BorPower

Over de aandacht...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
kilometervreter
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo apr 22, 2012 09:25

BorPower

Bericht door kilometervreter »

Ben nieuw op het forum.
Laatst hoorde ik an het produkt BorPower.
Je kunt er tot 15% zuiniger mee rijden, en de vulling gaat een
60.000 km mee.
Heeft iemand hier ervaring mee/ ervan gehoord?
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: BorPower

Bericht door Leon »

Heel makkelijk. Stel jezelf de volgende vraag: als dit zou doen wat de fabrikant belooft, zouden dan niet al lang alle autofabrikanten en alle smeermiddelenfabrikanten dit standaard gebruiken voor hun auto danwel smeermiddelen?

Ik denk dat ik het antwoord op de vraag niet hoef te geven. ;) Spaar je het geld uit en koop een goede olie (en zorg dat je tijdig ververst).
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Luc
General member
General member
Berichten: 195
Lid geworden op: zo dec 30, 2007 15:29
CCNL lidnummer: 734
Type Corolla: Auris
Type Corolla: Auris TS

Re: BorPower

Bericht door Luc »

+1
AccountKiller
Highway
President member
President member
Berichten: 1819
Lid geworden op: ma feb 09, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: ZZE112
Locatie: Duizel, Brabant

Re: BorPower

Bericht door Highway »

Heeft misschien nut als je de goedkoopste olie van de Action in je moderne auto hebt zitten.

Mijn persoonlijke mening:

Als je, zoals de meeste mensen hier, een goed merk olie erin doet, dan gooi je met die toevoegingen gewoon geld weg. Zoals al genoemd - als er zo een wonder middel bestaat, waarom gebruiken bijv. de olie fabrikanten deze dan niet. Er zitten al diverse additieven in goede kwaliteit olie, in dusdanige maten dat de olie de beste prestaties heeft voor de taak waar het voor gemaakt is.

Toevoegingen in een goed werkende motor hebben geen nut met de juiste olie. Toevoegingen gebruik je pas als er iets fout is met de motor, bijv. om deze eens goed door te flushen. Persoonlijk werk ik alleen met Forté producten, daarvan weet ik dat het geen troep is, waarmee de producent alleen maar $$ wil vangen.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
toyofreak23
Starting member
Starting member
Berichten: 71
Lid geworden op: ma jan 28, 2008 15:44
Type Corolla: ZZE111
Locatie: Breda

Re: BorPower

Bericht door toyofreak23 »

Of het werkt of niet dat zul je pas merken als je het er in gooit. Al klopt het antwoord van Leon ook niet helemaal, een auto wordt gemaakt om overal zo goed mogelijk te presteren, daarom worden auto's ook niet standaard tot hun max koppel en pks afgesteld omdat je dan weer problemen kan krijgen in landen waar het veel kouder of warmer wordt dan tussen de -15 en +30 graden. Een constructeur zal als de auto standaard goed loopt geen moeite doen om aan te geven dat je b.v. elke maand er een toevoeging bij moet gaan doen omdat dit toch vaak vergeten of overgeslagen wordt. mzzls Maikel
Bjorn Carolla G6
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 465
Lid geworden op: di sep 15, 2009 17:09
CCNL lidnummer: 581
Type Corolla: E11
Type Corolla: Toyota
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Re: BorPower

Bericht door Bjorn Carolla G6 »

BorPower?

Doe mij maar gewone normale 10W40 van een goed merk. Daar doet die van mij 10.500 km mee zonder een druppel te gebruiken. De olie is dan zelfs mooi goudkleurig na de 10.500 km. Kortom koop een goede olie daar heb je meer aan als BorPower troep.
Groetjes Bjorn ;)
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: BorPower

Bericht door Leon »

Topic van een jaar oud......
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Plaats reactie