Compleet Corolla E11 ABS systeem

Dit forum is enkel bedoeld voor de verkoop van onderdelen van auto's of onderdelen die direct betrekking hebben op auto's.

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Blof-fan
E-team
E-team
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Auto: AE92 GT-S
Contacteer:

Compleet Corolla E11 ABS systeem

Bericht door Blof-fan » zo jan 06, 2019 13:13

Enkele jaren terug uit een Corolla E11 gedemonteerd om te gebruiken in mijn coupé project. Maar aangezien ik m'n handen al vol heb om dat project überhaupt gaande te houden, kan ik een extra projectje als het inbouwen van ABS er eigenlijk niet meer bij gebruiken.

Dus bij deze in de verkoop:

Een compleet corolla E11 ABS systeem!

Ik heb het destijds zelf zorgvuldig uit de auto gedemonteerd en de set is onbeschadigd en alle onderdelen compleet.

De set bestaat uit:

- Voornaven (met ABS sensoren)
- Achternaven (met ABS sensoren en getande ring)
- Voorste aandrijfassen (met getande ring)
- ABS actuator
- Hoofdremcilinder met brake booster, remkrachtverdeler en remleidingen motorcompartiment
- Complete kabelboom met zekeringenkasten en relais etc.
- ABS ECU

Kortom, alles wat je nodig hebt om een ABS systeem in een auto te bouwen die hier nog niet van voorzien is.
Kan uiteraard ook gebruikt worden om het ABS systeem in een auto met ABS systeem weer werkend te krijgen.

Ik heb diverse foto's gemaakt voor en tijdens het demonteren van de onderdelen, die kun je erbij krijgen en ook een van het chassisplaatje van de auto, zodat eventuele onderdelen bestellen en schema's opzoeken geen probleem zou moeten zijn.

Vraagprijs: €450,-

Foto:

Afbeelding
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Restoring: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site

Plaats reactie