de Corolla's over 't algemeen een 'zachte' laklaag hebben, en je dus moet oppassen met (overmatig) polijsten? Dat moet je sowieso natuurlijk, maar bij is het bij ons relatief zachter?
Ik heb trouwens 209 Night Sky Black...
Groet van Arno
2005 Corolla 3drs 1.6 VVT-i< project-topic OZ Ultraleggera | Potenza 215/45/17 | TTE Front Strut Bar
Custom-made Exhaust | Eibach Pro 30mm | Progress Rear Sway Bar