mijn accu is aan het verslechteren en moet dus maar eens plaats maken voor een nieuwe. Ik heb er dus 1 nodig voor mijn E10 EFE. Ik weet niet wat ik er nu in heb zitten maar dat zal denk ik iets van 45Ah zijn??
Nu wil ik een accu kopen voor max 100 euro maar als het even kan wel van een goed merk of althans van goede kwaliteit voor dat geld (jaja, nederlander he; voor een kwartje op de 1e rij!
Ik keek bij Varta op de site en die adviseerd voor mijn auto de Asia Dynamic maar die is 60Ah en dat lijkt me een beetje hoog. Ook de prijs hiervan zal rond de 150 euri liggen en dat was niet de bedoeling.
Welke merken zijn wél kanshebbers? En die Optifit accu's bij de Toyota-dealer dan..is dat nog wat? En bij Euromaster hebben ze 'Fulmen'..is dat bekend??
Heb buiten stuurbekrachtiging geen extra electronica zoals abs, airbag ofzo in de auto (XLI-uitvoering). Ja, heb wel nog een simpele versterker (250W rms) en een subje achterin liggen maar dat zal denk ik niets uitmaken voor het aantal Ah dat ik moet hebben?
Alvast bedankt!
Gr.
ps. aan de mod's; misschien moest deze vraag bij ONDERHOUD komen te staan ipv TECHNIEK bedenk ik me net?