Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Dank u heren...... :D :D

Alweer bijna 350km erop zitten...and i like it :turn-l: :turn-l: maar wel onder de 4000rpm gebleven. 8-)
Is eigenlijk niks met dit weer naar buiten maar was toch al dirty van gisteren. dan maar meteen wat kilometertjes maken he.

Net weer binnen gezet met een ventilator op z'n prie :lol: droogt die lekker van hahaha....

Starletje net opgehaald en die heeft ook weer een verse frisse apk 8-)
VVTI-2007
Special member
Special member
Berichten: 825
Lid geworden op: za nov 06, 2004 17:01
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: MR2
Locatie: Tussen Tilburg en Breda

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door VVTI-2007 »

Netjes Jaap!
IS300H, MR2 en Aygo
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

fijn dat je hem weer terug hebt, wel jammer dat ik die vlaai gemist heb, dat mis ik hier wel ! lol

snel de km's erop zetten en straks met mooi weer knallen !
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Zo te zien is de toyota dealer maar 500 meter verder ....... :shock:

had ik dat geweten had ik je wat laten weten om een stukje vlaai te komen eten :lol: :lol: :lol:
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

Ach, wie weet kom je nog wel eens terug voor nieuwe upgrades :-)
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Mooi man. Veel plezier ermee! (maar dat gaat vast wel lukken... :D )
Is niet alleen een upgrade maar ook te verantwoorden goed onderhoud ;)
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Lone wolf schreef: zo feb 03, 2019 10:43 Ach, wie weet kom je nog wel eens terug voor nieuwe upgrades :-)
Mmmmm…..wie zal het zeggen hè 8-) Maar mocht het zo zijn zal ik je waarschuwen hahaha :lol: …. stukkie vlaai gaat er altijd wel in hè 8-)

Martijn schreef: zo feb 03, 2019 16:00 Mooi man. Veel plezier ermee! (maar dat gaat vast wel lukken... :D )
Is niet alleen een upgrade maar ook te verantwoorden goed onderhoud ;)
En of dat gaat lukken Martijn. 8-)
De eerste 400km zitten er al op. Gisteren een leuk toertje gemaakt in het Limburgs landschap. :turn-l:

Afbeelding

Nog minimaal 100km en we kunnen de olie verversen.
Wel bizar eigenlijk wat een RVS uitlaatspruitstuk voor een verschil maakt qua geluid. Is nu wel een stukje luider geworden. :shock: Ik ben benieuwd als we straks naar Duderstadt gaan of het storend wordt auf der Deutsche autobahn. :roll:
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door PauluS87 »

Ik vind het echt heel leuk wat voor upgrades je hebt laten doen. En die nieuwe koppeling zul je ook wel goed voelen :D Ik heb laatst ook van voor naar achter laten vervangen voor RVS en schrok er ook van hoeveel hij voor mijn gevoel, meer koppel erbij had gekregen.

Genieten van je upgrades en straks in de zomer helemaal genieten :D
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Het zal een keer niet zo zijn zeg…… :shock: ….pppfffff….kabouter plop zou zeggen “ik wordt daar zo moe van” :( :( maarrrrrrrrrrr……..

Er is altijd wat te doen…..jppiejajajipijajeeeeeeee….. bahbah. :mad: :mad:

Afbeelding

Wat nu weer? :roll:

Verry nice die upgrades, jaja verry nice. Gisteren een toertje gemaakt en bevalt prima maar toch, toch….. er is wat! Toch wel wat veel geluid en zou dat nu echt alleen aan dat spruitstuk liggen dan? :roll: :roll:

Aangezien ik toch wel een super abonnement heb op het NIET in één keer goed als ik wat doe, of laat doen, had ik vanmorgen zo iets van, we gaan eens even de brug op met het rooie gevaar.
Even snel de luier (afdekkap) demonteren en een blik van de Hak op het uitlaat gedeelte werpen.
Wat zien we dan? Juist, net zo’n bagger pakking als ik ook bij de spotkatalysator had en die ik er al twee keer uitgeblazen had.

Afbeelding

Ahum….maar zou die nu al lekken dan? Emmertje starten en….duidelijk, lekt al. :2gunfire: :schieten: :snipersmile:

Zucht………. :(

En nu dan? Tja, even naar
SV bellen hè want ik ga niks eraan doen zonder toestemming want…..garantie gebeuren zeg maar. Ik heb dat al bij aankoop van de MR2 mee gemaakt hoor. Waren wat dingen niet oké waaronder een rateltje bij of in de motor. Al wel gemeld maar dezen er niks aan omdat ze niet wisten wat het kon zijn. Om een lang verhaal kort te houden, we hebben toen de olie en dergelijke ververst. Wat afleveringsbeurt? Amehoela, niks aan gedaan dus. Maar goed dat we het zelf hadden gedaan. Later als ik conflict raak met de verkoper kreeg ik wel even te horen “als u zelf gaat servicen dan vervalt de garantie” ja koekwous, moet je de dingen doen je belooft hebt hè…..
Anyway, ik bel even met de mannen van SV, leg het verhaal uit. Apart, zeggen ze….achja….ben het gewend zeg maar. Origineel horen er twee ringen in. Echter heeft het nieuwe spruitstuk die uitsparingen niet. Dus bijgeleverde platte pakking ertussen en in de meeste gevallen voldoet dat. Jaha maar niet bij Japie hoor hahaha….
Na wat overleg toestemming om pakking er tussen uit te halen om te zien wat het probleem is.

Tja dat werd al snel duidelijk. Een stukje was er al tussenuit geblazen.

Afbeelding

Afbeelding

En zo begint de ellende dan. Stuur de foto’s naar SV en bel voor verder overleg. Wellicht hebben zij een goede oplossing. Krijg dan uitleg wat ik net vertelde over die originele ringen/pakkingen/geen uitsparingen. Kunnen er wel tussen maar zal ze dan goed uit moeten lijnen. Uuuhhhh ja…tjonge…. Kan je toch niet zien als alles nog erop zit.
Anyway….ik ga proberen met uitlaatpasta de boel op te lossen. In de openingen smeer ik die pasta, laten drogen en dan monteren in de hoop dat het blijft zitten.
Even appen met een vriend die dezelfde configuratie heeft om te vragen of hij er ook last van heeft gehad. Hij heeft die twee ringen er wel tussen gefriemeld. Dan gaan wij dat ook doen dus.

Vincent had nog twee ringen liggen. Ik smeer de hele pakking in met een dun laagje pasta.

Afbeelding

Die twee ringen passen er precies op, zelfde opening. Met wat extra pasta plak ik die ringen op de platte pakking.

Afbeelding

En probeer dat dan maar met maatje kolenschop dat ding hier tussenin te friemelen…zonder dat die ringen verschuiven.

Afbeelding

Na een paar pogingen in volle rust en zeer relaxed had ik het pakking gebeuren op zijn plekkie. En dan vast zetten nog. Om en om, boutje voor boutje, elke keer iets strakker gezet tot dat recht aanlag en dan goed vast zetten. Even laten lopen, kijken/horen of die nog lekt. Zo te horen is die dicht. Nog een keer aandraaien. Af laten koelen en nog eens aandraaien.

Wwwwwwwwwhhhhhhhhhaaaaaattttttttt…..zie ik ineens een spijker in de band zitten

Afbeelding

Ppppfffffff……wie heeft me toch vervloekt zeg….hahaha…..

Maar goed, de luier weer terug gezet, alles weet netjes op zijn plek, klaar is klara…… jippiejajajipijajeeee….er is altijd wat te doen.

Nog even een bakkie met Vincent gedronken en rondje gereden want Vincent wilde wel eens ervaren wat die upgrades doen. Aangenaaid verrast was hij. Hahaha.

Op naar de bandenboer dan maar. Kan ik meteen de wielen laten balanceren voor aanstaande Duderstadt, zo dat ik. “hheeeyyy Japie, lang niet meer gezien” krijg ik te horen als ik bij de bandenboer ben. Ja duhhh….is winter en heb alles op orde. Kon alleen als ik iets niet op orde heb zoals nu…..een spijker in de band maar loopt niet leeg en balanceren please. Balanceren? Nu niet doen is het advies. Auto heeft wat langer stil gestaan, het is koud buiten. Of banden even goed warm rijden of even wachten dat het wat warmer is. Mooi advies dus. Ga wel een dag voor Duderstadt dan.
Hij loopt even mee met een tang, peutert de spijker eruit en….rijden maar. Zat er maar een heel klein stukje in….toch nog mazzel dus hahahaha….

Weer een heel verhaal vandaag…..tja vind schrijven ook wel een beetje leuk…toch? Niet dan? :lol: :lol: :lol:
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Linea Sol »

PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Linea Sol schreef: ma feb 04, 2019 16:32 PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Juist......
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door PauluS87 »

Linea Sol schreef: ma feb 04, 2019 16:32 PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
lol :lol:
PauluS87
Senior member
Senior member
Berichten: 203
Lid geworden op: vr jan 20, 2012 20:34
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door PauluS87 »

Jaap ik begrijp je frustratie, ik heb ook heel veel upgrades de laatste tijd aan mijn auto gedaan en het ging nooit in 1 keer goed, dus nu ken je nog iemand die net als jij vervloekt is...

Het voordeel is wel Jaap dat je nu zelf zeker weet dat je het goed hebt gedaan en dubbel gecheckt hebt! En dan nog kan het soms tegenzitten maar dan de derde keer moet het altijd goed zijn, althans dat is bij mij dan altijd wel het geval ;)

Auto's... het lijkt vaak tegen te zitten, vooral als het je hobby is en je graag daarmee perfectionistisch bent! Een ander die er geen lor om geeft die rijd gewoon door en die zal het misschien op ten duur wel merken maar die rijd dan alsnog door totdat het helemaal kapot is :lol:
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

Mooi balen man ! :-(

nu ben ik al zo'n 14 jaar bezig met mijn celica met de nodige tegenslagen, maar de successen maken dat meer dan goed ! Dus geniet er maar weer van. :-)
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

PauluS87 schreef: ma feb 04, 2019 17:42 Jaap ik begrijp je frustratie, ik heb ook heel veel upgrades de laatste tijd aan mijn auto gedaan en het ging nooit in 1 keer goed, dus nu ken je nog iemand die net als jij vervloekt is...

Het voordeel is wel Jaap dat je nu zelf zeker weet dat je het goed hebt gedaan en dubbel gecheckt hebt! En dan nog kan het soms tegenzitten maar dan de derde keer moet het altijd goed zijn, althans dat is bij mij dan altijd wel het geval ;)

Auto's... het lijkt vaak tegen te zitten, vooral als het je hobby is en je graag daarmee perfectionistisch bent! Een ander die er geen lor om geeft die rijd gewoon door en die zal het misschien op ten duur wel merken maar die rijd dan alsnog door totdat het helemaal kapot is :lol:
Uuuuhhhhh….. wat je zegt…. Perfectionistisch of misschien wel “te”. Ik zeg altijd dat ik een muggenzifter ben. Goed is soms niet goed genoeg.
Kijk, het is niet leuk als je een zak geld achterlaat en dan blijkt er iets niet goed te zijn. In dit geval een pakking die bij anderen het wel goed doen. Iets waar SV ook niks aan kan doen uiteraard. Die hebben dit al zo vaak gedaan en in de regel gaat dat goed, dus waarom zou het nou niet goed gaan dan hè! En weet je, ik denk dat menigeen het helemaal niet zou hebben gehoord dat die pakking een beetje lekt wwhahahah :lol: :lol:

Ooit komt alles goed en eigenlijk doen we het ons zelf aan…..doe je niks gaat er ook niks fout hahaha… voorlopig zit het nu goed, hoop en denk ik. Dus even wat kilometertjes maken en dan weten we het zeker. Vond het ook wel leuk om het op te lossen en heb de mogelijkheid dat ik op een brug kan.
Lone wolf schreef: ma feb 04, 2019 20:09 Mooi balen man ! :-(

nu ben ik al zo'n 14 jaar bezig met mijn celica met de nodige tegenslagen, maar de successen maken dat meer dan goed ! Dus geniet er maar weer van. :-)
Inderdaad, helemaal gelijk in “de successen maken het weer goed” hahaha…. en genieten doen we elke keer als we instappen.

Nu nog wat kilometers maken en dan de olie en oliefilter vervangen. En dan kunnen we het echt eens uittesten wat de mogelijkheden zijn met deze modificaties hahaha…. en uiteraard een voorjaarspoetsbeurtje…..
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Eergisteren brak ineens een schamel zonnetje door hier in het zonnige zuiden. Aaaahhhha…. Das mooi, kan ik de emmer pakken en vullen om een auto te wassen.

Wie van de drie? Gaat in ieder geval een Toyota worden hahahaha….. maar eerst tiet vur an pafke.

Als ik de tuin in loop schieten de tranen me in de ogen. Het is wel echt nodig als ik de GTSi zo zie maarrrrrrrrrrr…..het is best fris, koud zeg maar.

Afbeelding

Uuuhhhh….gaan we nog even niet doen, te koud voor geest en lichaam. Dan maar even naar Vincent met de MR2. (kilometers maken) Laatst toen ik bij hem was zocht hij droplinks en ik wist dat ik die ergens in de garage had liggen. Denk je ik vind die pokkendingen! Ruim een uur gezocht en eindelijk….ligt die tussen de kwasten. Ppfff …. Rare kwasten ook. Tijdens het zoeken vond ik ook nog zo’n uitlaat pakking, mooi kan ik er ene terug geven.

Eenmaal weer op weg naar huis is het toch niet meer zo koud. Dan toch maar de MR2 wassen dan? Ding ziet echt niet uit, er zit zelfs koeienpoep op hahaha…. en dan die wielen….gassiemeine, bah.

Niet veel later is de MR2 gewassen, schoon. Even een rondje de remmen droog rijden nog en dan kan die weer op stal.

Afbeelding
Kijkt weer blij uit z’n oogjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort weer een detailbeurtje geven voor de komende zomer.

Inmiddels een 550km achter de kiezen met het nieuwe spul. Olie kan dan binnenkort ook al ververst worden. En deze keer ook maar eens de olie temperatuur meter aansluiten. Ik heb daar zo’n adapter ding voor liggen al een tijdje. Is wel ineens rood geworden, lag er al zo lang dat die wortel is gaan schieten hahahaha…

Afbeelding

Doet die het ook eens een keertje, hoop ik. Over meters gesproken.
Ik heb dus een volt meter, olie temperatuur en een ampère meter. Nu ben ik lang op zoek naar een analoog klokje ipv de ampère meter. Witte wijzerplaat, rode wijzers…. Net zoals de toerenteller en snelheidsmeter…..

Afbeelding

Als iemand iets weet te vinden?
Had al eens een set tellers van VDO gekocht maar dat paste net niet.
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Je gelooft het niet, ik verzin het niet…..of toch een beetje hahaha

Met gepaste tijden was ik al lang op zoek naar een juiste set meters.
Witte achtergrond en rode wijzers. Hoe moeilijk kan het zijn? Heul heul moeilijk.

Zet ik vanmorgen hier een berichtje neer en dacht, ga nog maar eens zoeken…..

Wat in een auto kan, kan ook in een boot, tractor, rollator, en andersom ook. Ik heb al van allerhande websites bezocht. Hebben ze wel een voltmeter die ik wens maar geen klokje. Hebben ze wel een klokje maar geen olietemperatuur meter. Zo gaat dat al heul heul heul lang gggrrrrr…..

Welke site ik ook bezocht, van de gespierde roeispaan tot de opgevoerde driewieler voor prehistorische mannen….. ppppfffff…. Uiteindelijk vind ik een voltmeter van het merk Wema…is meer voor boten. Zoeken op importeur Wema of op Wema worldwide….. yeasssssssss in de UK… Wema.co.uk en laten ze nu daar precies hebben wat ik zoek…… juiste inbouwmaat en juiste buiten maat van de rvs ring…..
Nu bij een Nederlandse site, watersportonderdelen.nl die wel de gewenste voltmeter heeft, een mail gestuurd of zij de andere meters ook kunnen leveren.

Afbeelding

Dat ziet er toch net wat meer passend uit hè…. Alles wit met rode cijfers, rvs ringen….. nu kost die klok in the UK al bijna 74 pond….ben ik eens benieuwd wat die hier in Hollandia gaat kosten…… even afwachten dus…..
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Blof-fan »

Beter duur als niet te koop Jaap ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: heb je helemaal gelijk in...... :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Deze duitser heeft ook zoiets... ander merk.

https://www.ebay.de/sch/m.html?_odkw=&_ ... e&_sacat=0
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Kijk, dat is een goeie tip……. En dan even op onderzoek uit

https://dmt-onlineshop.de/advanced_sear ... ywords=kus

en wat lees ik dan…….. bv bij de klok.

“KUS Uhr mit analoger Anzeige 12 Stunden, Edelstahllünette in ansprechender Optik .
Hochwertige Ausführung des Erstausrüsters KUS, baugleich WEMA, für den Bootsport konzipiert und hergestellt”

Wat ik begrijp is dat KUS het zelfde is als Wema….. minimale verschillen, zien zover het zelfde uit…. En wat goedkoper als Wema…..

Afbeelding

Thanks Martijn….. ook al vind ik persoonlijk de Wema net iets mooier met die rode accenten……ga ik denkelijk toch voor KUS.
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Martijn »

Graag gedaan Jaap! ;)

De KUS klokjes zijn wat rustiger en strakker van plaatdesign. Ook het KUS logo staat netjes in het midden.
En met alledrie op een rij valt het bij Wema op dat het klok-design niet helemaal past bij die andere twee.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Ook al kijk je er uren naar, toch even de klokjes met de originele klokken vergelijken.

Afbeelding

Afbeelding

Duidelijk dat de KUS meters inderdaad net zo rustig zijn als de originele klokken. En wat je zegt, klok design is net iets anders. Wema gaat het dus niet worden.
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

Je kunt de dials er ook uithalen, scannen en het logo verwijderen. Dan op sticker printen of laten printen en eroverheen plakken zodat het merkje ook weg is, 100x mooier.
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Hhmmm....is ook nog eens een idee inderdaad..... 8-)
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Zo dan.... drie kusjes besteld :lol: :lol: :lol:
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

ben benieuwd !

ps, eventueel kan guido dit wel printen voor je als je zelf geen plotter hiervoor hebt ;-).

Is bij jou in de buurt toch?
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Guido woont idd hier in de buurt..... :D pas nog een bakkie gedaan bij hem. :lol:

Weet alleen nog niet of ik die meters uit elkaar ga halen...... :roll:
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door jaapio »

Gassiemeine...... lijkt overtoom wel..... dat is snel :shock: :shock: aus Deutschland.... :lol:
Gisteravond nog binnen gekomen.... :turn-l: :turn-l:

Afbeelding
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Jaapio's E10 GTSi

Bericht door Lone wolf »

Dat is inderdaad snel ! Toch een voordeel wellicht als je dicht bij de grens woont? :-p
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Plaats reactie