corolla verso D-cat

Over de rest...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
tiems
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 10, 2012 11:08

corolla verso D-cat

Bericht door tiems »

Hallo mensen,

Ik heb een corolla verso D-cat gekocht van 2006. Heb hem nu 2 jaren en hij bevalt goed. Hij is alleen erg dorstig. Vandaag liet ik mijn airco bijvullen en de 12 volt aansluiting bij de achterbank repareren) en toen viel die jongen op dat er veel kabels door de auto lopen. Hij vroeg wat voor auto dit is geweest, daar kon ik geen antwoord op geven.

Er zit een GPS kastje in de middenconsole (weggewerkt)
Onder de voorruit (rechts onder) heeft iets gezeten wat verwijderd is. De lijmresten zijn nog te zien.
Er liggen dikke kabels van voor naar achter die doorgeknipt zijn.
Onder de motorkap zijn 2 kabels doorgeknipt die van de accu komen.
Bij het knopje in het middenconsole waar ik de traction control uit kan zetten hebben nog 2 andere knopjes gezeten, daar zit nu alleen een gat.
Onder het vakje in het dashboard die je omhoog kan doen zit een gat waar ook iets heeft gezeten.

Er zit een sticker op het motormanagement (officieel Toyota) waarop staat: aanpassing en dan geschreven "comp prog", met een datum in 2008.

Weet iemand wat dit kan betekenen?
Misschien een politie auto geweest?
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: corolla verso D-cat

Bericht door Leon »

Misschien kun je via het boekje achterhalen waar de auto in onderhoud is geweest en daar wat meer info inwinnen over de historie van de auto. Dat is van afstand bijna niet te achterhalen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
mipgast
Senior member
Senior member
Berichten: 260
Lid geworden op: za mar 05, 2011 19:27

Re: corolla verso D-cat

Bericht door mipgast »

niet gewoon oude audio kabels en knopjes etc. ?
...
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Re: corolla verso D-cat

Bericht door Robbie F »

hey hallo

die sticker op je motor ecu klopt. dit plakte de dealers er op als er een software update gedaan is. ik vermoed dat je auto een ex politie auto is geweest gezien alle extra knopjes en kabels. de inbouw is altijd erg netjes van die auto's maar het verwijderen gaat erg slordig.
ik zou zoals leon al zei eens bellen naar de dealer die de auto onderhouden heeft. die kan vast er meer over vertellen.

mvg robbie f
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Plaats reactie