Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Alleen groupbuys op non-profit basis worden toegelaten

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Bericht door Ikke Niet »

Aangezien recentelijk iemand met zijn vrachtauto over mijn Meguiar's poetsmachine is gereden (vraag me niet hoe :( ) ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Ik was heel tevreden over de Meguiar's en zocht er dus weer ik. Ik kwam vervolgens bij http://www.cardetails.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (onderaan de hoofdpagina) en zag dat ze nu een leuke aanbieding hebben.

Je krijgt nu bij aanschaf van een Meguiar's poetsmachine en pad een gratis kit van 50 euro. Als er meer afgenomen zouden worden zou er nog meer vanaf gaan. Dit kan oplopen tot een totale korting van 80 euro per set. Ik heb net nog even gebeld en nog even gevraagd of er nog een extratje geregeld kan worden. Indien er voor 19/03/2012 besteld wordt komt er nog een gratis Meguiar's pad cleaner bij (is nog niet te koop in de winkel en wordt dus kosteloos nagestuurd).

Mijn vraag is dus of hier interesse in is of niet? Zo niet, dan ga ik er gelijk een voor mezelf bestellen voordat het natuurlijk weer te laat is (dat geluk heb ik namelijk altijd).
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
Joseppe
Freak
Freak
Berichten: 8636
Lid geworden op: ma mei 02, 2005 23:12
CCNL lidnummer: 621
Type Corolla: AE101
Type Corolla: E 10
Locatie: Rijkerswoerd Gemeente Arnhem
Contacteer:

Re: Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Bericht door Joseppe »

even zonder gein, heb je je wel eens verdiept in andere merken van machines zoals bijv. Steve ze van driven2shine ze ook levert?.

Heb zelf de ervaring dat je snel al tevreden bent,maar lees hier en daar dat je vaak voor hetzelfce geld of iets meer een machine kan kopen die dag en nacht verschil is met die van meguiars. De laatste heeft nu eenmaal de naam om vrij duur te zijn terwijl er goede en ook prijstechnische goedkopere alternatieven zijn.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Re: Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Bericht door Ikke Niet »

Heb er 5 gehad (waaronder de bekende DAP500 welke door velen geroemd wordt) maar kwam toch eigenlijk weer uit op de Meg. Ik vond dat die minder trillingen had waardoor hij beter in de hand ligt (kan natuurlijk persoonlijk zijn). Ik weet ook dat hij iets duurder is, echter door deze aanbieding is hij eigenlijk net zo duur als een andere. Zodoende dus.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9879
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 13:25
CCNL lidnummer: 736
Type Corolla: E12
Type Corolla: T-sport
Locatie: Gelderland (NL)

Re: Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Bericht door CoupÉter »

ik denk dat er weinig interesse is op korte termijn. Kun je beter zelf 1 bestellen.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Re: Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Bericht door Ikke Niet »

CoupÉter schreef:ik denk dat er weinig interesse is op korte termijn. Kun je beter zelf 1 bestellen.

Ik denk het ook, jammer. Ik ga hem volgende week bestellen. Mocht er toch nog iemand zijn dan hoor ik het wel. Alle kleine beetjes helpen natuurlijk.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
Driven2Shine
Junior member
Junior member
Berichten: 137
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 22:34
Type Corolla: Trafic L2
Locatie: Huissen (Gld)
Contacteer:

Re: Meguiar's poets-/polijstmachine met extra's

Bericht door Driven2Shine »

Mocht je alsnog interesse hebben in een zwaardere excentrische machine zoals de Krauss DB-850 (900 watt) hoor ik het wel.
Deze machine is slechts € 110,00 euro goedkoper als die van Meguiars en voor die 110 euro koop je flink wat accessoires en aanverwante goederen.
Of je kiest voor de 500 watt versie voor slechts € 99,00 dan is het qua kracht identiek aan de Meguiars machine en hou je zelfs € 150,00 over.
Plaats reactie