mooie foto's mark echt suoer
peter
ModeratorCOLON Moderator

Klopt ben ik gisteren ook geweest om het eens te vragen. Ze wouden de randen om "kloppen"trAlala schreefCOLONAutoschade bedrijf Groen in Steenwijk durfde het niet aan bij de rolla van mijde beste man was bang dat er roest vorming na het rollen zou komen opdagen en dat was zonde
Ik heb een andere bandenmaat genomen
Gegroet

toyo bob schreefCOLONVan Aalderen in Vriezenveen is wel een goed adresje,
kostte mij 2 jaar terug volgens mij 35 euro per kant.
http://www.aalderenbanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (van te voren bellen)

Omrollen.mark m schreefCOLONtoyo bob schreefCOLONVan Aalderen in Vriezenveen is wel een goed adresje,
kostte mij 2 jaar terug volgens mij 35 euro per kant.
http://www.aalderenbanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (van te voren bellen)
Is dat een goed adres voor het rollen van achterschermen of het afdraaien van de velgen??

cradle schreefCOLONIk heb er verder niet zoveel verstand van mbt de geknapte riem, maar idd laten maken voor die prijs zou voor mij iig geen optie zijn, gewoon teveel geld. Ik weet niet hoe het bij een diesel zit, maar ik heb wel eens gelezen dat als bv bij een 4a-fe de riem knapt, dat je 9 uit de 10 keer er geen schade van ondervindt. Dus wellicht geldt dit voor een diesel ook en kan je het beter bij een beun laten fiksen. Iig veel sterkte. Zou ook zeker overwegen om de verkopende partij aan te spreken!

R-Rolla schreefCOLONZal er inderdaad ook werk van maken. eerst maar achter zien te komen of die riem echt vervangen is enzo. en daarna waardoor hij zo "vroeg" kapot is gegaan. maar ja misschien een maandag ochtend product. word wel gezegd dat hij 100.000 mee kan maar daar zit natuurlijk geen garantie op zal ik denken.

d4d wordt te duurMarc0 schreefCOLONEn anders 'lepel' je toch een D4D in die E10 van je, schijnt dat dat wel moet passen
Maargoed, € 1600,- is wel belachelijk veel geld, dan kun je beter bij CAR of iets dergelijks een diesel blok regelen met minder kilometers en daar wat preventief onderhoud op uitvoeren!

Marc0 schreefCOLONTsjah..
Ik zou eerst proberen de kosten transparant te krijgen, wat het precies gaat kosten, voor beide opties:
a) motor maken
b) ruilmotor bij CAR met garantie erop en dergelijke
En anders, op zoek naar een andere diesel, of wellicht benzine?
Deze auto verkopen levert je ook nog een restwaarde op, probeer dan iig wel alle extra's apart te verkopen, dat is het meest rendabel.

Rinkel schreefCOLONVraag me ook af of je voor 57.000 in 2 jaar wel kunt dieselen?
Moet zeggen dat een e11 ook best een goede keuze zou zijn(Sorry offtopic ik weet het
)
Hoop dat je er zelf niet al te veel bij in zal schieten.