Heb nu ongeveer een jaar mijn toyota yaris in bezit en hij bevalt uitermate goed.
Om precies te zijn, Toyota Yaris 1.5 16V VVT-I Tsport 3drs uit 2002.
Zo heb ik hem april/mei omgehaald bij de garage:

Zag er na een maand of wat zo uit, heb er toen angeleyes koplampen in gezet, led achterlichten, velgen matzwart gespoten, remklauwen rood gespoten en de trommels matzwart gespoten, TRD embleem in grill gemaakt en een nieuw TS embleem gekocht voor in de grill. (voor de oude TS die verkleurt was.

Toen ben ik in de zomervakantie weer druk geweest met de yaris, heb de spiegels matzwart gespoten, want de rode spiegels waren meer mat geworden xD. ook stickers geplakt, spoiler is er toen ook op gekomen en heb wat details in de auto aangebracht, trd ventieldoppies enzo, en mn pa heeft vakkundig het stuurtje met folie beplakt echt top.
[flash=]

[/flash]

Toen kwam de apk, vorig jaar waren de remschijven en blokken aan de voorkant gedaan dus nu waren ze achter aan de beurt, was wel een duur grapje maargoed, heeft een grote beurt gehad, nieuwe band en ruitenwissers dus de schade was voorderest nog te overzien xD.
Helaas ook wat tegenslagen gehad, m'n spoiler is op een gegeven moment los gekomen van de lak, door de slechte blanke lak op het dak, is toen door een spuiter opnieuw erop gezet en gespoten.
Toen kregen we nog die lolbroeken met oud&nieuw zet je je auto expres al in de zijstraat neer en gooien ze toch nog wat op het dak en afsteken natuurlijk, dus dikke brandplek en losse blanke lak was het gevolg, geen naam natuurlijk, kon diegene wel schieten. Dus daarom besloten om het dak te beplakken met carbon.
Toen kon ik via iemand van de yarisclubuk aan de engelse rode mistlamp komen voor in de bumper, zodat ik 2 rode had, staat een stuk beter dan 1 rode en 1 witte vind ik.

Foto van een paar dagen geleden:

In grote lijnen vind ik hem wel af, maar wil nog een andere set velgen kopen van 16 of 17inch met spoorverbreders, een nieuwe sportuilaat er onder gooien en wat kleine 2 euro muntstuk deukjes eruit laten halen aan de zijkant.
Ben ongetwijfeld nog wat vergeten maar in grote lijnen is dit m'n verhaal.