is een voor subframe van een corolla 95 zelf te wisselen
hij is doorgeroest
alvast bedankt voor antwoorden
is een voor subframe van een corolla 95 zelf te wisselen
ModeratorCOLON Moderator
-
deg1er
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Za Mrt 19, 2011 15:51
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: is een voor subframe van een corolla 95 zelf te wissele
Ja dat is zeker goed te doen
Je hebt 2 bokken nodig bougie dop 19 met luchtsleutel is de voorkeur ik heb ze zelf los gekregen met de ratel
En verder de achterste motorsteun moet los maar dat stelt niets voor
Succes
Je hebt 2 bokken nodig bougie dop 19 met luchtsleutel is de voorkeur ik heb ze zelf los gekregen met de ratel
En verder de achterste motorsteun moet los maar dat stelt niets voor
Succes
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
deg1er
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Za Mrt 19, 2011 15:51
Re: is een voor subframe van een corolla 95 zelf te wissele
dus je kan hem zo losmaken en hem omwisselen
zonder dat er wat gebeurt
sorry maar ik ben geen automonteur
vandaar die vragen
zonder dat er wat gebeurt
sorry maar ik ben geen automonteur
vandaar die vragen
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: is een voor subframe van een corolla 95 zelf te wissele
Ja dat moet wel lukken
onderste draagarmen moeten ook los
En uitlijnen! Want alles is los geweest
onderste draagarmen moeten ook los
En uitlijnen! Want alles is los geweest
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5