Ik heb heldere koplampen kunnen bemachtigen voor de e10. ( engels lichtbeeld )
Nu hoor ik allemaal verschillende verhalen.
Dit is niet goedgekeurd voor de apk. ( klopt )
Je wordt sneller aangehouden en krijgt een fixe boete, of verlies van kenteken.
Je verblind je tegenliggers. ( klopt )
Hoe kan ik dit gaan verhelpen?, stickers er in plakken voor ander lichtbeeld. ( zo ja hoelang mag ik die stickers dan gebruiken ? )
http://www.ebay.co.uk/itm/Toyota-Coroll ... 51b1b19571" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan je de lampen goed stellen zodat de tegenliggers niet meer verblind worden? ( zo ja krijg je dan geen problemen met aanhouding / controles ?)
Zie namelijk veel e10 bestuurders op de forum die die lichten ook hebben.
Alvast bedankt!


