Logo E12 2006

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Dagobert
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Ma Sep 09, 2013 15:02

Logo E12 2006

Bericht door Dagobert »

Ik had een korte vraag over het verwijderen van de logo's.
Zelf heb ik een E12 facelift en ondertussen weet ik dat de achterste logo's met een heel dun mesje of visdraad wel verwijderd kan worden.Warm maken kan ook nog helpen.Maar ik kon zo gauw niet vinden hoe het logo aan de voorkant bij een facelift eraf gaat.

Heb vanmiddag even zitten kijken maar wil niks slopen ;) :P Ben namelijk bezig met het plastidippen van me velgen,om die kleur een klein beetje te laten terug komen,vind ik het wel netjes om de logo's ook te doen.

P.S:het is weer is tijd om me project topic up te daten :lol:
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Logo E12 2006

Bericht door CoupÉter »

je moet nieuwe plakstrips hebben als je ze verwijdert hebt na het plastidippen.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Dagobert
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Ma Sep 09, 2013 15:02

Re: Logo E12 2006

Bericht door Dagobert »

Wat bedoel je precies met nieuwe plakstrips?
Logo aan de voorkant lijkt wel ergens aan vast geklikt of iets.
nicknameless
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 514
GeregistreerdCOLON Wo Jan 04, 2012 09:15

Re: Logo E12 2006

Bericht door nicknameless »

Het logo in de grille zit geklikt.

Om het gemakkelijk te doen, de grille even compleet verwijderen.
Patrick's Toyota Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol 3E5 Chili Red
Mijn projecten topic
Dagobert
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Ma Sep 09, 2013 15:02

Re: Logo E12 2006

Bericht door Dagobert »

Ik heb een facelift, als het goed is zit die grill vast aan de voorbumper.
Dan laat ik die grill liever zitten :lol: Als bij de facelift ook geklikt zit,moet het met een schroevendraaier met een doekje erom heen,tegen de krassen,wel te doen zijn toch?
pampie
President member
President member
BerichtenCOLON 2293
GeregistreerdCOLON Do Jul 27, 2006 17:08

Re: Logo E12 2006

Bericht door pampie »

Dagobert schreefCOLONIk heb een facelift, als het goed is zit die grill vast aan de voorbumper.
Dan laat ik die grill liever zitten :lol: Als bij de facelift ook geklikt zit,moet het met een schroevendraaier met een doekje erom heen,tegen de krassen,wel te doen zijn toch?
Als je je logo eruit hebt bij je facelift bumper (met vaste grill) wil je dan aub foto's maken.

Wil namelijk een RunX logo bestellen maar heb ze in Japan nog niet gezien in een T-sport bumper omdat ik nog geen Corolla gezien heb daar met originele T-sport bumper zoals wij ze hebben. RunX logo zit daar wel overal in de 'normale' bumpers.

De Corolla's E12 Facelift hebben daar ook andere koplampen.

Maar wat foto's van je logo zou tof zijn als ie eruit is. ;)
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Dagobert
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON Ma Sep 09, 2013 15:02

Re: Logo E12 2006

Bericht door Dagobert »

Zodra ik dit logo eruit heb,zal ik eff een foto maken!
En met het resultaat natuurlijk.
BUTTON_POST_REPLY