Ik hoorde al een tijdje een rammelend geluidje in het interieur van mijn Corolla E10 tijdens het rijden. Het geluid blijkt afkomstig te zijn van het bekledingspaneel wat links achter onder de zijruit zit. Dit paneel zit nu met maar met 2 van die witte pennen/clips vast. En volgens mij zijn het ook nog niet eens de originele pennen (2 compleet verschillende).
Heeft iemand enig idee waar ik deze pennen kan krijgen of heeft iemand een Toyota nummer hiervan? Ik heb een tekening waar ze opstaan maar ik betwijfel of het de goede zijn. Deze tekening is van een E10 tot '95 met luidspreker ruimte in het paneel. Ik heb een E10 uit 1997 zonder luidspreker ruimte.
Kan iemand helpen?
Witte bekleding bevestigings pennen/clips. Waar te krijgen?
ModeratorCOLON Moderator
-
Patlover1983
- Starting member

- BerichtenCOLON 85
- GeregistreerdCOLON Zo Feb 13, 2011 19:09
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: Witte bekleding bevestigings pennen/clips. Waar te krijg
even langs de dealer rijden die kan dat waarschijnlijk zo voor je opzoeken en bestellen..
anders even een sloop in de buurt en ze daar uit een sloop auto halen..
ARco
anders even een sloop in de buurt en ze daar uit een sloop auto halen..
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
Turbodesk
- Junior member

- BerichtenCOLON 143
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 11, 2012 14:41
Re: Witte bekleding bevestigings pennen/clips. Waar te krijg
Gewoon op Ebay bestellen. Heb ik ook gedaan een paar weken geleden bij onderstaande verkoper. Is een stuk goedkoper dan de dealer.
http://stores.ebay.nl/SAS-AUTOMOTIVE-SU ... 34.c0.m322" onclick="window.open(this.href);return false;
http://stores.ebay.nl/SAS-AUTOMOTIVE-SU ... 34.c0.m322" onclick="window.open(this.href);return false;