Dubbele bodem Toyota Auris

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Dubbele bodem Toyota Auris

Bericht door Ikke Niet »

Hallo,

Ik heb pas een Toyota Auris TS gekocht maar daar zit geen dubbele bodem in. Deze wil ik wel graag omdat ik daaronder een versterker netjes wil wegwerken. Ik ben al bij de dealer geweest maar die konden het niet bestellen zeiden ze. Ik twijfel hieraan maar ik denk dat ik bij hun dan toch wel de hoofdprijs betaald had.

Maar wie weet nog een adres waar ik dat ding tegen een normale prijs bestellen kan (of heb je er eentje die je niet gebruikt toevallig).
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
aygo tuner
Special member
Special member
Berichten: 795
Lid geworden op: wo sep 08, 2010 01:09
Type Corolla: aygo
Locatie: brabant jonguh

Re: Dubbele bodem Toyota Auris

Bericht door aygo tuner »

naar mijn weten is deze ook niet geleverd met dubbele bodem de oude model Auris wel dat klopt.
1 stand vol gas.

1 engine dead. 6/7 laps zandvoort.

second engine 79hp en 99.8nm.
Normal 68hp en 91.0 nm.

new car soon

Aygo Bleu comfort.
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Re: Dubbele bodem Toyota Auris

Bericht door Ikke Niet »

aygo tuner schreef:naar mijn weten is deze ook niet geleverd met dubbele bodem de oude model Auris wel dat klopt.
Een vriend van mij heeft er eentje die maar een paar dagen jonger is en die heeft wel een dubbele bodem. Dus zijn wel geleverd ermee.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
Celica Steve
Senior member
Senior member
Berichten: 347
Lid geworden op: zo apr 09, 2006 19:56
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: Celica T16
Locatie: Naast de buurman
Contacteer:

Re: Dubbele bodem Toyota Auris

Bericht door Celica Steve »

Dubbele bodem hoort in principe in elke TS met uitzondering van de Lease Pro met JBL audio. Ik wil wel even voor je checken wat het kost morgen..
'86 Celica 1.6 20v GT '07 Yaris 1.8 TS
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Re: Dubbele bodem Toyota Auris

Bericht door Ikke Niet »

Celica Steve schreef:Dubbele bodem hoort in principe in elke TS met uitzondering van de Lease Pro met JBL audio. Ik wil wel even voor je checken wat het kost morgen..
Graag. Ben nieuwsgierig. Zal wel een paar ribben kosten (val ik in ieder geval af hahaha).
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
Plaats reactie