PHILIPS BLUEVISION
ModeratorCOLON Moderator
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
ik bedoel ook eigenlijk dat die night visions gewoon niet wit zijn maar geel, en naarmate ze er langer inzitten worden ze geeler.
ARco
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
als ik idd de reacties van iedereen met bluevisions lees dan zou ik dat idd ook zeggen je.
en van die night visions is dat idd mijn ervaring ja.
ARco
en van die night visions is dat idd mijn ervaring ja.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
blue visions volgens mij iets van 14.95 per stuk bij de gamma
night visions heb ik toen geloof ik ook iets van 30 euro de 2 voor betaald
ARco
night visions heb ik toen geloof ik ook iets van 30 euro de 2 voor betaald
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Bart GTSI+
- Junior member

- BerichtenCOLON 131
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 17, 2005 21:54
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Frank
- Full member

- BerichtenCOLON 367
- GeregistreerdCOLON Za Mei 07, 2005 22:49
Jonas, als de looks je niet boeit, kun je nog beter voor vision plus gaan. 50% meer ligt en daardoor 30 meter verder zicht. Deze zijn weer vergelijkbaar met de Silverstar lampen van Osram. Als je daar aan kunt komen is dat een nog betere keuze (hier in de omgeving bijna niet te krijgen). De GT-150 lampen waar Leon het over had blijken nog iets meer licht te geven dan de vision plus. Prijzen liggen allemaal wel bij elkaar met uitzondering van de Night vision want die zijn niet te betalen.
Samengevat:
Voor de Look's, witter ligt en redelijk betaalbaar: Blue Vision van Philips
Puur optimaal zicht en geel achtig licht maar duur: Night vision van Philips
Helder wit licht zonder blauwe gloed en 30 meter meer zicht. Vision plus van Philips of Silverstar van Osram (langere levensduur).
Samengevat:
Voor de Look's, witter ligt en redelijk betaalbaar: Blue Vision van Philips
Puur optimaal zicht en geel achtig licht maar duur: Night vision van Philips
Helder wit licht zonder blauwe gloed en 30 meter meer zicht. Vision plus van Philips of Silverstar van Osram (langere levensduur).
E11 G6 4AFE 8L5
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Frank
- Full member

- BerichtenCOLON 367
- GeregistreerdCOLON Za Mei 07, 2005 22:49
Jep. VisionPlus en niet BlueVision. prijs rond de 25 euro voor een set.
De dure lamp heet trouwens NightGuide en niet Night Vision zoals ik eerder zei.
Even voor de duidelijkheid.
Nightguide
BlueVision
VisionPlus
De dure lamp heet trouwens NightGuide en niet Night Vision zoals ik eerder zei.
Even voor de duidelijkheid.
Nightguide
BlueVision
VisionPlus
Laatst gewijzigd door 1 op Frank, in totaal 0 keer gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
-
Frank
- Full member

- BerichtenCOLON 367
- GeregistreerdCOLON Za Mei 07, 2005 22:49
Ik heb zelf trouwens de BlueVision erin zitten inclusief de stadslichten. Dit was een set van 4 lampen (2 x H4 en 2 x steeklampjes) en heb er 22 euro bij Brezan voor betaald. De blauwe ANWB borden lichten enorm op. Zelfs als er meerdere auto's voor en naast me rijden ben ik degene die de borden op doet lichten (pas even getest door mijn lichten even uit te doen). Waarschijnlijk komt dat door het blauwe glas van de Bluevision lampen dat blauwe dingen in het verkeer extra geaccentueerd worden. Het is even wennen, maar het bevalt me goed. Moet ik weer kiezen dan ga ik waarschijnlijk voor de Silverstar van Osram. Nog meer licht en een langere levensduur.
E11 G6 4AFE 8L5
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Frank
- Full member

- BerichtenCOLON 367
- GeregistreerdCOLON Za Mei 07, 2005 22:49
Is ook logisch. Geen ervaringen tot nu toe met VisionPlus gezien hier.
Ik kan je 1 ding wel zeggen, als je er eenmaal aan gewend bent, is dat oplichten van blauwe dingen niet zo storend meer, maar voordeel heeft het verder absoluut niet. Mijn keuze was ook puur voor de uitstraling en aangezien de blauwe gloed als ze uit staan nihil is, had ik achteraf beter de Visionplus of Silverstar kunnen nemen.
Wil je een bak wit licht en echt goed zicht, dan is VisionPlus of Silverstar de beste keuze. Deze zijn ontworpen om je zicht te verbeteren. Dat zijn de BlueVisions niet.
Ik kan je 1 ding wel zeggen, als je er eenmaal aan gewend bent, is dat oplichten van blauwe dingen niet zo storend meer, maar voordeel heeft het verder absoluut niet. Mijn keuze was ook puur voor de uitstraling en aangezien de blauwe gloed als ze uit staan nihil is, had ik achteraf beter de Visionplus of Silverstar kunnen nemen.
Wil je een bak wit licht en echt goed zicht, dan is VisionPlus of Silverstar de beste keuze. Deze zijn ontworpen om je zicht te verbeteren. Dat zijn de BlueVisions niet.
E11 G6 4AFE 8L5
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Frank
- Full member

- BerichtenCOLON 367
- GeregistreerdCOLON Za Mei 07, 2005 22:49
Ze geven veel meer licht dan de standaard Halogeen lampen. Dat is een feit, maar daar betaal je ook naar. Standaard Halogeen kost ± 7.50 euro per stuk. Maar als je de diverse betere lampen met elkaar vergelijkt, dan zit er voornamelijk verschil in de kleur en niet in de lichtopbrengst.
Een blauwe gloed en oplichtende blauwe objecten geeft ook gauw de optische illusie dat je een bak licht hebt. Persoonlijk heb ik liever dat het asfalt extra goed verlicht wordt en de borden normaal i.p.v. verblindend, maar ja, ze zitten er nu eenmaal in en ze zijn nog niet versleten
De prijs van de BlueVision en VisionPlus is trouwens ongeveer gelijk. VisionPlus is een paar euro duurder als ik het goed heb.
Een blauwe gloed en oplichtende blauwe objecten geeft ook gauw de optische illusie dat je een bak licht hebt. Persoonlijk heb ik liever dat het asfalt extra goed verlicht wordt en de borden normaal i.p.v. verblindend, maar ja, ze zitten er nu eenmaal in en ze zijn nog niet versleten
De prijs van de BlueVision en VisionPlus is trouwens ongeveer gelijk. VisionPlus is een paar euro duurder als ik het goed heb.
E11 G6 4AFE 8L5
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Freeze 2k3
- Special member

- BerichtenCOLON 659
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 04, 2004 22:51
BlackE10 schreefCOLONDuidelijk, dacht eigenlijk te begrijpen uit de tekst op de site dat de bluevisions ook best veel licht geven. maar heb er maar snel overheen gelezen bij allemaal
Bluevisons geven duidelijk meer licht en de bundel rijkt ook een stuk verder dan de normale H4 lampen en door de kleur van het licht een goede(niet verblindende) reflectie van verkeerstekens langs en op de weg. Prijstechnisch de beste keuze als je het mij laat beslissen. Daarbij heb je ook nog eens mooie wit verlichte koplampunits wat goed smoelt.
Intrax Schroefset | BSA ICE 15'' | Japstyle | Toyota Spoilerpaket | Custom grill | Slotted Diskbrakes | Ferrodo DS2500 pads | Clear-lense knipperlichten
- toyo bob
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2866
- GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12
Ik heb nu de gt150 erin zitten, maar die halen het net niet bij de blue visions die ik heb gehad.
Uiteraard is het zicht stukken beter en witter dan de standaard lampen. Maar ik had met de blue visions toch het idee dat het nog iets feller was.
De blauwe anwb borden lichten bij mij altijd al fel op dus zal meer aan de manier van schijnen van de koplamp liggen dan aan wat erin zit denk ik.
Hier bij de Halfords waren de blue visions inclusief stadslichten trouwens 40 euro, de gt150 zonder stadslichten waren 25 euro.
Losse bluevision h4 15 euro.
Uiteraard is het zicht stukken beter en witter dan de standaard lampen. Maar ik had met de blue visions toch het idee dat het nog iets feller was.
De blauwe anwb borden lichten bij mij altijd al fel op dus zal meer aan de manier van schijnen van de koplamp liggen dan aan wat erin zit denk ik.
Hier bij de Halfords waren de blue visions inclusief stadslichten trouwens 40 euro, de gt150 zonder stadslichten waren 25 euro.
Losse bluevision h4 15 euro.
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
