Corolla T-sport importeren

Alles wat je wil weten over je nieuwe Corolla...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Emmos
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: di jun 09, 2015 09:29

Corolla T-sport importeren

Bericht door Emmos »

Beste forum leden,

Na een lange tijd niet meer actief te zijn geweest ben ik weer van plan Corolla te gaan rijden. In het verleden heb ik mogen genieten van een E11. Nu ging het weer kriebelen Nadat ik uitgekeken raakte op mijn Fiesta ST :lol: .

Enfin, nu komt het volgende: tijdens mijn zoektocht naar mijn nieuwe Corolla kwam ik uit op een Corolla compressor, deze wilde ik vanuit Duitsland importeren. De eigenaar had een half jaar contract is nu weer terug in Spanje en de auto staat nu dus ook in Spanje. Nu kunnen we tot een regeling komen dat we de auto verzekerd naar Nederland laten komen en dan delen we de kosten, ik zou dan 5 dagen de tijd hebben om hem te testen na te kijken om vervolgens over te gaan tot kopen.

Nu klinkt wel heel goed maar ben ik ook erg benieuwd wat jullie er van denken, misschien nog tips hebben waar ik misschien nog op moet letten, weten jullie misschien ook hoe het overschrijven in deze in werking zou gaan aangezien de eigenaar er niet bij is en de auto in Duitsland geregistreerd staat?

Ik hoor graag van jullie :wave:
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Corolla T-sport importeren

Bericht door jaapio »

KIJK UIT..... :shock:

Riekt naar bedrog. :shock:

Ik zeg niet dat het zo is maarrrrrrrrrrr....... al eens mee gemaakt met een MR2 die een vriend wilde kopen.

Dus de "kosten" worden gedeeld om de auto naar Nederland te laten komen? Je moet dus betalen voor iets wat je nog niet gezien hebt.Ik ben bang dat je die auto nooit gaat zien maar je poen ben je dus wel kwijt.
En de verkoper stuurt dan "zijn" auto weg zonder zeker te weten dat jij de auto ook koopt? Zou jij dat doen? Je auto op weg sturen zonder zeker te weten dat de ander die auto ook koopt?

Trap er niet in..... ik heb een raar gevoel erbij.
Emmos
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: di jun 09, 2015 09:29

Re: Corolla T-sport importeren

Bericht door Emmos »

jaapio schreef: ma jul 29, 2019 05:58 KIJK UIT..... :shock:

Riekt naar bedrog. :shock:

Ik zeg niet dat het zo is maarrrrrrrrrrr....... al eens mee gemaakt met een MR2 die een vriend wilde kopen.

Dus de "kosten" worden gedeeld om de auto naar Nederland te laten komen? Je moet dus betalen voor iets wat je nog niet gezien hebt.Ik ben bang dat je die auto nooit gaat zien maar je poen ben je dus wel kwijt.
En de verkoper stuurt dan "zijn" auto weg zonder zeker te weten dat jij de auto ook koopt? Zou jij dat doen? Je auto op weg sturen zonder zeker te weten dat de ander die auto ook koopt?

Trap er niet in..... ik heb een raar gevoel erbij.
Ik moet toegeven dat ik hier uiteindelijk ook niet een al te best gevoel bij heb, Het zou een mooie kans zijn maar zoals ze ook vaak zeggen..
Als iets te mooi is om waar te zijn is dat natuurlijk ook vaak zo. Ik denk dat het beter is om gewoon nog even verder rond te kijken.
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: Corolla T-sport importeren

Bericht door corollapowerrr »

Niet doen, mijn broer heeft een keer precies hetzelfde verhaal gekregen, puntje bij paaltje kwamen er steeds meer eisen van zijn kant en steeds meer kosten die betaald zouden moeten worden. Mijn broer is er gelukkig niet ingetrapt. Let maar op straks wil hij afspreken bij de Franse grens om je tegemoet te komen.
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: Corolla T-sport importeren

Bericht door Linea Sol »

FRAUDE
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
onnaj
President member
President member
Berichten: 1073
Lid geworden op: zo okt 14, 2007 21:09

Re: Corolla T-sport importeren

Bericht door onnaj »

Was dat die compressor die zogenaamd in Freiburg stond? Die is namelijk al weet ik hoe vaak zogenaamd opnieuw aangeboden en klopt niets van
Current: 2002 Yaris T-Sport for sale!

SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD

Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
Plaats reactie