toyota tekens gejat:(

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
-nippon-rolla-
President member
President member
BerichtenCOLON 1121
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 12:49

toyota tekens gejat:(

Bericht door -nippon-rolla- »

vanacht toen ik om kwart over 4 naar mijn werk reed kwam ik tot mijn grote schrik erachter dat het toyota teken van mijn gril en het toyota teken van de achterklep van mijn vaders verso gejat zijn :(

allebij waarschijnlijk met een schroevendraaier losgestoken aan de schade te zien :? (een paar vrij lelijke schroevendraaier krassen op de klep van de verso)

zijn die dinge dan zoveel waard? het gaat hier in nederland echt nergens meer over :x
AL DE ONDERDELEN STAAN IN DE VERKOOP


HET NIPPON ROLLA PROJECT
Stefan
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2643
GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59

Bericht door Stefan »

Da's mooi balen.
Hier op dorp is het ook een hele lange tijd een rage geweest onder een aantal jongeren.
Het gaat er niet om dat ze wat waard zijn maar meestal doen ze het om te verzamelen.

Ga wat anders verzamelen....... Postzegels ofzo!
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

diep triest, vooral dat dat hier in de buurt gebeurt joh. Had ik niet verwacht.
Bij onze previa zijn ze er vorig jaar ook ooit af gestoken met een schroevendraaier. MAar dat was op de Rompert in den bosch, dat is natuurlijk weer een wat ander soort wijk..
succes met het repareren.
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Wegpiraat
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33

Bericht door Wegpiraat »

bij mij isie dr een half jaar geleden ook afgejat van de achterklep... tis gewoon triest, had en aantal hele diep krassen tot op het blanke metaal... heb dus de achterklep opnieuw kunnen laten spuiten :?
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
Mighty
Special member
Special member
BerichtenCOLON 953
GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51

Bericht door Mighty »

Laat die kl**tzakken naar de sloop gaan en zich daar uitleven!! Je moet van andermans auto (uberhaupt andermans eigendom) afblijven!!
Past: Starlet P7, Corolla E10 4EFE, Corolla E12 D4-D, Honda Accord 1.8i, Honda Accord 2.3i ES

Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
SkaBla
President member
President member
BerichtenCOLON 1112
GeregistreerdCOLON Di Jan 25, 2005 21:40

Bericht door SkaBla »

als je geen toyota kan betalen moet je maar zo'n logo stelen en op je fiat plakken ;)

kansloze actie
Starlet Power :D
-nippon-rolla-
President member
President member
BerichtenCOLON 1121
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 12:49

Bericht door -nippon-rolla- »

trieste mensen die dat allemaal doen maja voor mijn pa is het al de tweede keer dat het toyota teken van de verso afgejat is maat deze keer beduident meer schade als de vorige keer.
mijn wage had er gelukkig niks aan over gehouden aleen paar hele kleine krasjes op de grill maar die word in de toekomst toch embleem loos :D
AL DE ONDERDELEN STAAN IN DE VERKOOP


HET NIPPON ROLLA PROJECT
Gtsi-R
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4357
GeregistreerdCOLON Ma Jan 20, 2003 22:17

Bericht door Gtsi-R »

Si logo's waren ook een tijd erg hot.... (toen ik bij toyota werkte... )

blij dat ze altijd van de mijne afgebleven zijn..

en ik heb er nog een paar op vooraad... handig .. bij de dealer werken en bij het schadebedrijf :D

gr roel
Gtsi- Я®™

Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Bericht door Bertus »

Beetje jammer weer dit soort acties :sad:
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-nippon-rolla-
President member
President member
BerichtenCOLON 1121
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 12:49

Bericht door -nippon-rolla- »

tja das nederland scheinbaar denken de kindertjes tegenwoordig dat ze merkplaatjes deraf moeten trekken inplaats van race autotjes verzamelen

:mad:
AL DE ONDERDELEN STAAN IN DE VERKOOP


HET NIPPON ROLLA PROJECT
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Bericht door toyo bob »

Pff, je moet dan haast uit voorzorg zelf al je logo's er al af halen... te triest voor woorden.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Mighty
Special member
Special member
BerichtenCOLON 953
GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51

Bericht door Mighty »

hier gaat het naar toe...

"auto op slot gedaan? check..ja op slot
radiofrontje eruit gehaald? check..frontje eruit
rijbewijs uit het dashboardkastje? check..rijbewijs in de binnenzak
toyota logo's eraf gehaald? check..bij mijn rijbewijs in de binnenzak"
:shock: :?
Past: Starlet P7, Corolla E10 4EFE, Corolla E12 D4-D, Honda Accord 1.8i, Honda Accord 2.3i ES

Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
Sexiejbeest
President member
President member
BerichtenCOLON 2382
GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 23:49

Bericht door Sexiejbeest »

je vergeet nog

*spiegels ingeklapt aan straatkant* check
*Antenne losgedraaid en in de auto gelegd* check
-'s Avonds een vent, 's Ochtends absent!
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

en je vergeet deze nog:

*10.000 volt constante stroom aangezet* check :D
*stuurslot op het stuur gemonteerd* check
*startonderbreker aangezet* check
*wielklem op je wiel gezet* check
*wielmoeren vervangen door slotbouten * check
* 24h a day camera op je auto gericht* check
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Ferdinand
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON Di Apr 18, 2006 15:26

Bericht door Ferdinand »

Marc0 schreefCOLONen je vergeet deze nog:

*10.000 volt constante stroom aangezet* check :D
*stuurslot op het stuur gemonteerd* check
*startonderbreker aangezet* check
*wielklem op je wiel gezet* check
*wielmoeren vervangen door slotbouten * check
* 24h a day camera op je auto gericht* check
Ik wist niet dat jij in z'n criminele buurt woon.

Ze hebben het vorig jaar ook bij de yaris van mij oma geprobeerd.
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

woon ik ook niet Ferdinand, maar het zijn wel handige tips :D
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-nippon-rolla-
President member
President member
BerichtenCOLON 1121
GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 12:49

Bericht door -nippon-rolla- »

*)stuur er uit voor je zelf uit de wage gaat.
*)auto met een ketting aan de muur voor dat je het stilstaand voorwerp verlaad :D
AL DE ONDERDELEN STAAN IN DE VERKOOP


HET NIPPON ROLLA PROJECT
Rinkel
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4391
GeregistreerdCOLON Do Sep 29, 2005 17:23

Bericht door Rinkel »

hmmm weer erg trieste en kansloze actie.

Ik haal altijd het frontje van de radio en doe ook ALTIJD de auto op slot als ik weg ga. Mja dan kun je ook wel je velgen van je auto draaien als je de auto verlaat :roll:
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
=-Crazypietjuh=-
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON Zo Feb 19, 2006 19:32

Bericht door =-Crazypietjuh=- »

daar heb je diefstal bouten voor rinke :P
Crazypietjuh E10 4afe 1.6 Xli , Red.
Achter JBl sub 30cm/ Gto serie versterker/Pioneer 17cm 220Watt speakers/ Infinity 200+Watt rms ovaal/ voor composet Inifinty Kappa
Rinkel
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 4391
GeregistreerdCOLON Do Sep 29, 2005 17:23

Bericht door Rinkel »

=-Crazypietjuh=- schreefCOLONdaar heb je diefstal bouten voor rinke :P
Ehhh jah, of 4 extra stalen velgen met zomerbanden :P :lol:
Maar om ontopic te blijven. Snap er gewoon helemaal niks van dat je zoiets jat. Bij de 206 van mijn buurvrouw hebben ze ook al eens de logo van het achterklep gehaald.
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Bericht door Joseppe »

tjah eerst had je flippos, toen wuppies en nu verzamelen ze logos :?

nog even en ze jatten 1 wieldop van je auto af, of zoals bij mij destijds de knipperlichtjes op je spatboard.

En 220 erop zetten mag niet van oom agent..........maar ja die let niet zoveel op omdat ze bezig zijn met het stiekum doorsluizen van een container cocaine ofzo omdat ze dan zogenaamd de grotere crimineel beter kunnen aanpakken 8) raar land af en toe Nederland :lol:
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ErwinGtsi
Special member
Special member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON Vr Sep 15, 2006 10:47

Bericht door ErwinGtsi »

moet 't ff kwijt...

(ff op m'n taalgebruik letten)

PotverdrieDubbeltjes ! Nog aan toe !

Ik hard aan 't werk !! 'ff naar buiten frisse neus halen, even de Corolla bewonderen, je kent 't wel ! En wat zie ik daar ! Is m'n logo van de achterklep verwijderd !! Wat een ...... ( kan er gewoon niet bij )
Ook gewoon met een sleutel of schroevendraaier, diepe kras erin, logo weg...

Moest 't ff kwijt...

gr Erwin

ps : iemand in de buurt van Groningen nog een Toyota-logo over ??
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"

LEXUS IS200
sybren
President member
President member
BerichtenCOLON 2061
GeregistreerdCOLON Za Mrt 04, 2006 20:11

Bericht door sybren »

Echt triest zeg.Wordt hier steeds gekker.Ze hebben totaal geen respect voor andermans eigendom.Bij m'n civic hebben ze ook m'n logo's eraf gejat.Heb er geen woorden voor.....
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
Albert
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON Za Dec 11, 2004 11:06

Bericht door Albert »

Heb het een keer op vakantie gehad.
Niks bij me natuurlijk. Kun je nog langs een garage om er tijdelijk wat aan te laten doen anders staat bij thuiskomst na 2 weken de roest op je achterklep.

Een camera erop schiet ook niet op. Ik installeer voor m'n werk vaak zat ip camera's e.d. Maar als de wet van de privacy om de hoek komt kijken zijn die t*r*nglijers nog beschermd ook. Het is zelfs strafbaar om de openbare weg zomaar te filmen.

Groeten Albert
A-class
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON Ma Aug 14, 2006 22:32

Bericht door A-class »

-nippon-rolla- schreefCOLON*)stuur er uit voor je zelf uit de wage gaat.
*)auto met een ketting aan de muur voor dat je het stilstaand voorwerp verlaad :D
TOMTOM-houder van het raam!!!

Zit eigenlijk nog te wachten tot iemand een keer een uitlaat jat ofzo :S dat zou wel het toppunt zijn

Triest klootzakken!
Swift 1.3 '87 (gogogo!) (12-'10 ~ ∞)
2x Supra MKIV (10-'11 ~ 11-'13)
MR2 Turbo '92 (11-'11 ~ )
Subaru Impreza GTT '99 (01-'13 ~ )
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Bericht door Joseppe »

A-class schreefCOLON
-nippon-rolla- schreefCOLON*)stuur er uit voor je zelf uit de wage gaat.
*)auto met een ketting aan de muur voor dat je het stilstaand voorwerp verlaad :D
TOMTOM-houder van het raam!!!

Zit eigenlijk nog te wachten tot iemand een keer een uitlaat jat ofzo :S dat zou wel het toppunt zijn

Triest klootzakken!
wat dacht je van spatboardknippers............... is bij mij gebeurt al :? . de dief deed aan El Cheapo tuning :?
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
DJdeVries
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON Do Nov 16, 2006 14:27

Re: toyota tekens gejat:(

Bericht door DJdeVries »

-nippon-rolla- schreefCOLONzijn die dinge dan zoveel waard? het gaat hier in nederland echt nergens meer over :x
Meestal zie ik ze voor €10 per stuk (soms zelfs meer). Ff kijken als je ze ziet, dat ze niet toevallig bij jou in de buurt zijn :wink:

http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... koop.html?
ErwinGtsi
Special member
Special member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON Vr Sep 15, 2006 10:47

logo's

Bericht door ErwinGtsi »

Ik heb ze op de sloop gehaald, was 10 euro kwijt voor 2 logo's en een hoedenplank ;)
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"

LEXUS IS200
Toyo_GTSI
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Vr Aug 03, 2007 18:20

Re: toyota tekens gejat:(

Bericht door Toyo_GTSI »

als ik naar de sloop ga ik juist naar de toyota hoek en ik jat echt elke logos van de toyota af die ik tegen kom,ik heb er vandeweek 3 keer een SI logo er af kunnen halen 8-) ben er trots op
jammer dat die GTSI stickers er niet af te krijgen zijn

die kleuters moeten gewoon z'on benz ster er af proberen te krijgen
laat die mooie rolla gewoon staan t is bijna een WONDER op wielen
Eens een GTSI Altijd een GTSI


Today Tomorrow TOYOTA
BUTTON_POST_REPLY