Waarom zouden die boutjes niet los te krijgen zijn
[E11] Kabel trekken/composet voordeuren
ModeratorCOLON Moderator
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Ligt ie misschien op de bodemplaten?? Heb ik ook wel eens gehad.
Waarom zouden die boutjes niet los te krijgen zijn
Waarom zouden die boutjes niet los te krijgen zijn
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
SX-Superfly
- Senior member

- BerichtenCOLON 240
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 31, 2007 14:53
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
nope nergens te vinden heb de accu etc dr al uit gehaald...mark m schreefCOLONLigt ie misschien op de bodemplaten?? Heb ik ook wel eens gehad.
Waarom zouden die boutjes niet los te krijgen zijn
net ff nieuwe zekering houder gehaald, koste maar 11 euro gelukkig en nou speelt het weer als een malle
Nu nog ff wat verzinnen om alles mooi weg te werken, de simpelste oplossing lijkt me een mdf plaat tegen de achterbank klemmen, daar de versterkers op schroeven en de subwoofer er tegenaan schuiven.
Toyota Corolla G6-R - black metallic - Sebring einddemper - APEX onderstel - 16" O.Z. velgen
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Dat is idd een optieSX-Superfly schreefCOLON
Nu nog ff wat verzinnen om alles mooi weg te werken, de simpelste oplossing lijkt me een mdf plaat tegen de achterbank klemmen, daar de versterkers op schroeven en de subwoofer er tegenaan schuiven.
Ik heb de versterker onder mijn (MDF) hoedenplank gehangen. Zie pagina 8 en 9 in mijn projecttopic.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
SX-Superfly
- Senior member

- BerichtenCOLON 240
- GeregistreerdCOLON Vr Aug 31, 2007 14:53
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
dat is bij mij geen optie want me subwoofer is daar te groot/hoog voor.mark m schreefCOLONDat is idd een optieSX-Superfly schreefCOLON
Nu nog ff wat verzinnen om alles mooi weg te werken, de simpelste oplossing lijkt me een mdf plaat tegen de achterbank klemmen, daar de versterkers op schroeven en de subwoofer er tegenaan schuiven.
Ik heb de versterker onder mijn (MDF) hoedenplank gehangen. Zie pagina 8 en 9 in mijn projecttopic.
edit: mark m jij hebt echt een vette E11!!! Alleen die enorme spoiler achterop vind k wat minder, voor de rest echt super!
ff vraagje: hoeveel en hoe heb jij je e11 verlaagd? verlagingsveren? veren en dempers? of schroefset?
En heb je dat uitlaatsysteem zelf gemaakt?
nou krijg ik er spijt van dat ik me oude velgen niet meer heb
edit edit: is ET 40 ook mogelijk?

Toyota Corolla G6-R - black metallic - Sebring einddemper - APEX onderstel - 16" O.Z. velgen
-
Enrico G6R
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1601
- GeregistreerdCOLON Vr Mrt 11, 2005 13:54
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Je kan 16 cm speakers kwijt in de ruimte bij de voordeur, echter wel met een geringe inbouw diepte. Anders moet je aanpassingen maken.
viewtopic.php?f=50&t=39166" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Riesh
- Special member

- BerichtenCOLON 709
- GeregistreerdCOLON Do Apr 24, 2008 09:05
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Bull Audio is het low budget merk van Rainbow/AIV, het is nog gewoon leverbaar en klinkt heel erg goed. Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met veel duurder spul, maar in het low budget segment is het onovertroffen.pampie schreefCOLONplayboy schreefCOLONStaat dat merk goed bekend? Heb er nog noooooit van gehoord! Als het maafr niet van die zwarte markt rommel is (daar staat pim tensen ook natuurlijk)
Riesh van MZD-styling verkoopt dit ook en is er helemaal lyrisch over. Dit moet toch zo'n geweldig spul zijn volgens hem.
Hij heeft dat al lang in het assortiment.
Maar... zoals Bertus hier laatst al zei word het allemaal wat minder. Bull Audio is laatst nog de laatste partij van verkocht geloof ik.
-
JornDR
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 01, 2015 17:45
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Goedemiddag
Ik zit deze topic met interesse te lezen. Ik ben namelijk 1 week de trotse eigenaar van een Toyota corolla e11. Echter dit weekend geprobeerd de subwoofer te installeren maar helaas geen mogelijkheid gezien waar de plus kabel door het schutbord kan. Echter lees ik hier dat het wel mogelijk is maar het Is voor mij naar 33 x lezen nog niet helemaal duidelijk..
Kan iemand dit voor mij uitleggen waar hij dan percieus door het schutbord kan. De enige oplossing die ik tot nu toe zie is een gat boren achter het handschoenen vak.
Ik zit deze topic met interesse te lezen. Ik ben namelijk 1 week de trotse eigenaar van een Toyota corolla e11. Echter dit weekend geprobeerd de subwoofer te installeren maar helaas geen mogelijkheid gezien waar de plus kabel door het schutbord kan. Echter lees ik hier dat het wel mogelijk is maar het Is voor mij naar 33 x lezen nog niet helemaal duidelijk..
Kan iemand dit voor mij uitleggen waar hij dan percieus door het schutbord kan. De enige oplossing die ik tot nu toe zie is een gat boren achter het handschoenen vak.
-
Toyota_e10
- President member

- BerichtenCOLON 1341
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
aan de linker kant achter j motorblok zit een rubber daar kan j kabel door en kom j uit in je dashboard kast zal vanmiddag wel ff foto voor j makenJornDR schreefCOLONGoedemiddag
Ik zit deze topic met interesse te lezen. Ik ben namelijk 1 week de trotse eigenaar van een Toyota corolla e11. Echter dit weekend geprobeerd de subwoofer te installeren maar helaas geen mogelijkheid gezien waar de plus kabel door het schutbord kan. Echter lees ik hier dat het wel mogelijk is maar het Is voor mij naar 33 x lezen nog niet helemaal duidelijk..
Kan iemand dit voor mij uitleggen waar hij dan percieus door het schutbord kan. De enige oplossing die ik tot nu toe zie is een gat boren achter het handschoenen vak.
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
-
pampie
- President member

- BerichtenCOLON 2293
- GeregistreerdCOLON Do Jul 27, 2006 17:08
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
En dat rubber daar moet je dan idd wel een gat of inkeping in maken. Dan past het allemaal wat vlotter. 
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
-
Toyota_e10
- President member

- BerichtenCOLON 1341
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Hier is de gat waar j het door kan doen zit een rubber voor daar kan j een inkeping in maken
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
-
Toyota_e10
- President member

- BerichtenCOLON 1341
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51
Re: [E11] Kabel trekken/composet voordeuren
Hoop dat t duidelijk is succes
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<