Corolla E11 2000 3drs 270K 1.4 vvti

Dit forum is enkel bestemd voor de verkoop van auto's.

Moderator: Moderator

Plaats reactie
KDL
Newbie
Newbie
Berichten: 44
Lid geworden op: ma okt 07, 2019 12:24
Type Corolla: ZZE111

Corolla E11 2000 3drs 270K 1.4 vvti

Bericht door KDL »

Ik heb een Corolla uit 2000 te koop met een 1.4 vvti 97pk
3 deurs model met update koplampen en meegespoten bumpers
zilvergrijs metallic (Toyota 199 kleurcode)
km stand 270.000 en een beetje
APK sept 2024, nog 6 maanden dus
Ketting bij 200.000 vervangen (vorige eigenaar)

5 jaar en 50.000 km gereden, in principe probleemloos, bobines vervangen, uit ervaring met een andere toyota
Altijd grote beurt gegeven, zeker 5x olie ververst sinds ik hem heb, injectoren ook extra cleaner in gegooid
Ik heb een excel met onderhoud van mij en de bon van de vorige eigenaar erbij, distributie is vervangen

Onderhoud oa ashoesjes, versnellingsbakolie, multiriem, maf en gasklephuis schoongemaakt, interieurfilter ook vervangen,
bougies lucht en oliefilter sowieso elke beurt, koppeling hulpcilinder vervangen, remvloeistof en ook van de koppeling vloeistof ververst, remblokjes voor, uitlaat gelast, spiegel LV vervangen, pakking luchtinlaat (gekocht met motorlampje aan en dit was de oplossing)
Ik heb ook nog wat onderdelen over wat ik er binnenkort wilde vervangen, die mag je erbij hebben

Staat nog op winterbanden, zo meenemen, zomervelgen heb ik erbij, banden ook
Als ik ze omwissel komt de auto ook met foto's op marktplaats

Olie 5W30 gebruikt, meestal kroon of winparts olie, soms met 10W40 bijgevuld wat ik vaak gratis krijg van een vriend
Verbruik afhankelijk van rijstijl, 5000 km vakantie nul verbruik, stad en korte ritjes wel verbruik van 1 op 3000 ofzo,
ook gemeld door de vorige eigenaar en we hebben het gewoon in de gaten gehouden, je hoort het als er olie nodig is zelfs
zit een groene stip op de oliepeilstok

Schade aan linker scherm voor, zo gekocht, vorige eigenaar is een arts, heeft het eerlijk gemeld met schadeformulier, het is wat meer gaan roesten in de afgelopen 5 jaar, scherm niet in kleur gevonden en de planning om te vervangen en spuiten helaas niet meer gered, dit is wel voor 200 te doen of goedkoper als je het zelf doet, alle hoekjes van de bumpers hadden ook al een krasje, zo gelaten, plastic roest niet

Als 2e auto gebruikt en ook voor vakantieritjes
afgelopen 6 maanden 3000 km gereden
nu mag hij weg voor een 5-deurs model met airco

Vrijdag zet ik hem op marktplaats
Vraagprijs 1500, ophalen in de Zaanstad
Eerlijke auto met genoeg leven en pit erin
Plaats reactie