FF een lange pijp in je demper douwe en het hele gebeure om buige
Alleen moet iemand onder je wage die pijp ff beet houde (je broer bv )
Maar mooi spul hoor ,heb je geen foto van je kat ?
Peet
Moderator: Moderator

bij mij vind ik het nog meevallen(kan je zondag wel horen)en anders doe ik de radio ietsjes harder en gewoon verder blazenSgt_Lyna schreef:Hahahah ja true... wil misschien wat gaan dempen voor de tril die het genereert... en dat zal het geluid ook ten goede komen. Met optrekken overigens niet ontevreden, maar met 160 constant gaat het op lange stukken wel vervelen

Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5

Bart-E11 schreef:Tnx![]()
BTW wilco had jij nu een sebring jap er onder zitten
die is namelijk best luidruchtig
De Simons is gewoon stil met constante toeren wel zo lekker![]()
@ Peet zit een E10 1.6 kat onder nu die is al iets groter qua diameter dan de E11 1.6 kat
En ik zag op FB weer iets leuks voorbij komen uitlaat gerelateerd voor vrij weinig

Wat gek joh, bij mij maakt ie tussen 120 en 140 een enorm kabaal, voorbij de 140 (>4000 RPM) is iig de zware brom een eind verdwenen en wordt het juist een stuk prettiger binnenin. Alleen constant 160, weet niet waar jij dat nog haalt, maar hoef je hier rond Delft niet te proberenSgt_Lyna schreef:Hahahah ja true... wil misschien wat gaan dempen voor de tril die het genereert... en dat zal het geluid ook ten goede komen. Met optrekken overigens niet ontevreden, maar met 160 constant gaat het op lange stukken wel vervelen

Hahaha, ja hier kan dat nog wel eensGreen Zing E10 schreef: Wat gek joh, bij mij maakt ie tussen 120 en 140 een enorm kabaal, voorbij de 140 (>4000 RPM) is iig de zware brom een eind verdwenen en wordt het juist een stuk prettiger binnenin. Alleen constant 160, weet niet waar jij dat nog haalt, maar hoef je hier rond Delft niet te proberen![]()

nee dat is een hele korte drempel waar je voorwielen al overheen zijn voordat de achterste er nog op moetenGreen Zing E10 schreef:Wat gek joh, bij mij maakt ie tussen 120 en 140 een enorm kabaal, voorbij de 140 (>4000 RPM) is iig de zware brom een eind verdwenen en wordt het juist een stuk prettiger binnenin. Alleen constant 160, weet niet waar jij dat nog haalt, maar hoef je hier rond Delft niet te proberenSgt_Lyna schreef:Hahahah ja true... wil misschien wat gaan dempen voor de tril die het genereert... en dat zal het geluid ook ten goede komen. Met optrekken overigens niet ontevreden, maar met 160 constant gaat het op lange stukken wel vervelen![]()
Bart, die schaafplek, was je uitlaat er vanonder gesodemieterd?

Bart-E11 schreef:

Bart-E11 schreef:helaas wel wat krassen op de deksel gezet maar geen ramp ik ga hem nog een keer (laten?) spuiten