lelijk getuned
ModeratorCOLON Moderator
-
spike1984
- Newbie

- BerichtenCOLON 15
- GeregistreerdCOLON Wo Feb 06, 2008 18:22
lelijk getuned
Deze auto kwam ik vorig jaar november tegen in drenthe. Ik vind hem persoonlijk lelijk getuned.
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
24 uur in een dag, 24 >bierflesjes in een krat, toeval?
-
barneveld17
- Special member

- BerichtenCOLON 512
- GeregistreerdCOLON Di Jul 24, 2007 13:20
Re: lelijk getuned
ik vindt hem ook niet mooi.
Die vleugel is VEEL te groot.
Mitchell
Die vleugel is VEEL te groot.
Mitchell
GREEN ROLLA PROJECT
viewtopic.php?f=50&t=23449" onclick="window.open(this.href);return false;
Remus Einddemper
G6 Grill
G6 Veerpootbrug
viewtopic.php?f=50&t=23449" onclick="window.open(this.href);return false;
Remus Einddemper
G6 Grill
G6 Veerpootbrug
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: lelijk getuned
tja tis ook niet helemaal mijn smaak..
maar zolang de eigenaar hem wel leuk/mooi vind is het goed toch, daar gaat het toch om, je maakt je auto voor jezelf en hebt schijt aan de meningen van andere.
ARco
maar zolang de eigenaar hem wel leuk/mooi vind is het goed toch, daar gaat het toch om, je maakt je auto voor jezelf en hebt schijt aan de meningen van andere.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
sybren
- President member

- BerichtenCOLON 2061
- GeregistreerdCOLON Za Mrt 04, 2006 20:11
Re: lelijk getuned
Past totaal niet bij de vormen van de auto, als het baasje hem maar mooi vind toch 
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Re: lelijk getuned
wie weet maakt het het baasje niks uit en rijdt hij er gewoon mee omdat hij vervoer nodig had en deze nog in goede staat verkeert ( oke kleine kans, maargoed..)
Ieder zijn eigen ding, het is iig niet mijn smaak.
Ieder zijn eigen ding, het is iig niet mijn smaak.
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
Wegpiraat
- CCNL Crew

- BerichtenCOLON 1466
- GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33
Re: lelijk getuned
dit is pas lelijk!!
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Re: lelijk getuned
Niks mis met die celica, vette vleugel maar dan moet m.i. ook een bodykit enzo erom heen 
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: lelijk getuned
dacht ik ook al, op de vleugel en dakspoiler en uitlaat na vond ik nog weinig getuned. mooie dikke bumpers en sideskirts geven de auto meer body en bieden wat tegenwicht tegenover de vleugelFurr schreefCOLONNiks mis met die celica, vette vleugel maar dan moet m.i. ook een bodykit enzo erom heen
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
Re: lelijk getuned
Wegpiraat schreefCOLONdit is pas lelijk!!
of dit:
http://www.cs.vu.nl/~jvwilge/starlet/e01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: spoiler is van betonplex
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
toyotafreak
- Special member

- BerichtenCOLON 535
- GeregistreerdCOLON Vr Jul 04, 2003 20:23
Re: lelijk getuned
Dit vin ik geen goeie topics om te openene.. 
BP mobiel--> RIP... Aygo --> daily drive 
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: lelijk getuned
Er moet eigenlijk een waarschuwing bij: het open van dit topic kan permante schade aan uw ogen veroorzaken!! 
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Wes
- President member

- BerichtenCOLON 1964
- GeregistreerdCOLON Do Apr 21, 2005 20:37
Re: lelijk getuned
lol
Corolla E11 G6 Turbo
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
CT20 @ 0,9 bar 151,2 WHP en 218,2 NM koppel
NEWRESULT!!
CT20 @ 1,1 bar 176 WHP en 211,3 NM koppel
Nieuwe FTE Deed het goed :p
-
RollaFreak
- Starting member

- BerichtenCOLON 97
- GeregistreerdCOLON Do Aug 03, 2006 20:10
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: lelijk getuned
ach tis herkenbaar voor mij he................ rood en en grote vleugel
. en inderdaad ieder zijn eigen smaak, anders stond je elke ochtend aan de auto van de buurman te morrelen..............
omdat ze in de straat allemaal dan hetzelfde zouden zijn

omdat ze in de straat allemaal dan hetzelfde zouden zijn
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Witte Reus
- President member

- BerichtenCOLON 1811
- GeregistreerdCOLON Za Nov 29, 2003 17:35
Re: lelijk getuned
Vind je dit "tunen"spike1984 schreefCOLONDeze auto kwam ik vorig jaar november tegen in drenthe. Ik vind hem persoonlijk lelijk getuned.
Dit is de verkeerde vleugel op de verkeerde auto of andersom
Top van de celica was 210 km/u en is nu 180 km/u
If it isn’t blown, it has to suck!
Water injectie houdt de kop koel!
Check de site voor meer foto's (de witte is niet meer
!): DEWITTEREUS.
Water injectie houdt de kop koel!
Check de site voor meer foto's (de witte is niet meer
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Re: lelijk getuned
Misschien heeft deze persoon niet de middelen alle onderdelen in 1x aan te schaffen.
Het is in ieder geval wel in kleur. De spoiler alleen vind ik ook niet echt denderend staan,
maar nog enkele delen erbij en het kan erg gaaf zijn.
Het is in ieder geval wel in kleur. De spoiler alleen vind ik ook niet echt denderend staan,
maar nog enkele delen erbij en het kan erg gaaf zijn.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Renault Captur TCe 150
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: lelijk getuned
Net een winkelwagentje.... Is het handvat om te duwen 
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
lillytjuh
- President member

- BerichtenCOLON 2468
- GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11
Re: lelijk getuned
ejjj kees das dan wel wat voor mij!!! kan ik voortaan in de jumbo parkeren hahaha
nee gekkigheid! ieder zijn eigen smaak........ ofzoiets
nee gekkigheid! ieder zijn eigen smaak........ ofzoiets
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!
blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: lelijk getuned
Koop m zou k zeggen. Zet m maar naast die andere 2 rode bakken dan 
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
lillytjuh
- President member

- BerichtenCOLON 2468
- GeregistreerdCOLON Do Jan 23, 2003 18:11
Re: lelijk getuned
heb wel altijd al een delsol willen hebben whahahaha
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!
blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: lelijk getuned
er staat in schoonhoven net zo'n bak met net zo'n spoiler. ook al 2 jaar ofzo
denk niet dat hij er nog wat aan wil doen..
overigens ander kenteken dus andere auto..
ARco
denk niet dat hij er nog wat aan wil doen..
overigens ander kenteken dus andere auto..
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
suffie
- Newbie

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 07, 2007 15:31
Re: lelijk getuned
Klopt dat ding staat altijd daar bij de AH, zie m ook vaak.
Staat ook een mooie in schoonhoven, 2.0 turbo 4wd
Heb ik ook nog fotos van, maja die ga ik niet in dit topic neerzetten natuurlijk!
Staat ook een mooie in schoonhoven, 2.0 turbo 4wd
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: lelijk getuned
klopt daar staat hij altijd, ben wel benieuwd wie jij bent dan(ook uit s'hoven?), en die foto's van die 4wd ben ik ook wel benieuwd naar(is dat de rode mr2 van je broer, en rijd je andere broer zo'n blauwe leon?)suffie schreefCOLONKlopt dat ding staat altijd daar bij de AH, zie m ook vaak.
Staat ook een mooie in schoonhoven, 2.0 turbo 4wdHeb ik ook nog fotos van, maja die ga ik niet in dit topic neerzetten natuurlijk!
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Re: lelijk getuned
suffie van het starletforum met de witte starlet p7 ofnie?
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
suffie
- Newbie

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 07, 2007 15:31
Re: lelijk getuned
Klopt! of naja gedeeltelijk. Mijn broer rijd idd in een Rode MR2 en mn andere in een blauwe cordoba cupra (hoe weet je dat ?).Co'tje schreefCOLONklopt daar staat hij altijd, ben wel benieuwd wie jij bent dan(ook uit s'hoven?), en die foto's van die 4wd ben ik ook wel benieuwd naar(is dat de rode mr2 van je broer, en rijd je andere broer zo'n blauwe leon?)suffie schreefCOLONKlopt dat ding staat altijd daar bij de AH, zie m ook vaak.
Staat ook een mooie in schoonhoven, 2.0 turbo 4wdHeb ik ook nog fotos van, maja die ga ik niet in dit topic neerzetten natuurlijk!
ARco
En ik idd in een witte starlet p7, kom zelf uit ammerstol. (@marco: jup its me
Dit is die celica die ik bedoelde (de mooie!), je herkent de straat denk wel
http://aycu21.webshots.com/image/47100/ ... 305_rs.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aycu05.webshots.com/image/45884/ ... 272_rs.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: lelijk getuned
dan had ik toch goed gegoogeld op je naamsuffie schreefCOLON Klopt! of naja gedeeltelijk. Mijn broer rijd idd in een Rode MR2 en mn andere in een blauwe cordoba cupra (hoe weet je dat ?).
En ik idd in een witte starlet p7, kom zelf uit ammerstol. (@marco: jup its me)
Dit is die celica die ik bedoelde (de mooie!), je herkent de straat denk wel
http://aycu21.webshots.com/image/47100/ ... 305_rs.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://aycu05.webshots.com/image/45884/ ... 272_rs.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
die celica ben ik toevallig gister nog langs gereden, had hem idd al vaker zien staan..
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
fkramdjan
- Senior member

- BerichtenCOLON 239
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 22, 2007 20:41
Re: lelijk getuned
Jeetje ze zien er alleby niet echt mooi uit.. 
Fkramdjan CIVIC EP Project The Power Of Dreams
-
-nippon-rolla-
- President member

- BerichtenCOLON 1121
- GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 12:49
Re: lelijk getuned
k zou die spoiler toch wel in iets kleiner formaat bij me nippon kitje wille hebben
kan namelijk best wel gaan staan 