Met dank aan je broer rij je zon mooie autoJ-Corolla schreefCOLONMijn rolla is weer schoon.
"Is dit jou auto joh? mooie wagen man!" Toch altijd leuk om te horen.
Dacht trouwens dat je de Auris ook zou wassen
ModeratorCOLON Moderator

Met dank aan je broer rij je zon mooie autoJ-Corolla schreefCOLONMijn rolla is weer schoon.
"Is dit jou auto joh? mooie wagen man!" Toch altijd leuk om te horen.

Heb 't ook aan mezelf te danken door precies op het juiste moment me rijbewijs te halen, timing of niet?R-Auris schreefCOLON Met dank aan je broer rij je zon mooie autowees maar blij dat je geen peugeot hebt gekocht
Dacht trouwens dat je de Auris ook zou wassengewoon extra vroeg beginnen voor ik thuis was he. haha. ach ja dan is ie nog maar ff vies
Er liggen inderdaad wat druppeltjes op de rolla nu.CoupÉter schreefCOLONbalen van die tegenslagen elke keernu regent het ook.. bij jou ook? is de corollaa niet meer schoon

hmm dan gaat dat ook niet doorBart-E11 schreefCOLONLeuk dan kan ik JOU mooie pook bewonderen op de parkeerplaats (oh dat klink fout)
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

J-Corolla schreefCOLONEn hij is binnen! mijn TRD pookknop.
Helaas 1 dag te laat voor de meeting.
Als hij niet 2 dagen op "niet afleverbaar" had gestaan was de knop misschien wel op tijd geweest.

Ah, toen was het voor mij nog onbekend, haha.Bart-E11 schreefCOLONik zag het al in het filmpje dat peter achter jou rijd met de heenweg(rechts)
ik heb er ook last van
Led lampje bij mij is goed maar de fitting is niet zo goed aan een kant

Dankje.CoupÉter schreefCOLONik vond de originele ook niet echt lelijk hoordeze staat ook heel mooi! mooi opgelost met het ringetje ook!