Misschien een rare vraag
Ik vond een tijdje terug een tutotial voor het vast kitten van de rubbers om de koplampen bij een E11.
Zijn er ook leden die de rubbers weg hebben gelaten? Neem aan dat de prestaties van mijn 4EFE niet zullen afnemen
ModeratorCOLON Moderator







