Lekkage Toyota Verso

Over de aandacht...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
SEC
Junior member
Junior member
Berichten: 127
Lid geworden op: do dec 26, 2002 14:36
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12

Lekkage Toyota Verso

Bericht door SEC »

Helaas heb ik sinds een aantal dagen last van lekkage van mijn Toyota Verso (2009, nieuw model).
Zie bijlage voor de locatie, dit is zowel aan de bestuurderszijde als aan de passagierszijde :( .
Het lijkt alleen op regenachtige dagen zoals nu (valt me pas op sinds een dag of 4), dus het zal waarschijnlijk regenwater zijn die ergens naar binnen komt.
Wel heb ik de a-stijl al naar voren getrokken om te kijken of het hierachter nat is, maar dit lijkt droog te zijn.

Heeft iemand een idee hoe ik het ventilatiegedeelte en de tweeter kapjes kan verwijderen?

Iemand een idee waar dit water vandaan zou kunnen komen?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2453
Lid geworden op: di sep 07, 2010 15:22
CCNL lidnummer: 821
Type Corolla: AE101
Type Corolla: XLi
Locatie: Zeist

Re: Lekkage Toyota Verso

Bericht door Sgt_Lyna »

Ik zou de rubbers eens bekijken rond je raam/spiegel. Heb zelf in de G6 ook last van vocht... lijkt bij de voorruit naar binnen te komen, geen idee waar precies :(
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
SEC
Junior member
Junior member
Berichten: 127
Lid geworden op: do dec 26, 2002 14:36
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12

Re: Lekkage Toyota Verso

Bericht door SEC »

Sgt_Lyna schreef:Ik zou de rubbers eens bekijken rond je raam/spiegel. Heb zelf in de G6 ook last van vocht... lijkt bij de voorruit naar binnen te komen, geen idee waar precies :(
Het lijkt idd aan de zijkant van de voorruit vandaan te komen. Ik heb de binnenkant van de voorruit even voorzien van een randje kit.

Hopelijk is het nu opgelost. Bedankt alvast voor je hulp.
Plaats reactie