Nee hoor is te begrijpen Mark, een eigen huis is ook lekker
Succes met de verkoop en hopen dat ie naar een waardige liefhebber gaat mocht je 'm verkopen.
ModeratorCOLON Moderator

Martin B schreefCOLONNou, ik bied dan €1000,- euro voor de TTE bumper
Lijkt me een goede prijs, meer krijg je er echt niet voor..

Deal, ik kan h'm zaterdag wel ophalen!mark m schreefCOLONMartin B schreefCOLONNou, ik bied dan €1000,- euro voor de G6-R zoals ie er nu bij staat
Lijkt me een goede prijs, meer krijg je er echt niet voor..
Das prima

audio system does shake things up 

4a-gze schreefCOLONanders schors je em eerst toch voor een bepaalde periode, kun je daarna altijd nog zien wat je gaat doen

J3LM3R schreefCOLON
De manier van verkoop is alleen maar goed.. je wilt zeker weten dat die goed terecht komt
Ik denk dat je vraagprijs op Marktplaats heel reëel is als je ziet naar de staat van de auto..

CoupÉter schreefCOLONik zeg altijd mijn auto gaat er niet uit als ik een huis wil kopen. gelukkig heb ik nog even om te gaan sparen
zou ook zonde zijn als je het zou doen aangezien je daarna hem eigenlijk toch wel weer terug wilt.
je kunt hem schorsen en toch tot die tijd bij je ouders laten staan?

CoupÉter schreefCOLONik zeg altijd mijn auto gaat er niet uit als ik een huis wil kopen. gelukkig heb ik nog even om te gaan sparen
zou ook zonde zijn als je het zou doen aangezien je daarna hem eigenlijk toch wel weer terug wilt.
je kunt hem schorsen en toch tot die tijd bij je ouders laten staan?

ik vind het een impulsieve beslissing van je, en vind het nog helemaal niet zo'n gekke tussentijdse oplossing om voor schorsen te kiezen. Dat jij zegt dat ie meteen voor een paar jaar stil maak jij ervan.mark m schreefCOLON4a-gze schreefCOLONanders schors je em eerst toch voor een bepaalde periode, kun je daarna altijd nog zien wat je gaat doen
Tsja, wat heb je aan een auto die technisch goed is (waar je dus gewoon mee kan rijden) en die je dan voor 1 tot 2 jaar gaat schorsen. Dan heb je de auto wel maar kan je er ook niet in rijden. Dat is ook een beetje zonde.
Naar mijn idee schiet ik daar niet echt veel mee op. Dan zou ik ervoor kiezen om de auto te houden en er lekker van te genieten. Alleen kan ik het geld straks beter gebruiken.
Al zal het me best aan het hart gaan als de auto wél verkocht wordt.

Neem van mij aan dat deze beslissing echt niet impulsief is. Ik heb er goed over nagedacht en dit lijkt me de beste optie, neemt niet weg dat ik nog altijd ontzettend veel plezier van de auto heb en dat ik daarom de auto zal missen en er misschien spijt van krijg. Het samenwonen is op dit moment even belangrijker en je kan het geld maar 1 keer uitgeven.4a-gze schreefCOLON
ik vind het een impulsieve beslissing van je, en vind het nog helemaal niet zo'n gekke tussentijdse oplossing om voor schorsen te kiezen. Dat jij zegt dat ie meteen voor een paar jaar stil maak jij ervan.
Er zijn zat mensen aan te wijzen die spijt hadden van de verkoop van hun heilige koe en later terug willen hebben.
Ik ken jou niet anders dan weloverwogen en bewust een keuze makendus daarom verbaast mij deze beslissing van je. Maar wat je ook doet, het is en blijft jouw eigen keuze!

toyo bob schreefCOLON@Martijn, kan jij je G6 niet verkopen en de G6R overnemen? Blijft ie toch in de familie
Heel begrijpelijke keuze.
Ik heb vorig jaar een woning gekocht. Moest toen ook alles nieuw hebben en dat kost gewoon een heleboel geld.