Weten jullie de benaming van deze kleur rood ?
Niet om het een of ander maar vond het plaatje (en de auto) gewoon bijzonder mooi en deze opgepoetste kleur rood
is ook niet onaardig

ModeratorCOLON Moderator

de lipstick red is juist de wat meer roze variant, de rode variant is gewoon 3e5.Bas Carwash schreefCOLON1 kleur heette Lipstick Red. Dat is volgens mij deze. De andere kleur is wat fletser, wat meer roze zeg maar. Naam daarvan weet ik niet.

De een is dus wat meer roze en de ander.................ook ?Co'tje schreefCOLONde lipstick red is juist de wat meer roze variant, de rode variant is gewoon 3e5.Bas Carwash schreefCOLON1 kleur heette Lipstick Red. Dat is volgens mij deze. De andere kleur is wat fletser, wat meer roze zeg maar. Naam daarvan weet ik niet.
ARco

frenskie schreefCOLONDe een is dus wat meer roze en de ander.................ook ?

daar is het antwoordmartijnE11 schreefCOLONBovenstaande kleur is de 3e5 Super red zo als arco al aangeeft. (zelfde kleur als mijn rolla)
Lipstick red is de kleur die Johan in het verleden had op zen gtsi. (de roze kleur)

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

op deze foto is te zien dat het om een facelift gaat.frenskie schreefCOLONJa, dat kan natuurlijk ook nog maar denk dat de belichting ook een grote rol speelt.
Hier staan nog een paar foto's van bovenstaande auto en dan is de kleur weer anders.

mee eensLeon schreefCOLONZo te zien wel, de onderste is zowieso 1 van de latere E11's. Toen was Lipstick Red al door 'normaal' rood vervangen.

Dit is een en dezelfde kleur, de bovenste, zo ziet mijn rolla eruit als die een tijdje niet is gewassen.frenskie schreefCOLONIk heb er zelf even 2 bij elkaar gezocht![]()
Misschien komt het door de belichting maar misschien ook niet.
Zijn dit nou (de welbekende) 2 verschillende kleuren rood ?