Corolla g6 2001

Over de rest...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
nielsjuh67
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 15, 2015 19:41

Corolla g6 2001

Bericht door nielsjuh67 »

Goeiedag,

Ik heb een toyota corolla g6 uit 2001, en wil hier graag voor de zomervakantie omdat ik hiermee naar spanje ga graag cruise control inbouwen. Nou is t kwa inbouwen niet zn probleem dat lukt mij wel zo niet heb ik nog een monteur bij ons op de zaak lopen die het eventueel zou kunnen. Dat is dus geen issue.

Nou is het probleem waar heb ik allemaal keuzes uit?

Ik heb wat informatie gezocht op internet en ben naar "rijsbergen" toe geweest om te vragen aan hun of hun nog wat wisten. Hun gaven mij als optie van de website www.johngold.nl en dan de gc90ci verder heb ik een inbouwer gevraagd of hij nog wat had en kwam ook met die site de gc30. Maar ik vind dit niet mooi omdat ik een 2e hendel links moet hebben en dit zeer lastig is om dit mooi weg te werken. Nu is dat niet t probleem want als t niet anders kan wil ik dit best doen.

Weten jullie misschien nog sites of artikel / fotos van setjes die eventueel gebruikt kunnen worden.

( zover ik denk kan bijna elk aparaatje er op denk ik omdat t toch een gaskabel auto is, nou is dat ook een vraag van klopt dat? )

Mvg niels
Plaats reactie