De computer geeft overigens 1 op 14.1 aan en is dus minder positief dan de werkelijkheid
Er liggen wel Michelin energy saver banden onder, geen idee of dit werkelijk iets scheelt..
ModeratorCOLON Moderator

Tank vol dagteller op 0, en thuis weg gereden en via Venlo Duitsland in, na 507 km 35 liter getankt.Namssam schreefCOLONAs weekeind ga ik met de 4AFE naar Tsjechië. (650km enkel)
Dit is een mooie sample om te kijken hoeveel ie haalt in de overdrive (automaat) tegen koers 120km/h.
.

project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

De helft erover knoeien denk ikBart-E11 schreefCOLONhoe kun je 51L tanken

En met 98 ga je bijna geen verschil merken Jaap, heb ik ook vaak zat geprobeerdRickvr schreefCOLONDe helft erover knoeien denk ikBart-E11 schreefCOLONhoe kun je 51L tanken

Simpel toch...... 2 tankbeurten bij elkaar....dan heb je op papier meer sprit als in de tank gaatBart-E11 schreefCOLONhoe kun je 51L tanken
Ga het toch eens proberen nu in België alleen E10 te krijgen is. Met E10 zou het verbruik iets hoger liggen als de normale 95. Dan zou het verschil nu toch iets meer moeten zijn dan met normale 95 en 98.... ben gewoon eens benieuwdRickvr schreefCOLONEn met 98 ga je bijna geen verschil merken Jaap, heb ik ook vaak zat geprobeerd