Wat voor type lampjes zijn dit?

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Namssam
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 660
GeregistreerdCOLON Do Okt 31, 2013 20:36

Wat voor type lampjes zijn dit?

Bericht door Namssam »

Ola,

Ik probeer alle dash lampjes te vervangen door rode..
Maar wie weet hoe deze types heten?

Eerste komt uit de aansteker. (Plastic voetje met daarin vastgelijmd? een lampje)
De andere uit de schakelaar van de mistlamp. (Klein lampje met een vrij lange + en -)

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt.
Mijn project : viewtopic.php?f=50&t=48746#p792805
E9- 4FE '89 (van 2000 - 2014) Exported
E11-4AFE '98 (van 2014 - 2015) Chrashed
E11-4AFE '99 (van 2015 - 2024) Sold
CT200h '18 (van 2024 - ) Driving since MRT2024
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: Wat voor type lampjes zijn dit?

Bericht door Bart-E11 »

T2 dacht ik weet het niet zeker
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: Wat voor type lampjes zijn dit?

Bericht door Martijn »

Aanstekerlampje vind je alleen bij de dealer. Kosten wel 6 a 7 euro!
Lampje voor in de schakelaar koop je vaak compleet met fitting.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
willemhoekstra
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2013 10:51

Re: Wat voor type lampjes zijn dit?

Bericht door willemhoekstra »

als het een + en een - heeft zou het een normale witte LED kunnen zijn, ik kan het niet goed zien op de foto... en heb je zeker ook in het rood, bezoek de electronika hobby zaak daarvoor
We hebben een Corolla E10 1994 liftback die te koop staat en een Previa 2004 voor als we met z'n allen op stap gaan..... Onze E10 liftback is naar afrika nu een sedan uit 2007 (een E15?)
BUTTON_POST_REPLY