Jaapio's E10 GTSi-MR2-Yaris_Avensis
Moderator: Moderator
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Jaapio's E10 GTSi
Is het nog gelukt met je bak jaap .?
Mijn operatie ging op het aller laatst niet door ,ratte zijn het
Gr peet
Mijn operatie ging op het aller laatst niet door ,ratte zijn het
Gr peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Nou ja zeg…. Dat is mooi k@t zeg Peet. Lees met je verhaal op fb…laten ze je een hele dag zitten voor de kat z’n k@t????? Let maar op….laten ze je dat straks ook nog eens betalen. Ratten? Is nog te min…. Zal maar niet zeggen wat ik nu denk……
De bak? Dat was weer een bak hoor. Als ik het iemand vertel dan wordt ik niet geloofd.
Vanmorgen rond 10.00 uur begonnen samen met m’n monteur. Hadden een tijdje geleden al de koppeling vervangen dus zou het appeltje/eitje worden. En waarachtig we gingen voortvarend te werk. Eerst onder kap alles los, wielen en assen los. Alle bouten en moeren gingen goed los. Bakkie er uit en dan….. dan valt er iets uit de bak.
Om precies te zijn is 4869km geleden de complete koppeling vervangen. Platen, drukgroep en druk lager van het merk Valeo. Nu blijkt het druklager helemaal ruft te zijn. De afdichting van het lager is eruit gekomen. Dat verklaarde dus ook het geluid wat ik uit de bak hoorde. Na nog geen 5000km dus al het lager naar de eeuwige jachtvelden. Hulbuien als watervallen zeg ik je. Werd wel even heel erg misselijk daarvan. Sta je dan weer met je Corolla op de brug en geen nieuw materiaal. Denk je toch niet aan dat zo iets zo snel kaduuk gaat. Gaan we weer, bellen en bellen en geen hond in de buurt heeft een Valeo lager. “morgen kunnen we het binnen hebben meneer” hoor je dan. nou dat kan niet, auto moet van de brug af. Nou had iemand een complete set liggen van het merk….. waaibomenhout of zo. KaWe of KaaWee….in ieder geval heb ik er nog nooit van gehoord. Tja zit toch niks anders op, nieuwe set maar weer kopen. Schiet echt niet op zo hè. Dus denkelijk is er niks aan de bak en is dat tiefes lager de schuldige.
Maar eens goed met de kop rammelen en doorgaan. Tegen 15.00-15.30 uur waren we eindelijk eens klaar. Poepoe….. nah we gaan maar even een testritje rijden. Ik trap de koppeling in en….wooooo die gaat een stuk lichter als die Valeo zeg. Das al goed. Ik start en meteen bij het starten hoor ik een lichtelijk rammeltje maar is ook meteen weer weg. huh….klopt iets niet, zeg ik tegen de monteur. Twee man luisteren mee. Ik start opnieuw en zelf hoor ik het duidelijk, de anderen (inmiddels twee man) horen niks. Zeker weten zeg ik. Bij starten en uitzetten. Monteur had geen tijd meer. Ik zet de Corolla weer op de brug. Chek zo goed als kan…. Zie niks raars. Rammel nog eens goed met de uitlaat….komt nergens tegen aan. Pppppfffffffff….. dan weet ik het ook niet meer. Besluit dan maar de Corolla te laten uitlijnen. Misschien valt hen iets op. De uitlijning was redelijk maar niet 100% dus even later de Corolla weer goed uitgelijnd. Elke keer toch dat rammeltje bij starten en uitzetten. Op weg naar huis hoor ik iets onder de auto tegen de bodem knallen. Was da nou weer? geen idee…kan ook een steen zijn of zo. Als ik thuis ben trek ik de kap nog eens open. Mijn eerste gedachten gaan naar een motorsteun die misschien niet goed vast zit of helemaal niet. kan zo snel niks zien. Dan bel ik m’n monteur even op met vraag of hij de voorste motorsteun heeft vast gezet (ik iig niet). hij weet het niet meer, kan het niet met zekerheid zeggen.
En weer huilbuien als watervallen….. het is ook elke keer weer wat zeg. Dan maar een bevriende Toyota monteur bellen of hij even wilt mee kijken. Hij heeft wel tijd. Ik leg hem uit wat ik hoor. Corolla starten en uitzetten. Hij hoort niks. Kap open, hij hoort niks. Start zelf maar eens….oh ja…. Hij hoort het ook. En dan zien we de moer liggen van de voorste motorsteun op de onder beplating. Door dat starten is die verplaatst natuurlijk want voorheen lag daar niks. Dan komt de aap uit de mouw. De bout van de voorste motorsteun is eruit geflikkerd. Na lang zoeken konden we uit Yaris sloper een zelfde bout halen. Poepoe…. Gelukkig. Bout er in, vast zetten en rammeltje is weg.
Dan is het toch al zo rond 21.30 uur als ik dan eindelijk eens naar huis kan gaan.
Al die ellende door een nieuwe kapotte druklager.
Voordeel is dat er nu een bak en assen onder zit die wat minder kilometers heeft gevreten. Ontkoppelen gaat nu wel wat lichter als de Valeo.
Tjonge lijk wel een abonnement te hebben op dat soort fratsen.
Tis weer achter de rug gelukkig. Zal morgen wat foto’s plaatsen.
De bak? Dat was weer een bak hoor. Als ik het iemand vertel dan wordt ik niet geloofd.
Vanmorgen rond 10.00 uur begonnen samen met m’n monteur. Hadden een tijdje geleden al de koppeling vervangen dus zou het appeltje/eitje worden. En waarachtig we gingen voortvarend te werk. Eerst onder kap alles los, wielen en assen los. Alle bouten en moeren gingen goed los. Bakkie er uit en dan….. dan valt er iets uit de bak.
Om precies te zijn is 4869km geleden de complete koppeling vervangen. Platen, drukgroep en druk lager van het merk Valeo. Nu blijkt het druklager helemaal ruft te zijn. De afdichting van het lager is eruit gekomen. Dat verklaarde dus ook het geluid wat ik uit de bak hoorde. Na nog geen 5000km dus al het lager naar de eeuwige jachtvelden. Hulbuien als watervallen zeg ik je. Werd wel even heel erg misselijk daarvan. Sta je dan weer met je Corolla op de brug en geen nieuw materiaal. Denk je toch niet aan dat zo iets zo snel kaduuk gaat. Gaan we weer, bellen en bellen en geen hond in de buurt heeft een Valeo lager. “morgen kunnen we het binnen hebben meneer” hoor je dan. nou dat kan niet, auto moet van de brug af. Nou had iemand een complete set liggen van het merk….. waaibomenhout of zo. KaWe of KaaWee….in ieder geval heb ik er nog nooit van gehoord. Tja zit toch niks anders op, nieuwe set maar weer kopen. Schiet echt niet op zo hè. Dus denkelijk is er niks aan de bak en is dat tiefes lager de schuldige.
Maar eens goed met de kop rammelen en doorgaan. Tegen 15.00-15.30 uur waren we eindelijk eens klaar. Poepoe….. nah we gaan maar even een testritje rijden. Ik trap de koppeling in en….wooooo die gaat een stuk lichter als die Valeo zeg. Das al goed. Ik start en meteen bij het starten hoor ik een lichtelijk rammeltje maar is ook meteen weer weg. huh….klopt iets niet, zeg ik tegen de monteur. Twee man luisteren mee. Ik start opnieuw en zelf hoor ik het duidelijk, de anderen (inmiddels twee man) horen niks. Zeker weten zeg ik. Bij starten en uitzetten. Monteur had geen tijd meer. Ik zet de Corolla weer op de brug. Chek zo goed als kan…. Zie niks raars. Rammel nog eens goed met de uitlaat….komt nergens tegen aan. Pppppfffffffff….. dan weet ik het ook niet meer. Besluit dan maar de Corolla te laten uitlijnen. Misschien valt hen iets op. De uitlijning was redelijk maar niet 100% dus even later de Corolla weer goed uitgelijnd. Elke keer toch dat rammeltje bij starten en uitzetten. Op weg naar huis hoor ik iets onder de auto tegen de bodem knallen. Was da nou weer? geen idee…kan ook een steen zijn of zo. Als ik thuis ben trek ik de kap nog eens open. Mijn eerste gedachten gaan naar een motorsteun die misschien niet goed vast zit of helemaal niet. kan zo snel niks zien. Dan bel ik m’n monteur even op met vraag of hij de voorste motorsteun heeft vast gezet (ik iig niet). hij weet het niet meer, kan het niet met zekerheid zeggen.
En weer huilbuien als watervallen….. het is ook elke keer weer wat zeg. Dan maar een bevriende Toyota monteur bellen of hij even wilt mee kijken. Hij heeft wel tijd. Ik leg hem uit wat ik hoor. Corolla starten en uitzetten. Hij hoort niks. Kap open, hij hoort niks. Start zelf maar eens….oh ja…. Hij hoort het ook. En dan zien we de moer liggen van de voorste motorsteun op de onder beplating. Door dat starten is die verplaatst natuurlijk want voorheen lag daar niks. Dan komt de aap uit de mouw. De bout van de voorste motorsteun is eruit geflikkerd. Na lang zoeken konden we uit Yaris sloper een zelfde bout halen. Poepoe…. Gelukkig. Bout er in, vast zetten en rammeltje is weg.
Dan is het toch al zo rond 21.30 uur als ik dan eindelijk eens naar huis kan gaan.
Al die ellende door een nieuwe kapotte druklager.
Voordeel is dat er nu een bak en assen onder zit die wat minder kilometers heeft gevreten. Ontkoppelen gaat nu wel wat lichter als de Valeo.
Tjonge lijk wel een abonnement te hebben op dat soort fratsen.
Tis weer achter de rug gelukkig. Zal morgen wat foto’s plaatsen.
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Jaapio's E10 GTSi
Kolere jaap het viel dus niet mee ,begin me nou wel af te vragen welke koppelingen nu het beste zijn voor een Corolla ,heb nu al verschillende merken voor bij horen komen de af gelope jaren. ,die zweert bij die ,en een ander weer bij die .?
Hoop voor je dat je bak bevalt ,zal beter zijn dan die ouwe met zo veel speling ,
Gr peet
Hoop voor je dat je bak bevalt ,zal beter zijn dan die ouwe met zo veel speling ,
Gr peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Ja man, was een hele lange dag gisteren
Ik weet het ook niet meer wat nu wel of niet goed is. Tegenwoordig moetje denkelijk gewoon mazzel hebben al heb je een koppeling set van het merk gadieblablobwelffmeeofzo gemaakt door Zimbabwianen
Op de korte rit naar huis voelde het geheel wel beter aan. Denk dat ik het beter kan beoordelen met een wat grotere rit.
Geluid uit de bak kwam dus door het druk lager en niet uit de bak zelf zeg maar (wat ik wel dacht)
Dat deel heeft wat rond gewapperd in de bak. Bizar na nog geen 5000km
Goed te zien is waar dat deel het eea geraakt heeft.
Dan begin je lekker, nog niet wetende dat het een lange dag gaat worden
Ik weet het ook niet meer wat nu wel of niet goed is. Tegenwoordig moetje denkelijk gewoon mazzel hebben al heb je een koppeling set van het merk gadieblablobwelffmeeofzo gemaakt door Zimbabwianen
Op de korte rit naar huis voelde het geheel wel beter aan. Denk dat ik het beter kan beoordelen met een wat grotere rit.
Geluid uit de bak kwam dus door het druk lager en niet uit de bak zelf zeg maar (wat ik wel dacht)
Dat deel heeft wat rond gewapperd in de bak. Bizar na nog geen 5000km
Goed te zien is waar dat deel het eea geraakt heeft.
Dan begin je lekker, nog niet wetende dat het een lange dag gaat worden
-
- President member
- Berichten: 1073
- Lid geworden op: zo okt 14, 2007 21:09
Re: Jaapio's E10 GTSi
Het zit je ook niet bepaald mee zeg!
Denk je ook een Corolla te hebben net als wij om probleemloos te rijden, maar soms zit het gewoon tegen Zelf met Toyota
Denk je ook een Corolla te hebben net als wij om probleemloos te rijden, maar soms zit het gewoon tegen Zelf met Toyota
Current: 2002 Yaris T-Sport for sale!
SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD
Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD
Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Heb het al vaker gezegd.....schijnbaar heb ik een abonnement op dat soort tegenslagen en niet alleen met Toyota....
Uiteindelijk komt alles goed en zoals ook al vaker gezegd ben ik nogal een muggenzifter...wil het niet goed hebben maar perfect en dat gaat vaak niet. Baal van elk piepje, rammeltje en dat moet opgelost worden Voordeel is weer dat ik geduld heb..... dus uiteindelijk komt alles goed. Tja af en toe eens schelden lucht ook op hahaha....
Uiteindelijk komt alles goed en zoals ook al vaker gezegd ben ik nogal een muggenzifter...wil het niet goed hebben maar perfect en dat gaat vaak niet. Baal van elk piepje, rammeltje en dat moet opgelost worden Voordeel is weer dat ik geduld heb..... dus uiteindelijk komt alles goed. Tja af en toe eens schelden lucht ook op hahaha....
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Jaapio's E10 GTSi
heb je nog wat km gereden jaap en bevalt die koppeling en bak verder ?
gr peet
gr peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Afgelopen zondag inderdaad de nodige kilometertjes gereden Peet.
Brunssum > Middelburg > Knokke > Middelburg > Brunssum. Zeggen en schrijven 563km op het klokkie erbij getikt.
In Knokke was een evenement… Zoute GT tour 2017. https://www.zoutegrandprix.be/nl/zoute-gt-tour
We hebben daar wat leuke autootjes bekeken. Uiteraard was Bertju daar ook bij haha
Koppeling is prima. Ontkoppeld lichter als de Valeo. Schakelen gaat ook prima. Wat me wel opviel gisteren is dat als die koud is de bak net ietsje beter schakelt. Ik heb er nu Castrol olie in zitten.
Had het er met een vriend over. Zijn mr2 schakelde niet echt lekker. Hij heeft er een toevoeging in gedaan van Forte en schakelde daarna super. Ga ik er ook in doen…
Vooralsnog ben ik tevreden.
Brunssum > Middelburg > Knokke > Middelburg > Brunssum. Zeggen en schrijven 563km op het klokkie erbij getikt.
In Knokke was een evenement… Zoute GT tour 2017. https://www.zoutegrandprix.be/nl/zoute-gt-tour
We hebben daar wat leuke autootjes bekeken. Uiteraard was Bertju daar ook bij haha
Koppeling is prima. Ontkoppeld lichter als de Valeo. Schakelen gaat ook prima. Wat me wel opviel gisteren is dat als die koud is de bak net ietsje beter schakelt. Ik heb er nu Castrol olie in zitten.
Had het er met een vriend over. Zijn mr2 schakelde niet echt lekker. Hij heeft er een toevoeging in gedaan van Forte en schakelde daarna super. Ga ik er ook in doen…
Vooralsnog ben ik tevreden.
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Vandaag weer eens hobby Bob gespeeld. Wederom van Martijn ook een originele dynamo over genomen en die heb ik vandaag onderworpen aan een opknap beurtje.
Morgen maar weer eens uit elkaar halen en blanke lak erop spuiten, blijft het langer mooi.
En op zoek naar de originele bekabeling van de dynamo naar de accu. Iemand een tip wie zo iets heeft liggen toevallig………
Morgen maar weer eens uit elkaar halen en blanke lak erop spuiten, blijft het langer mooi.
En op zoek naar de originele bekabeling van de dynamo naar de accu. Iemand een tip wie zo iets heeft liggen toevallig………
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Vandaag is het 14 oktober. Precies een jaar geleden de GTSi over genomen van Rick.
Nog altijd absoluut geen spijt dat ik deze heb gekocht.
Het afgelopen jaar heb ik de GTSi naar een hoger niveau getild mag ik wel zeggen. In die zin, zover redelijk terug origineel gemaakt. Wat "mij" niet beviel, vervangen.
Af en toe was het best spannend. Gingen de zaken niet zoals ik zou willen. Neem de schokbrekers...wat een ellende zeg. En nu pas weer de perikelen met de bak/koppeling set. Dat bedenk je toch niet dat binnen 5000km een nieuw druklager al kaduuk is hahaha en ik maar denken dat er iets mis was met de bak
Anyway, een jaar en ruim 13000km verder zijn we nog altijd niet helemaal klaar.
Zo zoek ik nog altijd de oorzaak naar dat vervelende knoekje rechts achter als ik bv een drempel af rijd.
Binnenkort een originele dynamo terug zetten (zodra ik de bekabeling heb)
Ook wil ik nog wat doen onder de motorkap. Een beetje mooier maken.
Volgend jaar misschien nieuwe velgen, denkelijk 16" met goede banden. Wat er nu op zit is bagger, de banden dan.
Een wens is nog dikkere stabilisator stangen voor en achter. Zijn echter wel aan de prijs van Ultra Racing.
Gasklephuis wil ik nog laten reinigen.
Kortom, nog plannen genoeg om me bezig te houden.....
Nog altijd absoluut geen spijt dat ik deze heb gekocht.
Het afgelopen jaar heb ik de GTSi naar een hoger niveau getild mag ik wel zeggen. In die zin, zover redelijk terug origineel gemaakt. Wat "mij" niet beviel, vervangen.
Af en toe was het best spannend. Gingen de zaken niet zoals ik zou willen. Neem de schokbrekers...wat een ellende zeg. En nu pas weer de perikelen met de bak/koppeling set. Dat bedenk je toch niet dat binnen 5000km een nieuw druklager al kaduuk is hahaha en ik maar denken dat er iets mis was met de bak
Anyway, een jaar en ruim 13000km verder zijn we nog altijd niet helemaal klaar.
Zo zoek ik nog altijd de oorzaak naar dat vervelende knoekje rechts achter als ik bv een drempel af rijd.
Binnenkort een originele dynamo terug zetten (zodra ik de bekabeling heb)
Ook wil ik nog wat doen onder de motorkap. Een beetje mooier maken.
Volgend jaar misschien nieuwe velgen, denkelijk 16" met goede banden. Wat er nu op zit is bagger, de banden dan.
Een wens is nog dikkere stabilisator stangen voor en achter. Zijn echter wel aan de prijs van Ultra Racing.
Gasklephuis wil ik nog laten reinigen.
Kortom, nog plannen genoeg om me bezig te houden.....
- Perre
- CCNL Member
- Berichten: 843
- Lid geworden op: zo nov 09, 2014 15:43
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11Station
- Locatie: Herenthout België
Re: Jaapio's E10 GTSi
Ben je geen fan van de OZ'jes dan?
Ik vind ze persoonlijk erg dik staan onder de auto.
Dat je goede banden wil is te verstaan, dan rijd je gelijk wat veiliger.
Ik vind ze persoonlijk erg dik staan onder de auto.
Dat je goede banden wil is te verstaan, dan rijd je gelijk wat veiliger.
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Zeker fan van OZ.... heb OZ ook onder de MR2 en MSW ( is ook van OZ) onder de Starlet.
Die wat nu onder de Corolla liggen hebben wat stoeprand schade. Niet veel maar genoeg om nieuwe te kopen op termijn. Mag ook ietsje minder spaken zijn.... vind ik persoonlijk weer wat mooier
Die wat nu onder de Corolla liggen hebben wat stoeprand schade. Niet veel maar genoeg om nieuwe te kopen op termijn. Mag ook ietsje minder spaken zijn.... vind ik persoonlijk weer wat mooier
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
En weer iets wat mooier gemaakt. Dit keer het hitteschild.
Op zich was het hitteschild best nog wel in goede staat.
Kleine beetje corrosie plekjes maar viel reuze mee, heb al erger gezien.
En dan toch wilde ik het weer net wat netter hebben.
Gisteren een spuitbus hitte bestendige Motip lak gehaald. Kleur, Silver.
En dan vind ik het 100x helemaal niks. Ziet wel iets beter uit maar het bevalt me niet.
Kan niet helemaal de vinger erop leggen waarom het me niet bevalt. Vandaag dus maar een spuitbus zwart gehaald.
Hitteschild er weer vanaf gehaald en goed waterproof geschuurd.
Dan enkele lagen lak erop, gemonteerd en dan is Jaapio wel tevreden. Zwart vind ik stukken beter.
Meteen de boutjes en moertjes van rvs exemplaren voorzien.
Op zich was het hitteschild best nog wel in goede staat.
Kleine beetje corrosie plekjes maar viel reuze mee, heb al erger gezien.
En dan toch wilde ik het weer net wat netter hebben.
Gisteren een spuitbus hitte bestendige Motip lak gehaald. Kleur, Silver.
En dan vind ik het 100x helemaal niks. Ziet wel iets beter uit maar het bevalt me niet.
Kan niet helemaal de vinger erop leggen waarom het me niet bevalt. Vandaag dus maar een spuitbus zwart gehaald.
Hitteschild er weer vanaf gehaald en goed waterproof geschuurd.
Dan enkele lagen lak erop, gemonteerd en dan is Jaapio wel tevreden. Zwart vind ik stukken beter.
Meteen de boutjes en moertjes van rvs exemplaren voorzien.
-
- President member
- Berichten: 1073
- Lid geworden op: zo okt 14, 2007 21:09
Re: Jaapio's E10 GTSi
Vind zelf zwart ook mooier, lekker bezig geweest weer!
Nu het kleppendeksel nog polijsten
Nu het kleppendeksel nog polijsten
Current: 2002 Yaris T-Sport for sale!
SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD
Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD
Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Gaat ook gebeuren met de kleppendeksel
Bij m'n vorige E10 ook gedaan.....
Bij m'n vorige E10 ook gedaan.....
-
- President member
- Berichten: 1341
- Lid geworden op: wo mar 24, 2004 18:51
- Locatie: Assen
- Contacteer:
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Jaapio's E10 GTSi
hoe heb je dat zo glimmend gekregen jaap ?
je poets je eige helemaal de vinke ter........pfffffffffffffffffff
hitte schild zwart is het mooist ,vind ik persoonlijk
gr Peet
je poets je eige helemaal de vinke ter........pfffffffffffffffffff
hitte schild zwart is het mooist ,vind ik persoonlijk
gr Peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Hoe ik dat blinkend heb gekregen?
Flinke klus.....veel schuren tot het mooi glad is en dan polijsten.... heb ik een leuk machientje voor
Ik wordt dan ook weer helemaal blij als ik de huidige kleppendeksel ook kan gaan doen (NOT) maar het is zo mooi
Flinke klus.....veel schuren tot het mooi glad is en dan polijsten.... heb ik een leuk machientje voor
Ik wordt dan ook weer helemaal blij als ik de huidige kleppendeksel ook kan gaan doen (NOT) maar het is zo mooi
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Jaapio's E10 GTSi
ja dat scheeld met zo machine
ik zou er geen geduld voor hebben
heb al geen geduld om me velgen te doen (polijsten)
ben in staat om een slijptol te pakken
gr Peet
ik zou er geen geduld voor hebben
heb al geen geduld om me velgen te doen (polijsten)
ben in staat om een slijptol te pakken
gr Peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Ach wat is geduld.... heb tijd genoeg.
- Kees
- CCNL Member
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
- CCNL lidnummer: 25
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: AE11 Levin
- Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
- Contacteer:
Re: Jaapio's E10 GTSi
Mooi, wanneer kan ik mn E10 afgeven?
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Wat een mooi genereus gebaar Kees. Anytime.... en vergeet je de papieren niet kan ik um meteen overschrijven
- Kees
- CCNL Member
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
- CCNL lidnummer: 25
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: AE11 Levin
- Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
- Contacteer:
Re: Jaapio's E10 GTSi
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Zo haal je alle audio er uit en zo schaf je maar wat speakers aan! Raarrrrrrrrr?
Neu eigenlijk niet toch als je wel een mooie goede radio hebt maar bagger speakers in de Starlet.
Snap je het nog?
In de Starlet zaten bagger speakers in de hoedenplank. In de Corolla zaten redelijke speakers in de hoedenplank.
De speakers van de Corolla zitten nu in de Starlet en voor de Corolla heb ik andere gehaald (besteld) en gisteren ingebouwd
PIONEER TS-A6934i Ovale 6x9 auto speakers 600W 4weg
Prima speaker en wel 600W hahaha…..
Afgelopen weekend heel wat kilometers afgelegd. Brunssum-Emmeloord-Lutjewinkel en omgeving en weer terug. Totaal 750km. Verbruik 1 : 14.12 wat ik niet echt verkeerd vind.
Neu eigenlijk niet toch als je wel een mooie goede radio hebt maar bagger speakers in de Starlet.
Snap je het nog?
In de Starlet zaten bagger speakers in de hoedenplank. In de Corolla zaten redelijke speakers in de hoedenplank.
De speakers van de Corolla zitten nu in de Starlet en voor de Corolla heb ik andere gehaald (besteld) en gisteren ingebouwd
PIONEER TS-A6934i Ovale 6x9 auto speakers 600W 4weg
Prima speaker en wel 600W hahaha…..
Afgelopen weekend heel wat kilometers afgelegd. Brunssum-Emmeloord-Lutjewinkel en omgeving en weer terug. Totaal 750km. Verbruik 1 : 14.12 wat ik niet echt verkeerd vind.
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Gisteren GTSi medicatie binnen gekregen......
Vandaag gaan we de COPD achtige verschijnselen oplossen.....
Voor betere lucht
Vandaag gaan we de COPD achtige verschijnselen oplossen.....
Voor betere lucht
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7526
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Re: Jaapio's E10 GTSi
Altijd een goed idee
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Ja toch
Zit er al in.
Nu vraag ik me af....moet ik nu de ecu resetten?
Zit er al in.
Nu vraag ik me af....moet ik nu de ecu resetten?
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7526
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Re: Jaapio's E10 GTSi
Nee hoor, die regelt dat zelf allemaal
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Jaapio's E10 GTSi
moooi jaap ,nu gaat die lekker zuipen
gr peet
gr peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Jaapio's E10 GTSi
Egnie Peet... .. die tijd heb ik gehad hoor. Af en toe een biertju lust ik wel..... de tijd van sloten achter over kiepen doen we niet meer
Ohw, oké Blof-fan..... had het al gedaan....uche
Ohw, oké Blof-fan..... had het al gedaan....uche