hallow.
sins een paardagen werkt me bestuurder slot niet meer en heb alleen centralle vergendeling via bestuurders kant.
moet nu eerst me aut uit, passagiers kant in en dan me bestuurders deur dicht doen.
als me auto via passagiers kant dicht doe gaat niet me hele auto op slot alleen passagiers kant.
is beter om slot te laten maken of ken ik een op afstandbestuurbaar ( zo'n klikker geval) er beter in zitten die ik nog heb liggen (unniverseel).
kan iemand mij helpen met dit probleem??
Slot verlseten corolla E11 hatchbak bestuurder
ModeratorCOLON Moderator
-
patpatricks
- Newbie

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON Do Apr 07, 2011 21:19
-
Ninja
- Special member

- BerichtenCOLON 870
- GeregistreerdCOLON Di Aug 21, 2007 01:16
Re: Slot verlseten corolla E11 hatchbak bestuurder
kunt zo'n afstands bediening inbouwen gaat alles opslot.patpatricks schreefCOLONhallow.
sins een paardagen werkt me bestuurder slot niet meer en heb alleen centralle vergendeling via bestuurders kant.
moet nu eerst me aut uit, passagiers kant in en dan me bestuurders deur dicht doen.
als me auto via passagiers kant dicht doe gaat niet me hele auto op slot alleen passagiers kant.
is beter om slot te laten maken of ken ik een op afstandbestuurbaar ( zo'n klikker geval) er beter in zitten die ik nog heb liggen (unniverseel).
kan iemand mij helpen met dit probleem??
Corolla E11 S Satin Black
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
Corolla E11 S Cool Water Blue
ZX6R Ninja
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
ik kan je wel de kosten verklappen als je een nieuw slot haalt bij de dealer en zelf er in zet
86 euro
86 euro
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
MarkDoif
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 431
- GeregistreerdCOLON Do Jul 23, 2009 08:21
Heb ik ook gehad met mijn E11 uit 1998. Is een kwaaltje van de E11-Pre facelift. Ik heb het toen laten doen (was toen nog niet handig). Was incl arbeid toen 200 euro.
Andere sloten zijn nu ook niet meer helemaal jofel, maar die gebruik ik toch zelden dus alleen bestuurderskant vond ik voldoende om te laten vervangen.
Andere sloten zijn nu ook niet meer helemaal jofel, maar die gebruik ik toch zelden dus alleen bestuurderskant vond ik voldoende om te laten vervangen.
-
stijn E11 g6
- Senior member

- BerichtenCOLON 239
- GeregistreerdCOLON Wo Aug 11, 2010 01:52
dit is gewoon 1 groot probleem bij toyota ja!!
-
patpatricks
- Newbie

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON Do Apr 07, 2011 21:19
To: "Ninja"
heb jij toevallig ervaring met de draden combo's van de E11 ? heb er 1tje liggen weet alleen de draden combo niet
wel voor de deuren zefl maar niet me main power
heb jij toevallig ervaring met de draden combo's van de E11 ? heb er 1tje liggen weet alleen de draden combo niet