Nee zonder grappen en grollen ziet er weer goed uit zo.
Heb je nu de auto alleen gewassen gekleit en in de was gezet of ook nog ultimate compound polish etc. gebruikt?
ModeratorCOLON Moderator

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

kan nog herinneren dat jij ergens zei dat hij 4 maanden niet gewassen en gewax was.Bart-E11 schreefCOLONheeft die van mij er ooit belabberd bij gestaan dan ?

sssttt moet je nu echt alles zeggenCoupÉter schreefCOLONkan nog herinneren dat jij ergens zei dat hij 4 maanden niet gewassen en gewax was.Bart-E11 schreefCOLONheeft die van mij er ooit belabberd bij gestaan dan ?

Bart-E11 schreefCOLONpaint cleaner en daarna de NXT 2.0
beide Megeuars
ik doe het voor de zomer nog een keer
maar dan word hij (waarschijnlijk) machinaal gepolijst en Peter wilde me al helpen![]()
verder ook laten proeven met ander spul dan alleen Meguairs

Peter die koopt dacht ik ook bij hem in dus dat zal waarschijnlijk ook voor mij wordenJoseppe schreefCOLON dr is zat moois te krijgen, vraag maar eens aan steve ofwel prodetailing.nl op dit forum. vaak beter en nog goedkoper ook dan Meguiars

voor de ramen maakt het niets uit maar het bijt wel door je lak heen als het een agressief goedje isFurr schreefCOLONWhaha hoe koel krijg je je ramen dan wel niet met die vloeistof?
nu ben ik de doosCoupÉter schreefCOLONo o o bart. wat een domme actie!! nu ben jij de doos hahaha![]()
Maar ik haal inderdaad alles bij steve van prodetailing. Hij is mijn master. Zo iets als bij starwars..darth vader en de sith
(wacht nu op reactie van pascal)
hoe de fukPolkypolky schreefCOLONegt slim is het niet nee.
maar bij ons op het werk hebben ze wel eens een motor gevult met radiator vloeistof.
doeidoei motor.

bij ons gaat het niet met een kannetje heBart-E11 schreefCOLONhoe de fukPolkypolky schreefCOLONegt slim is het niet nee.
maar bij ons op het werk hebben ze wel eens een motor gevult met radiator vloeistof.
doeidoei motor.![]()
je ziet toch wel dat een bruin goedje in de motor moet en dat kleuren ergens anders![]()
en tja ik gooi het bij elkaar vanwege dezelfde kleur (blauw)

hahaa ik bn blond maar zown blooper heb ik nog niet gehad:PBart-E11 schreefCOLONen dat zeg jij