Allereerst, ik ben een newbie op het forum, nog niet veel gezien maar vindt het nu al geweldig interessant!
Ik heb sinds 1,5 maand mn rijbewijs en yup also a car, een Toyota Corolla E12 1,4l D4D, model 2005-2006, 2/3-deurs.
Onlangs gemerkt dat koppelingsschijf compleet versleten was en dacht dat m'n wagentje het al begeven had

Alles vervangen en trekt nu op als nooit tevoren!

Maar goed, let's get to the point: ik zou graag (zoals wss velen) mijn autootje unieker maken!
Gwn the basic stuff, velgen, uitlaatje (ik ben in de zevende hemel als ik een mooi geluidje van ver hoor afkomen), en wat kleine interieur dingetjes.
Maar ik heb een probleempje; waar moet ik dit allemaal zoeken, ik heb al wat gezocht op de site shop4cars.nl en online-velgenshop enzo...
Ik ben echt nog een groentje op vlak van uitbouwen en heb (nog) geen "connecties" die me kunnen hepen of in de goede richting wijzen

So... enkele tips over waar en wat te doen zou leuk zijn

Ben wel een student met redelijk beperkt budget (tijdelijk want heb me voorgenomen te sparen in 2012). Maar goed, volgens mij (of toch wat ik soms zie) gaat uitbouwen in stapjes en niet van de ene dag op de ander :p
Ik zal wss binnenkort ook enkele fotootjes uploaden van auto zelf en dingen die ik leuk vond

Greetz (and thanks in advance),
Joe