Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Blof-fan »

Nou nou, grote veranderingen daar in het wagenpark.

Jammer te lezen van de Avensis, dat zie je liever anders natuurlijk als je een jonge auto koopt. :?
Hoop dat ze het netjes opgelost krijgen in Goes. Wel netjes dat ze de auto zelfs zijn komen halen met een vervangende wagen. Da's prima service natuurlijk ;)

Maar goed, zo kom je inderdaad nog wel eens in het prachtige Zeeuwse! En da's nooit een straf natuurlijk :lol:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Dacht dat jij het ff rustig aan moest doen??? :D :D :lol: :lol: :lol:
Als ik het zo lees gaat Meneer Jaapie heulemaal los... :lol:

Maar mooie veranderingen hoor! En leuk te lezen dat het hybride rijden ook goed bevallen is. Hier zijn we echt volledig om..
Gelukkig lost de Zeeuwse dealer het allemaal netjes op voor je! duim-omhoog!
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

En weer was Zeeland the place to be…voor ons dan.
Vorige week waren we op jacht naar een T-sport. Heel wat kilometers gereden….ook door het Zeeuwse dus.
Afgelopen week hebben we de Prius niet aan geraakt. Staat hier rustig op de oprit.

Afbeelding

Afbeelding

Ja, rustig aan doen was wel degelijk de bedoeling maar het komt er maar niet van.

Yaris T-Sport. Erg leuk wagentje en meer fun als met de starlet. Sowieso blij dat we die stap genomen hebben. Alleen de starlet was 100% in orde, de Yaris behoeft wat aandacht en liefde.
Afgelopen week daarmee begonnen. Uit laten lijnen, stuur stond een beetje scheef.

Afleverbeurtje…. Ik geloof er niet in.
Originele oliefilter gehaald. Castrol Edge 5W30 C3 olie van de plank gehaald. K&N inlegfilter is besteld. Staat de Yaris op de brug en……

Afbeelding

……godgloeiendemiljaar…. Verkeerde oliefilter. In de Yaris moet zo’n katoenen insert ding in. Even snel Maasmechelen ingedoken en bij Toyota Dexter de juiste oliefilter gehaald.
En jawel hoor, maar goed dat we de olie zijn gaan verversen. Zag de oude olie op de pijlstok er nog redelijk uit ……maar als die eruit loopt zien we wat schuim in de zwarte smeurie. Volgens de monteur wilt dat zeggen dat die olie niet echt fris meer is. Luchtfilter moet nog even wachten tot die er is.
Ruitenwissers maar nieuwe besteld, wat er nu op zit is ook aan vervanging toe. Meteen ook de wielen even van achter naar voor gedaan.
Als ik dan toch zo bezig ben heb ik even gekeken of ik de koplampen naar een hoger level kan tillen. Op zich vallen ze nog wel mee maar er is toch al een wazige gloed te zien. Die gaan we een beetje polijsten om te zien wat het doet. Yeah, toch een verbetering te zien hoor. Daar ga ik binnenkort nog eens goed voor zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Mistlampjes zijn ook niet echt lekker meer. In de toekomst eens kijken of ik daar drl van kan maken. Combinatie mist/drl.
Nu de Yaris op de brug staat ook eens een goed blik kunnen werpen op de onderkant. Op zich ziet het er prima uit. Echter ook hier wat aandacht nodig. Het is te zien dat de Yaris in en rond het kust gebied gereden heeft. Her en der wat oppervlakkige roest. Niks schrikbarends gelukkig maar binnenkort eens goed behandelen. Uitlaat heeft ook zijnbeste tijd wel gehad. In ieder geval is die niet zoals ik het hebben wil. Sportdempertje misschien? Hahaha…..
Dan blijken er ook nog twee terugroepacties open te staan.
Anyway, Yaris, prima wagentje en na wat aandacht is die 100%. Gaat helemaal goed komen.


De Avensis.
Als de Avensis al ruim een week weg is wil ik wel eens weten hoe het ermee staat. Van alles spookt door ons hoofd, vertrouwen we die Avensis nog wel oa?
Ik ga maar eens bellen. Ik wordt door verbonden met de chef werkplaats.
De Chef kan me vertellen dat het probleem opgelost is. Yiihhaaaa….. mooi, wat was het nou dan? Een stekkertje. Huh, een stekkertje? Ga weg, een stekkertje…….
Iets met een weerstandje in of bij een stekkertje daar waar de pedalen zitten. Dat veroorzaakte alle ellende. Bij het uitlezen werd er geen foutmelding gegeven. Toen zijn ze de bedradingen na gaan lopen. Eerst de oude remmodule weer terug gezet. Die bleek namelijk niet kapot te zijn. Toen zag men dat de trekhaak er naderhand op is gezet. Dit was goed gedaan en zijn vandaar uit de bedrading verder gaan controleren. Uiteindelijk kwamen ze uit daar waar de pedalen zitten, links achter die kappen. Daar zat het euvel dus.
Er is proef mee gereden, ook na de tank gevuld te hebben. Alles functioneert weer prima.
Mooi, dan komen we vrijdag weer naar Goes.
Goh ben ik eigenlijk wel blij dat het een kleinigheidje was. En super blij dat dit is gebeurd onder garantie.

Dan is het vrijdag. Eerst naar het ziekenhuis. 8.15 uur, jajaja je leest het goed, 8.15 uur begint weer een episode hart revalidatie. De vorige keer, afgelopen dinsdag, was het eerst 20 minuten fietsen en dan een soort van crosstraining….. poepoe…was zweten hoor.
Vrijdag weer 20 minuten fietsen en daarna ontspanningsoefeningen doen, leren te ontspannen. Leren omgaan met stress. Vraagt die kip….. wat kan stress opleveren? Ik kijk op de klok, het is 8.45 uur…..ik zeg….. ik moet om 9.00 uur in Zeeland zijn, dat levert stress op wwhahaha…..
Ik heb nooit kunnen bedenken wat er bij komt kijken als je rikketik er bijna mee gestopt is. Best bizar eigenlijk. Confronterend ook. Het is een klein groepje van oude mannen…… hoor ik daar nu echt bij?
Niks….elke morgen lopen we al in het veld om 5.45 uur. 2km wandelen, conditie opbouwen, frisse lucht scheppen, gerookte longen schoon maken hahaha…. Jaja nog altijd rookloos en het gaat me goed af. Nu wonen we hier ook wel prachtig hoor…… voor de liefhebbers wat foto’s. als we de straat uit gelopen zijn lopen we hier..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Duitsland is dit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zo….. eenmaal weer thuis, snel douchen, boel inpakken en op naar de Goes, laatste ritje in de sneeuwscooter….ahum Prius+.
Op zich is die Prius zo slecht nog niet. Een andere manier van auto rijden met al die toeters en bellen.
Wat ik echt minder vind is die herrie als je wat vaart wilt maken. Navigatie in die moderne auto’s vind ik maar niks. Gaat niks boven de vertrouwde tomtom. Die heb ik dan ook op de voorruit geplakt. 12.15 uur zijn we in Goes zegt tomtom. Dat is mooi op tijd want op de parkeerplaats bij de Jong staat dan een frietewagen. Kunnen we dan meteen een hapje eten. Ondanks een kleine file zijn we iets na 12 bij de frietewagen. Mjammie….mag ook wel toch!
In de showroom van de Jong mogen we de frieten opeten. Chef werkplaats wilde namelijk ook eerst even wat eten hahahaha…..
Friete waren lekker, buik gevuld. Nu een babbeltje maken met de chef werkplaats. Als eerste de T-sport. De chef heeft er ook ene uit 2007. Dus ik vraag hem het hemd van het lijf. Grappig hoor.
Dan de Avensis. Ja bizar was dat, vond ook de chef. Gelukkig is het opgelost nu. Alleen vraag ik me af…… vertrouw ik de Avensis nog wel? Chef zegt, is gewoon pech hebben. Ja is het ook maar als dit gebeurd was als de garantie voorbij was dan had ik een probleem. Maar goed, kan met elke wagen gebeuren. Niet leuk voor jullie natuurlijk, zegt hij…. Ja nee maar ook voor jullie niet toch…. Risico van het vak.
De Avensis is van een goede vriend van de baas geweest. Auto is hier altijd in onderhoud geweest. We kennen die Avensis van binnen en buiten. Is ook een prachtige wagen.
Oja….. heeft die Yaris een interieur filter. Chef kijkt in het systeem. Heeft die airco? Yep. Vreemd…systeem geeft aan dat die niet nodig is. Hij haalt er ene op. Kijk ziet er zo uit. Zou er wel in moeten zitten.
Och….zou het bijna vergeten. Om zeker ook, ondanks alles, onze waardering te laten gelden voor de goede service hebben we een Limburgs carnavalvlaaitje mee genomen voor jullie. Voor alle partijen was het niet leuk maar niemand kon er wat aan doen.
Hahaha….geweldig die gezichten dan hè.
Neem die filter maar mee Jaap, zegt de chef. Krijg je van ons.

Nou……Avensis is weer up and running zoals het hoort….. we pakken onze spullen uit de Prius…..die van mij nog een schouderklopje krijgt. We leveren de sleutel in, geven nog een ferme handdruk….. tot snel, zeg ik nog. Tot snel, kijken ze me aan met verschrikte gezichten hahaha….. jaja…voor 19 maart moet de MR2 getaxeerd worden en dat wordt gedaan hier in Goes hahaha….. kan beter hier komen wonen. Maar kom dan wel even hier langs met de MR2.

We lopen naar de Avensis, stappen in. Bertju op de plek, starten en wil um van de handrem af zetten.
Huh……doet het niet. Ik trek een beetje op en ja, van de handrem af. Druk weer op de knop en ja, gaat op de handrem. Druk weer op die knop, nee gaat niet van de handrem af. Wtf….. ja doeie heb hier even geen zin meer in. Vind het wel best, trek op, gaat van de handrem af. Mooi, wat gaan we doen? Auto bij Robbie neer zetten en even te voet Middelburg in? Strak plan.
Tijdje later lopen we door middelburg. Mooie stad hoor….. en Bertju zijn neus maakt overuren. Ik weet niet wat het is maar volgens mij zijn alle teefjes in Middelburg loops. Meneer trekt naar alle kanten. Als ik dan voor een winkel sta te wachten houd ik de riem even zo dat hij even niet met zijn neus aan de grond kan komen. Meneer probeert het wel. Dan spreekt een dame…..dame? bemoeial zich ermee “meneer uw hond krijgt geen adem”…..huh….zeker wel mevrouw. “de riem zit te straks” zegt ze. Maar nee mevrouw, dit is geen slipketting hij heeft ruimte zat en ik steek mijn hand maatje kolenschop nog even erbij. “dit doet hij zelf mevrouw” zeg ik nog….. ppppfffff….. vanmorgen geleerd hoe met stress om te gaan…..nu maar in de praktijk brengen….wat een gek mens zeg.
We wandelen dan wat verder door middelburg…..om vervolgens naar de Avensis te lopen.
Toch zit me die handrem niet lekker. Ik ga toch maar even bellen met de Jong. Och och die zullen wel gek van ons worden…..maar het werkt niet.
Hallo met Jaap….zeg ik…..en ik verwachte te ooren tuutuutuut hahaha…. Jaap, zeg het eens, hoor ik aan de andere kant van de lijn. Ik zeg….. Avensis is alweer kapot hahaha….. meen je niet. Krijg um niet van de handrem af. Verbind je door met chef werkplaats. Hallo chef…. Krijg um niet van de handrem af. Wel als ik optrek,dan wel. Vreemd, heel vreemd, wat doe je dan? Vraagt hij. Ik druk op het knoppie als ik de auto op de handrem wil zetten. Wil ik um van de handrem af hebben druk ik op het knoppie en dan doet die niks. Trek ik dan met de auto op dan gaat die van de handrem af.
Jaja, zegt de chef, jaja….. staat die nu op de handrem? Ja, zeg ik. En dan trek nu eens aan dat knoppie. Oh…. Och…. Ja….tjeee zeg….wat stom. Ja nu gaat die van de handrem af. Chef jemoet aan dat knopje trekken om het van de handrem af te krijgen….drukken=erop, trekken=eraf….. ooooooohhhhhhh stomstomstom….klopt inderdaad. Gassiemeine….. thanks chef, sorry voor de last.

Niet veel later is Robbie er ook al. Lekker bakkie. Hij ligt helemaal dubbel als ik het verhaal vertel over de handrem. Stom hoor…..
Als Jacq er ook is…… blabla…we zijn ook lang niet meer geweest he….een week zeg maar hahaha…..
Zullen we een griekje scoren? Strak plan. Gaan we te voet. We lopen het centrum in en weldra zijn we bij kostas….. leuk restaurantje hoor.
Hhmmm…. Alcohol hebben we het ook nog over gehad tijdens de hart revalidatie sessie van deze morgen. Dat mag, 1 á 2 glazen per maand. Ik zeg nog…ja klopt, ik heb nieuwe glazen gekocht. Jullie zetten daar bloemen in hahaha…..
En dan zitten we nu bij de Griek. Glaasje ouzo en een biertje mag dan wel. Eten is super, bediening super. Heel gezellig. Ouzo gezellig, dus we nemen er nog ene. Dan komt de baasbij ons zitten…. Die geeft nog een ronde…..ojeee….. achja….. de baas vond het wel gezellig bij ons. Komt er nog ene bij ons zitten. Schijnbaar iemand die wat te zeggen heeft over bv de scheldertunnel en dat soort dingen. Die vond het ook wel leuk bij ons…..en weer kwam er wat te drinken bij.
Niet goed, wel lekker maar we stoppen er mee. Achja, je moet ook een beetje genieten van het even he… was super leuk.
We blijven slapen…… als ik wakker wordt dan is het offeren aan Bacchus gevoelsmatige kwestie geworden….ppppfffff koppijn, oftewel een katertje hahahaha heb je al snel als je niet vaak alcohol drinkt he.
Ach…..pijnstillertje, wat later de bak pillen die ik elke dag moet slikken.

Rond 10.00 uur gaan we huiswaarts. Hebben we de middag thuis nog om wat dingen te doen.

Thanks luikes….tot niet volgende week dan maar hahaha…afgelopen drie weken waren we elke vrijdag hier.
Tuut tuut byby….we rijden de straat uit als Yvonne ineens zegt…. “heb jij de sleutel van de Yaris?” huh….. hhuuuhhhh????? Sleutel van de Yaris????? Ja….toen we vrijdag vertrokken thuis ben ik toch even naar binnen gelopen voor de brillen. Ik heb je toen die sleutel terug gegeven. Hhhmmm klopt, ik had het vest aan. Heb dat in mijn binnenzak gestopt. Vest ligt achterin. Ik stop, ga kijken, geen sleutel. Oh…. Uuuhhh…. Kijk eens in je tas. Geen sleutel. Sporttas leeg gehaald, geen sleutel. Alles nog eens na gelopen, geen sleutel. Robbie gebeld….is gaan kijken overal, geen sleutel.
Op naar de Jong. Die gezichten als we binnen lopen….. zo van….nee hè….ga weg wwhahaha….. ik vraag of ze een sleutel hebben gevonden. Met hun sleutelhanger eraan. Nee, helaas. Mag ik in de Prius kijken. Ook daar geen sleutel WTF….. heel naar dit. Yvonne gaat nog eens in de Prius kijken. Geen sleutel. Wat kost een nieuwe, vraag ik. Reken maar rond 200 a 250 euro……
Uuuhhhh kom kroepie, is niet te vinden, pech hebben we gaan naar huis.
Onderweg is het hoofdbreken, waar is die sleutel? Yvonne wilt al de winkels gaan bellen waar we geweest zijn. Doe dat thuis maar. Och, zegt ze, valt me wat in. We hebben toch iets horen vallen en gezegd dat we daar later naar gaan kijken? Ja staat me ook iets van bij. Was dat in de avensis of prius? In de prius lag niks. Straks als we thuis eens onder de stoel van de avensis kijken dan.

Avensis rijd lekker hoor. Eerlijk te zijn vind het lekkerder rijden als de Prius. Wat een comfort en dat panoramadak, geweldig.
Eindelijk thuis. Meteen onder de stoel kijken, geen sleutel. We pakken de spullen en gaan naar binnen. Het is een gewoonte om dan meteen de autosleutels op te hangen aan het sleutel rek.

Afbeelding
van links naar rechts Avensis, GTSi, Yaris, MR2....onder toezicht van Bertju in het leer

Huh….. Yvonne, hier hangt toch de sleutel van de Yaris!!! Nee, hoe kan dat nu?
Dan zijn we er achter hoe het gegaan is.
Ik heb de sleutelhanger met huissleutel van de avensis sleutel aan de prius sleutel gehangen. Toen we vrijdag naar Goes gereden zijn heb ik de sleutelhanger van de Prius sleutel afgehaald en in mijn binnenzak gestopt. Yvonne moest binnen nog wat pakken, dus ik geef haar de sleutel die in mijn binnenzak zat. Ik krijg die sleutel weer terug en stop die weer in mijn binnen zak. In Goes doe ik die sleutelhanger en huis sleutel weer aan de sleutel van de Avensis. In Yvonnes gedachten dacht Yvonne dat we de sleutel van de Yaris bij ons hadden…..
Hoe bizar alles zeg…… gelukkig is die sleutel dan ook terecht zeg.

Dan kwam gisteren mijn vriend nog even langs. Hij had nieuwe ruitenwissers besteld voor de Yaris. Achterste paste niet, voorste wel. Die erop gezet. Even kijken naar de interieur filter….. nou die mocht ook wel vervangen worden want die zit er wel degelijk in.

Afbeelding

Tjongejonge….wat een gedoe allemaal…… vandaag doe ik niks. Vies weer hier…….


Oh ja…… in Goes bij de Jonge met de chef even gehad over de Avensis natuurlijk. Ach 2 jaar in rijden en dan inruilen voor een corolla. Zegt hij…. Dan kijk je voor de Corolla TS GR F. huh….wasda…… een beetje als een T-sport zeg maar. Gisteren ene binnen gekregen. Hij pakt de sleutels. Die hele corolla zit nog in de plastiek. Hij doet die auto open en wat een pracht en praal zeg. Daar ga ik zeker eens een proefritje mee maken….
Laatst gewijzigd door jaapio op zo feb 23, 2020 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom96
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 151
Lid geworden op: za aug 08, 2015 18:27
Type Corolla: E10
Locatie: GLD zuid

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Tom96 »

Prachtig verhaal Jaap! :lol:

Blij dat het opgelost is met de Avensis.
Groetjes,

Tom
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

Hahaha, wat een genot om te lezen dit !

Eind goed al goed dan maar? die Yaris TS is ook een gaaf karretje, ik rij er maar niet te vaak in want dat gaat zo snel !
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Dank u voor de complimenten..... :D :D tja we maken wat mee hè in dit saaie leven....of niet dan hahaha.... :lol: :lol:

Goh...heb jij er ook ene meneer wolf 8-) :lol: jaha zijn best rap idd.....zou nog iets rapper mogen misschien....of kroepie dat leuk vind....ahum :D :D
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Blof-fan »

Weer een heel verhaal inderdaad Jaap.

Maar mooi dat 't probleem met de Avensis toch is opgelost en dat ze er serieus naar gezocht hebben. Ik weet uit ervaring dat dat de lastigste storingen zijn. Dat kan zoeken naar een speld in een hooiberg zijn en daar kun je rustig een paar uur mee zoet zijn.

De Yaris krijgt zo te zien ook de nodige liefde weer. Komt weer helemaal goed met dat wagenpark van jullie ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Linea Sol »

Mooi opgelost.............. nu genieten van de nieuwe aanwinsten dan
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Heb ik weer.... :D :lol:

Na de verse olie en bijbehorende filter en interieurfilter...was het wachten op de K&N filter :D voor de Yaris

Afbeelding

En dan komt die binnen. :verliefd: :turn-l: och...meteen maar ff in de Yaris proppen toch..... wat denk je h5 ........

Er zit al een K&N filter in :shock: :shock: plak dan ook die sticker erop hè :lol: :lol:

Tja....dan heb ik er nu twee :mrgreen: :mrgreen:

Avensis rijd super..... geen rare zaken meer mee gemaakt.... gelukkig.

MR2 is binnenkort aan de beurt.... voor 19 maart moet die weer getaxeerd worden..... dus beurtje, poets beurtje een wat beter poets beurtje....ben ik wel even zoet mee....en dan hopen op een mooie dag want....je gelooft het niet...taxeren gebeurt in Goes :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Heerlijk bezig zo te lezen Jaap! en dat van die sleutels komt echt niet door ouderdom.. :) nee echt niet.. :lol: ;)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

pppfffiiiooeeee gelukkig dan maar...... stel je voor...dus gewoon toch dommigheid wwhahahaha :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Dit is wel heel gaaf voor de Yaris als het past... DRL met behoud van mistlamp :D

https://nl.aliexpress.com/item/32846568990.html
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Ja toch :)
Had zoiets ook al gevonden. Voor de Yaris en de Avensis..... :lol: :D

https://www.ebay.com/itm/LED-Fog-DRL-Li ... SwKz5dsVjk

Gaat er wel komen...maar wanneer????
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Hou 4-6 weken aan via eBay of Aliexpres. Soms is het er binnen 2 weken zelfs.. hangt helemaal van de verzending af. ;)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Uuhhh.... dat gaat sowieso even de wachtkamer in..... :D :D :D

Gisteren moest ik voor de vierde keer weer om 8.15 uur in het ziekenhuis zijn. Wederom een uurtje hart revalidatie fysiotherapie. Maar wat is dit hier nu, koning winter is toch maar even langs gekomen hier de afgelopen dagen. Nog altijd lag er gisteren een flink pak sneeuw. Ziekenhuis ligt maar op 10 minuten rijden vandaan. Toch de T-sport wat sneeuwvrij gemaakt en op tijd vertrokken.
Nu houd ik zelf ook wel van wat gas geven maar sommige hebben een iq van een manke hersenloze naaktslak. En ja hoor, de ene na de andere komt voorbij gevlogen ondanks de gladheid. Ik heb dan ook drie auto’s in de greppel zien liggen op die 10 minuten rijden. Motorrijder onderuit gegaan…..

Wij, Yvonne heeft me gebracht, kwamen goed aan bij het ziekenhuis.
Dan gaat het weer loos. Eerst weer 20 minuten fietsen. Binnen drie minuten moet je op het wattage zitten waar je de vorige keer mee gestopt bent. Na totaal 10 minuten mag je wat bij schroeven. Nou…… had ik me vorige keer maar bescheten zeg. Vorige keer gestopt bij 150 watt…..en dat moest nu binnen drie minuten gefietst worden. Heb de 20 minuten vol gemaakt maar het was rete zwaar. Daarna hebben we bal spellen gedaan….. het zweet gutste van alle kanten uit me lijf. Bedenk dat elke spel sessie maar een kleine 1.5 minuut duurt….. bizar maar ik denk dat de meeste dit wel zwaar zouden vinden. Op zich vind ik het wel leuk eigenlijk….. en goed ook dat ze dat doen. Verantwoord inspannen en iemand die mee kijkt en op let. Het gaat dan ook best goed gezien de rikketik. Bijna dagelijks wandelen we 2x 2 kilometer. Soms een stukje verder. Stop je met roken dan vliegen de kilo’s er aan, ik ben er nu 8kg kwijt.
Toch krijg ik ze regelmatig op de kop. Hooooooooo nou….rustig aan, doe dat nu niet etc etc…. is wat ik hoor vaker. Ik wil te snel, doe te veel……. Tja….. oke oke….. dan maar weer een stapje terug.

Dus……. Er staat wat te doen binnenkort. De MR2 is aan de beurt….met een beurt haha…. Is alweer een jaartje geleden dat de olie ververst is. April staat Duderstadt weer voor de deur en voor 19 maart moet die weer getaxeerd worden. Olie en oliefilter heb ik al in huis. Luchtfilter even na kijken maar die heb ik vorig jaar al schoon gemaakt, K&N wha….
Tja…dan de hamvraag, laat ik de MR2 weer taxeren in Zeeland of zoek ik hier een taxateur?
Voorheen waren er twee tot drie auto’s die getaxeerd moesten worden. Mijn verzekering wilt een taxatie rapport om de twee jaar. Dus nu zou ik de enige zijn. Ook gezien het weer, moet ik dan weer naar Goes rijden? Is weer een tank benzine, auto is dan waarschijnlijk weer smerig…… hhhhmmm….

De Avensis. Gisteren de eerste keer getankt nadat we um terug hebben. De vorige keer kwam die fout melding weer terug. Nu alles in orde. Display gaf een verbruik van 1 op 13.8 aan. Zeker niet verkeerd voor zo’n grote auto.
De Avensis is niet in die staat zoals ik graag zou hebben. Ook de binnenkant niet. De leren bekleding mag volgens mij wel een beurtje hebben. Nu heb ik daar geen kaas van gegeten. Ik heb er de spullen ook niet voor. Maar wil ik dat nu zelf wel doen? Wil ik dat nu me zelf gaan aan leren?
Gezien bovenstaande dat ik wat op moet letten ga ik dit niet zelf doen. Nee….. ik laat het professioneel doen.
Ik rijd naar Bart van Custom Car Cleaning. Bij Bart haal ik altijd mijn poetsspullen. Bart is een professional in hart en nieren. Ondanks dat de bekleding er best goed uit ziet kon Bart me vertellen dat de bekleding wel een reiniging en gevoed mag worden. Dat idee had ik zelf ook wel eigenlijk.
Anyway, volgende week gaat Bart de leren bekleding behandelen en het hele interieur krijgt ook een CCC reiniging poets beurt.

De MR2 ga ik volgende week zondag poetsen. Mooi binnen bij hof car and parts. Trek daar 2 dagen voor uit.
Met Bart gesproken over een taxateur. Die is ook geregeld voor 10 maart bij Vincent. De MR2 blijft dan mooi daar binnen staan. 8 en 9 maart poetsen, 10 maar taxeren.
Dan wil ik voor de MR2 nog een katloze pijp halen. Dan is die nog wat sneller hahahaha…..

Voorlopig even genoeg op het programma staan dus. Dus die led/fog drl lights komen wel….ooit
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Echt leer echt goed behandelen is altijd aan te raden. het blijft een natuurproduct en zeker met airco in de auto (droog) moet je het bijhouden, dan blijft het mooi.

Voor al het kunststof en imitatieleer binnenin onze auto´s gebruik ik altijd Oké wax.. heeft me nog nooit teleurgesteld. Ook leren stuur kan je er prima mee doen. Wel eerst met APC ontvetten en reinigen, daarna goed in de Oké wax en volgende dag uitwrijven. Niet plakken, niet teveel glimmen en niet statisch.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Blof-fan »

Martijn schreef: zo mar 01, 2020 13:50 Echt leer echt goed behandelen is altijd aan te raden. het blijft een natuurproduct en zeker met airco in de auto (droog) moet je het bijhouden, dan blijft het mooi.

Voor al het kunststof en imitatieleer binnenin onze auto´s gebruik ik altijd Oké wax.. heeft me nog nooit teleurgesteld. Ook leren stuur kan je er prima mee doen. Wel eerst met APC ontvetten en reinigen, daarna goed in de Oké wax en volgende dag uitwrijven. Niet plakken, niet teveel glimmen en niet statisch.
Kan me bijna niet voorstellen dat Toyota, behalve in een paar echte high end modellen, echt leer gebruikt hoor. Het leer in mijn Avensis is ook maar kunstleer ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Tom96
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 151
Lid geworden op: za aug 08, 2015 18:27
Type Corolla: E10
Locatie: GLD zuid

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Tom96 »

De nieuwe Corolla van mn ouders heeft (volgens de orderbevestiging) wel echt (grotendeels) lederen bekleding. Ga er niet vanuit dat ze dat liegen.. 🤔

Al snap ik je punt hoor.
Groetjes,

Tom
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Blof-fan »

Ja, maar er is een verschil tussen echt leer en kunstleer. Het wordt alletwee gewoon leer genoemd.

M'n broertje zit in de autobekleding en heeft me eens laten zien hoe weinig auto's met 'leren' bekleding ook echt leer hebben.

Zelfs dikke Mercedessen en jaguars waarvan je het wel zou verwachten hebben gewoon kunstleer. Een stukje bekleding even omslaan en hij kan het aan de achterzijde meteen zien schijnbaar 😉
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Je hebt specialisten en specialisten. :)

Nu ben ik wel een beetje thuis in de auto poets wereld.
Zeker geen specialist maar weet er wel een beetje van. Genoeg om te weten dat ik geen verstand heb van leren auto bekleding en hoe dat te reinigen, te voeden etc etc.
Door de glans van de stoelen vermoede ik al dat dit niet zo hoort. Zal wel viezigheid zijn. Ik ga het me ook niet aan leren, ga het zelf ook niet doen. Omdat ik de spullen er niet voor heb, de know how er niet van heb,,,,, nee ik ga het laten doen.
Door een specialist, die van wanten weet en....die de meest exotische auto's in handen krijgt.
Wie? Bart van Custom Car Cleaning , waar ik altijd mijn poetsspullen haal.
Gisteravond de Avensis op gaan halen. Een wereld van verschil. Stoelen, stuur....alles van leer ziet er super uit. Maar ook de rest van interieur is spik en span. Bij aankoop van de Avensis heb ik niet in de gaten gehad dat er in die auto gerookt is. Laatste tijd rook ik dat steeds beter.....maar ook dat is er ver uit. Ruikt lekker fris. Jaapio heel blij......

Even over of het nu wel echt leer is of niet.
Ook Bart zegt dat hij twijfelde of het echt leer is. Het is geen skai of zo, dat niet. Vaak is het dit beter als echt echt leer.
Ik denk dus dat Blof-fan wel een punt heeft…..

Wat bilderkes…

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Aaaahhhh T-sportje op de achtergrond haha

Afbeelding

Tot nog toe rijd de Avensis super.
Ik sta ook echt te kijken van het verbruik zeg…… dat valt reuze mee

Afbeelding

Tot nu toe 1 op 14.1 en dat voor zo’n grote auto…..bizar. :shock:
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Linea Sol »

Netjes 8-)
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris-Avensis

Bericht door jaapio »

Dank U Jo :D

Stapje voor stapje……. Gisteren de koplampen van de Avensis naar een hoger level getild.
De tand des tijds had ook aan deze moderne lichtbron geknabbeld en je zag al dat ze wat doffer geworden waren. Schuren en polijsten dan maar.

Afbeelding
Op zich nog niet zo heel ernstig he…..maar begin is er wel.

Afbeelding
Kijk, en dit is al een heel stuk netter……

Binnenkort maar eens op zoek naar LED verlichting…… 8-)

Komende twee dagen gaat de MR2 onderhanden genomen worden. Dinsdag wordt die getaxeerd namelijk. Deze reis niet naar Goes maar hier in het zuiden. Kan straks in de loods bij Vincent terecht en dan blijft die binnen staan. ;)
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door jaapio »

Gisteren is dan de MR2 getaxeerd. Nee, niet in Goes maar in de loods van Hof Cars and Parts in Landgraaf.
Na jaren kom je er dan achter dat de MR2 en ook de GTSi om de 24 maanden getaxeerd moet worden. Fijn assurantiekantoor hè. NOT…… anyway…. MR2 is aan de beurt nu. Om nu naar het verre Goes te gaan rijden voor alleen de MR2 is me ook weer wat. Normaal gesproken hebben we voor taxatie 2 á 3 exemplaren. Nu dus maar een taxateur uit de omgeving gezocht.
Met het huidige weer is het fijn als je ruimte hebt, droge ruimte om te poetsen. Die mogelijkheid werd me geboden door Vincent.

Ondanks de MR2 er best goed uit zag toch 2 dagen bezig geweest om de puntjes op de i te zetten. Wielen er af, goed reinigen en in de wax zetten, wielkuipen reinigen en behandelen en ga zo maar door. Dan de lak heul goed behandelen. Heb ik komende zomer alleen maar profijt van.
Nieuwe originele matten er even in leggen…..alleen voor de taxatie hoor haha…. Straks weer de oude erin.

Gisteren is die getaxeerd. Ik heb nog geen idee wat het geworden is. Vandaag moet ik nog wat informatie mailen naar de taxateur. Hij wilde graag documentatie over wat de afgelopen twee jaar aan de MR2 is gedaan….. ja een heule boel haha…..

En dan weer wat plaatjes bij de praatjes he….

Afbeelding
Blij met de avensis, kan je veel poetsspul mee nemen

Afbeelding
Wielen er af….. en gaan met de banaan…..

Afbeelding
Stoelen er uit….. Bertjus haren kruipen overal…. Tevens meteen de stoelen ook gereinigd met George, de extractor.

Afbeelding

Afbeelding
Nieuwe matten er in.

Afbeelding

Afbeelding
Ook de Remus heeft wat aandacht gekregen….wie neu 

Afbeelding
Onder toeziend oog van Bertju

Afbeelding
En al snelwas het…dooeeeii ik ga maar slapen hahaha

Afbeelding

Afbeelding

Dag één is ten einde……. Dan is dag twee aan de beurt. Buitenkant krijgteen super beschermlaag. Als eerste een hele lichte polijstbeurt. Zo na een jaar zie je altijd wel wat microkrasjes her en der. Dan volgt een sealent laagje….vervolgens twee lagen hardwax. Als afwerking wordt alles na gelopen met een nano detailspray. Uiteraard ook de wat kleinere zaken zoals rubbers, rolbeugel etc etc…alles is onder handen genomen.

En dan is het een plaatje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren dan de taxatie. Taxateur vond het een mooi exemplaar. Bovenal de documentatie die ik er bij heb. Van alles wat ik hier beschreven heb, verteld heb, heb ik ook apart vast gelegd. Vanaf dat ik de MR2 gekocht heb tot de laatste taxatie. Vandaar ik nog wat info moet door sturen. Eigenlijk had ik nog een jaar.

Ik ben erg benieuwd wat deze taxateur er van gaat maken. Je weet maar nooit hè…

En dan de GTSi.
We gaan dit juweeltje toch er uit doen. Na twee dagen poetsen merk je toch wel weer wat een hels karwei dat is. Om nu ook de GTSi in een uitmuntende staat te houden……ppppfffffff Avensis en Yaris moeten ook nog……..
Op facebook vroeg iemand een GTSi….. €4000.- heb ikgezegd….vaste prijs.
Zegt het voort hahaha….
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door Martijn »

Jammer van de GTSi maar heel herkenbaar.. gelukkig is de mijne bij een liefhebber terechtgekomen want als ik hem zie dan glimt ie.. :D

En mocht je ooit nog een poetsprojectje met vakantie in appartement 5km van het strand zoeken.. dan heb ik die wel. :) ;)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door jaapio »

Hahahaha..... als ik nog een poets projectje zoek hoef ik maar naar buiten te kijken Martijn..... daar staat een joekel van een Avensis en een wasstraat Yaris te wachten :lol: :lol: :lol: :lol:

Tja...de GTSi..... heel jammer maar als je al twee keer de accu leeg hebt als je dat ding even wilt verzetten dan..... :? :? :?
En de accu is nieuw. Zou mooi zijn als een liefhebber de GTSi wilt overnemen....... ;)
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door Blof-fan »

Zullen vast nog wel liefhebbers voor te vinden zijn. Deze oude gebakjes worden toch steeds weer wat meer gewaardeerd volgens mij. Merk het bij de E9 al en voor de E10 begint het ook al wat meer te komen heb ik het idee ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door jaapio »

In deze tijd van het ellendige corona virus blijkt het corolla virus wat tegenwicht te geven.....gisteravond de Corolla eens opgestart en wat rondgetoerd hier in de omgeving. Ja dan vergeet je corona even hè...... :D :D :D en dan rijst de vraag.....weg doen of niet :shock: blijft een schitterende GTSi 8-) 8-)
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door Lone wolf »

Ik denk dat de E10 uiteindelijk meer karakter en gevoel geeft dan de yaris TS.

Ik vond de yaris een geweldig leuk autootje, maar de corolla heeft meer "gevoel". (en ja ik heb ook een (kale) E10 gehad).

Dus verkoop maar niet te snel ;-)
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door Martijn »

Karaktervol en zorgeloos rijgevoel.. dat is kenmerkend voor een E10. :D 8-)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
Kees
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 3506
Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
CCNL lidnummer: 25
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE11 Levin
Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Bericht door Kees »

jaapio schreef: vr mar 20, 2020 06:27 In deze tijd van het ellendige corona virus blijkt het corolla virus wat tegenwicht te geven.....gisteravond de Corolla eens opgestart en wat rondgetoerd hier in de omgeving. Ja dan vergeet je corona even hè...... :D :D :D en dan rijst de vraag.....weg doen of niet :shock: blijft een schitterende GTSi 8-) 8-)
Ander hart erin en lekker houden.... !
Lekker toeren blok zoals een 4age of een BEAMS...
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..

http://www.groundspeed.nl
Plaats reactie