Na 3 jaar naar volle tevredenheid gereden in mijn Mitsubishi Colt 1.3 uit 96 ben ik op zoek naar iets nieuws en snellers. Stiekem was ik aan het kijken voor een BMW-3 serie, Lexus IS200, Civic type R of Corolla T-sport. Maar ik moet realistisch zijn, ben nog student en die auto's vallen dus voorlopig nog buiten budget haha!
Nu is mijn oog gevallen op een zwarte Toyota Corolla 1.6 G6R. Hier de link:
http://www.autogalerijepe.nl/Toyota/Cor ... o=gallerij
De auto ziet er op de foto's goed uit. Ik had gebeld en er zaten alleen wat kleine beschadigingen in de bumper. De auto zou motorisch in perfecte staat verkeren en de distrubitie zou bij 90.000 vervangen zijn. Verder werkte alles naar behoren aldus het bedrijf.
Alleen er is een probleem, de onderhoudshistorie is niet bekend. Er zijn geen boekjes aanwezig. Dit hoeft natuurlijk niks te betekenen. Daarom dacht ik van ik vraag eens op het Corolla Forum!
- Is iemand misschien bekend met deze corolla?
- Stel hij is niet zo heel goed onderhouden geworden. kan dit kwaad bij een corolla? Ik heb gehoord dat dit in de regel zeer betrouwbare auto's zijn in ieder geval!
- Waar moet ik allemaal op letten als ik ga kijken en eventueel over wil gaan tot aankoop?
- klopt het dat de vvti motor relatief veel olie verbruikt?
Ik moet ver rijden voor een eventuele bezichtiging, dus wat info vooraf zou fijn zijn

Alvast bedankt!
gr Tim