E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door R1ck »

Hoi,

Ik zou graag het interieur van een G6 in mijn Corolla Liftback willen omdat dit nét even wat mooier oogt en men zegt dat dit ook een stukje meer steun geeft dan die van de Luna. Nu ben ik benieuwd of het interieur van een hatchback voor én achter hetzelfde is, dan heb ik namelijk wat meer keus in de zoektocht haha! De Levinstoelen die hier op het forum worden aangeboden zouden ook een optie kunnen zijn maar die zijn wel erg aan de prijs en zijn natuurlijk een ander kleurtje dan de rest van het interieur...

Groetjes Rick.
Luuk
Full member
Full member
Berichten: 377
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 11:38
Type Corolla: AE111
Type Corolla: G6 20v
Locatie: Veghel

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door Luuk »

Je kunt altijd een goed bod doen ;) Wil er eigenlijk wel een keer vanaf haha. Ik vind een g6 stoel nog niet voldoende steun geven, je schuift daar nog teveel in rond naar mijn zin. In de kuipstoelen zit je echt vast. De stoelen lijken overigens wel op het g6 interieur. (heb daar evt wel foto's van)

Voor zover ik weet zijn de stoelen hetzelfde. De deurkaarten voor zouden evt. anders kunnen zijn. Achterin past sowieso niet van een hatchback maar dat is logisch :)
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door R1ck »

U heeft een PB ;)
Tombo
Newbie
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 20:18

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door Tombo »

Qua zijdelingse steun vind ik de G6 stoelen matig, maar allicht beter dan de standaard stoelen. Daarvan moet je niet teveel verwachten
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door R1ck »

Tombo schreef: zo jan 07, 2018 13:04 Qua zijdelingse steun vind ik de G6 stoelen matig, maar allicht beter dan de standaard stoelen. Daarvan moet je niet teveel verwachten
Hmm goed om over na te denken. Weet u wel of de achterbank 1 op 1 over te zetten is van hatchback naar liftback?
Tombo
Newbie
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma okt 11, 2010 20:18

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door Tombo »

Geen idee :P
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door Martijn »

Van meerdere mensen gehoord dat de voorstoelen van een E10 GTSi al beter zijn dan die van een E11 G6. Die kan je zeker weten 1 op 1 overzetten.

Achterbank wordt een grotere uitdaging.. dat zal niet zomaar gaan passen ivm de achterdeuren bij een Liftback. Een E10 3dr achterbank in een E11 3dr past wel, maar met paar kleine aanpassingen.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

Re: E11 Hatchback en Liftback stoelen.

Bericht door R1ck »

Bedankt voor de reacties! Ik heb ondertussen de Levin stoelen van Luuk kunnen overnemen en deze zijn ook al geplaatst! Foto's zijn te vinden in het projecttopic. viewtopic.php?f=50&t=50132
Martijn schreef: do feb 01, 2018 15:42 Van meerdere mensen gehoord dat de voorstoelen van een E10 GTSi al beter zijn dan die van een E11 G6. Die kan je zeker weten 1 op 1 overzetten.

Achterbank wordt een grotere uitdaging.. dat zal niet zomaar gaan passen ivm de achterdeuren bij een Liftback. Een E10 3dr achterbank in een E11 3dr past wel, maar met paar kleine aanpassingen.
Oké, je zou toch verwachten dat de achterbanken identiek zijn i.v.m. productiekosten. Dat de deurpanelen verschillen had ik al gezien aan de hand van foto's. Ik zal dan echt opzoek moeten naar een G6 facelift interieur en dat gaat een mooie uitdaging worden :lol:
Plaats reactie