Verwijderen EGR van 4A-GE
Moderator: Moderator
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Verwijderen EGR van 4A-GE
Hey jongens, even jullie gedachtes hierover.
Ik was in eerste instantie van plan om de EGR van mijn 4A-GE te laten vervallen.
Dit om de doodsimpele reden: Uitlaatgassen in je inlaat, dat wil je toch niet?!
Maar ik heb me op club4AGE nog eens ingelezen over het onderwerp en daar zijn de meningen nog een beetje verdeeld.
De motor zou warmer kunnen lopen (Op zich geen probleem, ik heb al een thermostaat die eerder opent)
Slechter verbruik en emissie eisen. Verbruik dat zal me een zorg zijn, deze auto is niet met het oog op enig economisch aspect gebouwd
En die emissie eisen geld denk ik meer voor Amerika, waar ze nog wat strenger zijn.
Echter, het zou ook niet uitmaken om 'm te verwijderen volgens hen, omdat die EGR klep alleen opent bij lage toerentallen.
Voor het zicht is het mooier zonder dat ding erop en ik vraag me ook een beetje af hoe het dan zit met koolafzetting in je inlaat enz.
Toen ik het ding schoonmaakte was hij toch behoorlijk vervuild.
En even voor de techneuten onder ons. Mocht ik 'm toch alsnog verwijderen, kan ik alle vacuüm aansluitingen dan zonder meer afdoppen, of moeten er nog dingen doorverbonden worden enz?
Alvast bedankt
Ik was in eerste instantie van plan om de EGR van mijn 4A-GE te laten vervallen.
Dit om de doodsimpele reden: Uitlaatgassen in je inlaat, dat wil je toch niet?!
Maar ik heb me op club4AGE nog eens ingelezen over het onderwerp en daar zijn de meningen nog een beetje verdeeld.
De motor zou warmer kunnen lopen (Op zich geen probleem, ik heb al een thermostaat die eerder opent)
Slechter verbruik en emissie eisen. Verbruik dat zal me een zorg zijn, deze auto is niet met het oog op enig economisch aspect gebouwd
En die emissie eisen geld denk ik meer voor Amerika, waar ze nog wat strenger zijn.
Echter, het zou ook niet uitmaken om 'm te verwijderen volgens hen, omdat die EGR klep alleen opent bij lage toerentallen.
Voor het zicht is het mooier zonder dat ding erop en ik vraag me ook een beetje af hoe het dan zit met koolafzetting in je inlaat enz.
Toen ik het ding schoonmaakte was hij toch behoorlijk vervuild.
En even voor de techneuten onder ons. Mocht ik 'm toch alsnog verwijderen, kan ik alle vacuüm aansluitingen dan zonder meer afdoppen, of moeten er nog dingen doorverbonden worden enz?
Alvast bedankt
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- Full member
- Berichten: 426
- Lid geworden op: za jun 07, 2003 16:28
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: een halve
- Locatie: M'land
EGR is z'n "leuk" ding wat op gelegd is voor emissie doeleinde.
bij een goed afgestelde motor heb je hem zeker niet meer nodig.
De theorie achter de EGR lijkt mooi, maar met goed afstellen kom je verder.
over de techniek van de aansluitingen durf ik me niet uit te laten.
Bij EVO's met stroker kit wordt die "gewoon" afgedopt met een flens.
bij een goed afgestelde motor heb je hem zeker niet meer nodig.
De theorie achter de EGR lijkt mooi, maar met goed afstellen kom je verder.
over de techniek van de aansluitingen durf ik me niet uit te laten.
Bij EVO's met stroker kit wordt die "gewoon" afgedopt met een flens.
5E-FTE powered Paseo, project Sleeper Up and braking-in.
ターボチャージャー付きトヨタパワー
ターボチャージャー付きトヨタパワー
-
- CCNL Crew
- Berichten: 1461
- Lid geworden op: do mei 08, 2003 17:33
- CCNL lidnummer: 494
- Type Corolla: leasebak
- Locatie: Hellevoetsluis
-
- Senior member
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do mei 04, 2006 14:36
- Type Corolla: E10
- Locatie: Ver weg
Allereerst even kort de werking van de EGR:
Bij hoge drukken en hoge temperatuuren word er in de verbrandingkamer een gas NOx gevormt (stikstofoxide)
dit willen we zo veel mogelijk voorkomen omdat dit erg slecht is voor mens en milieu.
Wat heeft met dus verzonnen de gehele verbrandingstemperatuur
moet naar beneden en daar zorgt de EGR dus voor,
want reeds verbande uitlaatgassen kunnen niet nog 1 keer verbrand worden, Gevolg minder NOx uit de uitlaat.
De EGR gaat dus ALLEEN werken bij een constante belasting en bij deceleratie.
En dus zeker NIET bij stationair toerental en vol gas maar ook zeker niet bij acceleratie.
Het AFPLUGGEN! van de EGR kan problemen opgeven met het NOx gehalte bij de APK (mits 4-gas test bij 2000 toeren) anders waarschijnlijk dus niet.
Motor is na afpluggen in de regel iets zuiniger en pakt beter op en levert iets meer pk's tevens is de vervuiling van het inlaat traject minder.
DIT MAG DUS NIET, de type goedkeuring van de auto is niet meer geldig (net zoals met andere uitlaat en dergelijke)
Bij een politie controle of APK oid moet hij aanwezig zijn en werkend zijn.
Ook KAN je een foutcode krijgen omdat de ECU de werking en dergelijke van de EGR controleerd (dmv druk verschil in het inlaat traject)
Ook geeft de electronische regelklep geen bevestigingswaarde van geopende EGR.
Bij hoge drukken en hoge temperatuuren word er in de verbrandingkamer een gas NOx gevormt (stikstofoxide)
dit willen we zo veel mogelijk voorkomen omdat dit erg slecht is voor mens en milieu.
Wat heeft met dus verzonnen de gehele verbrandingstemperatuur
moet naar beneden en daar zorgt de EGR dus voor,
want reeds verbande uitlaatgassen kunnen niet nog 1 keer verbrand worden, Gevolg minder NOx uit de uitlaat.
De EGR gaat dus ALLEEN werken bij een constante belasting en bij deceleratie.
En dus zeker NIET bij stationair toerental en vol gas maar ook zeker niet bij acceleratie.
Het AFPLUGGEN! van de EGR kan problemen opgeven met het NOx gehalte bij de APK (mits 4-gas test bij 2000 toeren) anders waarschijnlijk dus niet.
Motor is na afpluggen in de regel iets zuiniger en pakt beter op en levert iets meer pk's tevens is de vervuiling van het inlaat traject minder.
DIT MAG DUS NIET, de type goedkeuring van de auto is niet meer geldig (net zoals met andere uitlaat en dergelijke)
Bij een politie controle of APK oid moet hij aanwezig zijn en werkend zijn.
Ook KAN je een foutcode krijgen omdat de ECU de werking en dergelijke van de EGR controleerd (dmv druk verschil in het inlaat traject)
Ook geeft de electronische regelklep geen bevestigingswaarde van geopende EGR.
-
- CCNL Crew
- Berichten: 1461
- Lid geworden op: do mei 08, 2003 17:33
- CCNL lidnummer: 494
- Type Corolla: leasebak
- Locatie: Hellevoetsluis
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Even voor alle duidelijkheid. De auto is van '89, dus de emissieeisen voor deze auto zijn al een stuk lager
Bovendien gaat de auto als hij helemaal klaar is weer terug naar de RDW om met alle veranderingen goedgekeurd te worden.
4A-GE's hier in Europa rijden ook voornamelijk zonder EGR, volgens mij is deze voornamelijk voor de amerikaanse markt gemaakt.
En de electronica is altijd te omleiden natuurlijk, mocht dat überhaupt nodig zijn (Heb nog nergens gelezen of gehoord van problemen met de ECU na verwijderen)
Bovendien gaat de auto als hij helemaal klaar is weer terug naar de RDW om met alle veranderingen goedgekeurd te worden.
4A-GE's hier in Europa rijden ook voornamelijk zonder EGR, volgens mij is deze voornamelijk voor de amerikaanse markt gemaakt.
En de electronica is altijd te omleiden natuurlijk, mocht dat überhaupt nodig zijn (Heb nog nergens gelezen of gehoord van problemen met de ECU na verwijderen)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- CCNL Member
- Berichten: 1930
- Lid geworden op: wo dec 24, 2003 22:45
- CCNL lidnummer: 474
- Type Corolla: CDE120
- Type Corolla: corolla
- Locatie: OOSTERWOLDE (FR)
- Contacteer:
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Maar dan is die van jou waarschijnlijk ook geen U9 denk ik
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Michel H
- President member
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: za jan 01, 2005 22:40
- CCNL lidnummer: 609
- Type Corolla: Megane RS
- Locatie: Brunssum
-
- President member
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: di sep 17, 2002 00:08
- Locatie: Toscane Nozzano Castello - Lucca
-
- Senior member
- Berichten: 336
- Lid geworden op: wo mar 24, 2004 16:31
- CCNL lidnummer: 491
- Type Corolla: AE86
- Type Corolla: Toyota
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
michel je hebt gelijk de smallports hiero hadden die troep. Ik heb nooit problemen gezien met het verwijderen ervan.
In de ae86's werlend worden die dingen verwijderd. Om nou over grote problemen te praten. 4age goed afstellen is 10x belangrijker.
In de ae86's werlend worden die dingen verwijderd. Om nou over grote problemen te praten. 4age goed afstellen is 10x belangrijker.
Lexus IS200 "99
AE86 Zenki Levin Wit 1984 (racecar) http://www.cardomain.com/ride/613398
AE86 Kouki Levin Panda 1986
AE86 Zenki Levin Wit 1984 (racecar) http://www.cardomain.com/ride/613398
AE86 Kouki Levin Panda 1986
-
- President member
- Berichten: 2430
- Lid geworden op: wo sep 01, 2004 17:23
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: ZZE123
- Type Corolla: van alles
- Locatie: Het mooie oosten
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Kijk, als deze kenners het zo zeggen, dan twijfel ik niet meer en gaat die troep er dus gewoon af.
Zijn geloof ik idd 3 Vacuüm leidingen, zal deze gewoon afdoppen dan en dan zien we wel wat er gebeurd
Zijn geloof ik idd 3 Vacuüm leidingen, zal deze gewoon afdoppen dan en dan zien we wel wat er gebeurd
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- Senior member
- Berichten: 292
- Lid geworden op: do sep 08, 2005 17:44
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GTi
- Locatie: Papenveer - Noord
-
- President member
- Berichten: 2430
- Lid geworden op: wo sep 01, 2004 17:23
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: ZZE123
- Type Corolla: van alles
- Locatie: Het mooie oosten
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Kijk, geweldig René. Mooi en overzichtelijk schemaatje erbij!
Thnx!
Thnx!
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Kan het allicht eens proberen.Max Havelaar schreef:Hmm, ik heb een smallport, weet niet of de winst zo enorm groot is, maar ik zou hem natuurlijk eens kunnen verwijderen.
Ik denk dat het in het vermogen nauwelijks merkbaar is eigenlijk. Maar gewoon het feit dat je vuile uitlaatgassen naar je schone inlaat terug voert. Roetaanslag en allerlei andere troep die je er niet in wilt hebben lijkt me.
My mind is made up, bij mij komt ie in ieder geval niet meer terug
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Ben ik al maanden mee bezig, maar valt nog niet meeBram schreef:En je kan gaan kijken voor een mooi spruitstuk om het tunings project echt af te maken...
Ze zijn erg schaars en degene die er zijn, zijn soms van twijfelachtige kwaliteit
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- President member
- Berichten: 1811
- Lid geworden op: za nov 29, 2003 17:35
- CCNL lidnummer: 476
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: Toyota
- Locatie: Roermond
- Contacteer:
Zelf maken? Als ik wat meer tijd had zou ik je graag willen helpenBlof-fan schreef:Ben ik al maanden mee bezig, maar valt nog niet meeBram schreef:En je kan gaan kijken voor een mooi spruitstuk om het tunings project echt af te maken...
Ze zijn erg schaars en degene die er zijn, zijn soms van twijfelachtige kwaliteit
Natuurlijkextreem lullig om het zo te zeggen, maar mss kan Wes je helpen?
Groeten!!
If it isn’t blown, it has to suck!
Water injectie houdt de kop koel!
Check de site voor meer foto's (de witte is niet meer !): DEWITTEREUS.
Water injectie houdt de kop koel!
Check de site voor meer foto's (de witte is niet meer !): DEWITTEREUS.
- Michel H
- President member
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: za jan 01, 2005 22:40
- CCNL lidnummer: 609
- Type Corolla: Megane RS
- Locatie: Brunssum
Fujitsubo Super Ex Manifold
€414,- excl. verzenden :
takakaira
ouch
Misschien een Blacktop spruitstukje zien te scoren ? Da's al een hele vooruitgang en vergt slechts kleine modificaties aan de 2 buitenste tapeinden om het passend te krijgen.
€414,- excl. verzenden :
takakaira
ouch
Misschien een Blacktop spruitstukje zien te scoren ? Da's al een hele vooruitgang en vergt slechts kleine modificaties aan de 2 buitenste tapeinden om het passend te krijgen.
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Heb al meer gekeken, maar da's idd behoorlijk prijzig.Michel H schreef:Fujitsubo Super Ex Manifold
€414,- excl. verzenden :
takakaira
ouch
Misschien een Blacktop spruitstukje zien te scoren ? Da's al een hele vooruitgang en vergt slechts kleine modificaties aan de 2 buitenste tapeinden om het passend te krijgen.
Maar aan de andere kant, Als je ziet wat ik al uitgegeven heb aan het ding en in de geest van het project wil ik het wel echt goed afmaken zonder compromissen.
Dus er komt niet zomaar een header op
@Rik: Ik wil wel graag een mandrel bent spruitstuk wat ook nog eens optimaal berekent is voor de 4A-GE. Dus zelf maken wordt dan een beetje moeilijk, zelfs voor Wes
Maar naar een header kan ik voorlopig nog even zoeken gelukkig, die heb ik de komende tijd nog niet echt nodig
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Michel H
- President member
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: za jan 01, 2005 22:40
- CCNL lidnummer: 609
- Type Corolla: Megane RS
- Locatie: Brunssum
Ik denk dat bovenstaande Fujitsubo eigenlijk de enige optie is voor de FWD-16v , buiten de bekende OBX. Die Fujitsubo is vrij goed maar er zijn betere..maar niet meer voor de 16v verkrijgbaar. Dus wat je kan doen is op zoek gaan naar spruitstukjes voor de AE101/AE111 en die dus passend maken, iets meer keuze en ook wat meer high-end spul zeg maar. Denk aan Apex'i, HKS, TRD, Fujitsubo, Blitz etc. etc. Echter het vinden van deze objecten is weer een ander probleem. Maar wie zoekt die vind.
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Heb ook al wel meer merken gevonden, in Amerika is er nog wel het een en ander in omloop, maar als ik dan de prijzen zie en de verhalen hoor, dan ga ik toch meteen weer twijfelen aan de kwaliteit van die headers.
OBX is ook niet echt helemaal mijn ding zeg maar
Die Fujitsubo lijkt me idd een hele goeie, heeft ook best een goede naam voor zover ik het kon vinden, maar zijn er niet zo heel veel die ermee rondrijden (Buiten japan dan, maar mijn japans is niet zo best )
OBX is ook niet echt helemaal mijn ding zeg maar
Die Fujitsubo lijkt me idd een hele goeie, heeft ook best een goede naam voor zover ik het kon vinden, maar zijn er niet zo heel veel die ermee rondrijden (Buiten japan dan, maar mijn japans is niet zo best )
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- Starting member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: do aug 03, 2006 20:10
- CCNL lidnummer: 398
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: FXGT BT20v
- Locatie: Brabant
Hier een linkje van een 20v spruitstuk
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Header-4 ... enameZWDVW[/url]
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Header-4 ... enameZWDVW[/url]
What's next??
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Heb je dan helemaal goed gedachtMarc0 schreef:dat is een OEM ( origineel) 20v spruitstuk, ik denk dat Blof dan meer naar een aftermarket spruitstuk zal zoeken..
Ben ik dan zo voorspelbaar geworden?
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
En zo is 't maar net
Trots 16V rijder, dus dan alles 16V ook!
Trots 16V rijder, dus dan alles 16V ook!
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- Starting member
- Berichten: 80
- Lid geworden op: za feb 24, 2007 00:50
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: KE70
- Locatie: mechelen (belgie)