ok ik twijfel al een aantal daagjes (lang voor mijn doen) of ik blaauw licht neem ipv t oude stadslicht, en nou stond ik vandaag in de halfords en kzag ook philips bluevision staan, 14.95 ofzo maar die lampen geven dus betere en fellere licht af ? en t monteren is dat beetje te doen , is het kwestie van motorkap open rubber loshalen en los schroeven en vervangen of?
plus, kwil wel eens weten of jullie t zelf ook hebben gedaan, of vrienden t hebben? als er veel slechte ervaringen mee zijn doe k t niet want dan is het zonde van mn geld en tijd EN auto..
gr. marco
trouwens, voor mijn 1.3 4efe motortje is een 1.4

inlegfilter van K&N nodig om erin te passen..logica? ehh
en nog steeds zoekend naar een alu aanzuigbuis

maarja das offtopic
hieronder mn autooooo fotoooooo
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.