G6R

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

whahaha heb ik geen last van ,sterf van de poen pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

schijnt nog al moeilijk te zijn met me wagen ,hoor niks en zie niks .
ben benieuwd ,zo moeilijk zijn die krengen toch niet om af te stellen ,
of zouden ze hem op geblazen hebben ,ja je weet het niet
1 grote paddenstoel onder die motorkap :D

gr Peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

van daag maar is gaan vrage hoe het met me wagen is ,volgens de chef was hij oke ,dus proef op de som .ik er mee rijden en nog kat met een u .
toen de monteur met me mee die hem gemaakt heb of had ,grote weg op ,laten gillen 6800 ,en in zijn vrij .toeren tellen pleurt naar benden toe in 1 keer .naar 700 toertjes en schiet 3 sec later weer om hoog naar 1000
dat betekend ook als je rijd en je moet schakelen terug of voor uit ,dat hij in toeren te veel daalt en de motor eerst weer een draai van de bak mot krijgen om op toeren te komen .of ik mot heel snel schakelen
snappe jullie het nog ???
had ook met die monteur een discussie, dat ik vind dat er niks uit elkaar gehaald is
geen nieuwe pakking en mijn streepje op de moeren en draad enden waren nog het zelfde
merk punten dan .
hij beweerd van hoog tot laag dat hij wel alles uit elkaar gehaald heb ,lieg dat die sterf natuurlijk
,vind ook dat ik wat koppel mis ,iets in vermogen ,ze stelde voor om hem te laten chippen
ik zij dat gaat niet bij toyota ,motte jullie ook weten
gelukkig sprak ik me ouwe maatje hij zij dat dit niet kon ,toeren moete stapje voor stapje terug vallen ,en niet met mach 12 naar beneden
dit moet de computer regelen en nog iets zij die
of ik volgende week donderdag me wagen er weer neer wil zette .komt en speciaal iemand hem onder handen nemen
ik had hem nu ook zelf nodig, jesus word er moe van ,morgen eerst kijken of de juiste bougies er wel in zitten
krijg er gewoon een dikke pik van pffffffffffffffffffffffffff

gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Peet schreef: wo mar 07, 2018 15:54........................
krijg er gewoon een dikke pik van pffffffffffffffffffffffffff

gr peet
Niet verkeerd toch op deze leeftijd??? Wwwhahahahaha..... :lol: :lol: :lol:

:shock: :shock:

Maaruuuuuu..... raar verhaal zeg. Dus volgens jou hebben ze dingen gerekend die ze niet gedaan hebben????? Nou lekker dan..... welke zaak kan je tegenwoordig nog vertrouwen dan???
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

ja jaap ik kom er al jaren ,ik had al special op de schroefdraad en moertje gemerkt met een streepje (lucht in laat klepje)
bij twee stuks .als de moer er af is geweest komt die na de hand nooit meer bij het streepje terug gedraaid ,zeker niet bij 2 moeren ,en de ijzere pakking is niet vervangen dus je kan aan het vuil zien dat er niks uit elkaar is geweest
die monteur bleef maar glas hard vol houden dat die wel alles uit elkaar had gehaald ,dat van die gemerkte streepje begreep hij niet .
op dat moment moet ik echt tot 10 tellen wand het liefs hoek ik hem in 1 keer neer ,ik ben al zo agressief na die hersen toestand .
Moer goed ,ff een goed gesprek gehad met me ouwe monteur maatje ,volgende week donderdag komt er een goede monteur terug en hij gaat er naar kijken ,ik durf eerlijk gezegd niet zelf die klepjes uit elkaar te halen ,weet zeker dat ik het nooit goed terug kan plaatsen en een veertje met macht 20 weg schiet ,rob had al gezegd dat ik langs steenwijk mot komen ,maar na een half uurtje rijden pleure me ogen dicht en zie niks meer,te veel invloeden van buiten af ,en dan ga ik voor de bijl .kat zooi .
maar ga wel steeds beter gelukkig .
met die dikke pik mot ik uit kijken jaap er gaat zo 3 liter bloed in zitten en dan heb ik weer te weinig bloed in me hersens :shock:
dus altijd een foto van me schoon moeder bij me ,je snap me wel ;)

gr peet die zich flink genaaid voelt .
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Wwhahahaha 3 liter bloed maar? Schiet er bij mij al uit als ik een jeugd puistje de nek om draai hahaha
Oja snap je zeker…. Soms zijn schoonmoeders het beste medicijn voor dergelijke zaken…. Hahahaha
Tjonge man, dus eenhalf uurtje kan j e sturen en dan einde oefening? Inderdaad kat zooi met een u!
Gelukkig merk je dat het steeds beter gaat. Dat op zich is al gunstig, geduld hebben dus.

Ahum van die monteur die het niet snapt van een merkstreepje, waar heeft die zijn diploma gehaald dan, bij de action? Je hebt van die lui die denken dat je achterlijk bent of zo. Feit dat jij al een streepje hebt gezet wilt al wel zeggen dat jet hun niet vertrouwd, toch? Is toch ook niet voor niks denk ik dan.
Ik heb hier al heel wat toyota dealers gehad, Landgraaf, Posterhold, Roermond etc…. overal bezeikt geworden. Heb zelfs geklaagd bij de importeur destijds.
Ga nu niet meer naar de dealer, ook niet meer naar een garage. Ben ruim 40 jaar bevriend met een monteur, heb ook een bevriende Toyota monteur en kan zelf ook wel wat.

Ik hoop dat je volgende week de oplossing hebt gevonden.
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

:D :D :D :D
ja ik had ook een monteur waar bij ik s,avonds terecht kon ,in die zelfde garage ,die man was chef en vertrouwde ik blind .maar die man heeft ms gekregen dus sleutel niet meer ,en doet nu de in koop van achter zijn pc ,dus is er een nieuwe chef en een hoop ander personeel die je proberen te naaien .en denk dat ze denken dat ik stront ben en zo achterlijk als een deur ,word gewoon weer kwaad .maar ben benieuwd hoe het volgende week af loop ,maar blijve ze liegen dan ga ik compleet uit me penty .

gr Peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Mot niet gekker worden .ik dag dat die minder zou gaan zuipen
Schiet mij maar lek nu
Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

B la
Bijlagen
20180310_134030.jpg
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Je ziet hier boven wel,wat die zoop ,was echt niet normaal,meer
Ze stonde gewoon te buigen bij de pomp ,O heb je de heer peet weer ,komt elkedag langs om te tanken whaha
Gister vol gepleurd en Maasvlakte gedaan ,lekker vlink door gereden zeker het laatste stuk kon die niet harder
Mis wel onder in iets van koppel ,ze hebben niet aan me ontsteking gezeten zeggen ze
Heb wel denso uranium bogies nieuw er in zitten ,dus ook Oke
Maar wagen zuip een stuk minder ,meter is net uit het hoekje ,zie nu het verschil al
Alleen had ik nooit dat stuk alleen motte rijden ,kon me niet goed meer concentreren ,schok er zelf van eerlijk gezegd
Maar goed 1 ding nog wat me niet lekker zit ,na vol gas ,en toere meter zakt terug naar 700 ,en stijg dan naar 900 ,zo is het allemaal begonnen die elende tot die af sloeg
Donderdag terug
naar digo ,ben benieuwd wat ze daar aan gaan doen ,anders de helf van poen terug ,om dat er niks uit elkaar gehaald is van de lucht in laat ,
Word dus vervolg heren ,anders mot ik een andere garage gaan zoeken :shock:

Gr peet
petros
Senior member
Senior member
Berichten: 337
Lid geworden op: ma sep 26, 2005 18:07

Re: G6R

Bericht door petros »

Dat zijn aardig wat werkzaamheden. Maareh, die 235 km op de dagteller is wat er op die bijna lege tank is gereden? Als dat zo is dan rijdt ie 1 op 6,5.....
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Ja dat klopt petros ,was het maar 1 op 6:5
Nee een Leopard tank loop zuiniger dat dat ouwe lijk ,

Maar nu mt die nieuwe lamba sonde ,zie ik die bezine meter niet zakken ,
Dus ben benieuwd
Maar gelukkig kan je bezine kopen ,al liep die 1 op 1 ach .gewoon wat meer tanken dan ;)

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Om dat ik toch hier in me eige zit te lullen ,heb ik een verhaal mee gemaakt ,dat wil je niet weten ,ik zit een paar dagen geleden een te vredenheids test in te vullen van NIPO Toyota bla bla bla ,je kan dat wel ,kreeg dat op me mail ,dus ik dag waarom niet
Alles netjes in gevuld dat ik niet te vreden ben ,een beetje pis off zal maar zeggen ,een hoop geld betaald voor onzin en dan mij niet geloven ,

Dus ik dag hoor ik toch niks meer van ,wand ik heb hem vaker in gevuld
Nee van morge telefoon digo ,ze wilden een afspraak met me maken over dat onderzoek .ik zij krijg nou tiete ,,
Dus mijn zwager mee genomen voor de juridise zaken mog het fout lopen ,ik me vuisten ;)
Maar goed blijk dus dat ik een 5 heb gegeven voor de garage waar ze dus niet blij mee waren ,
Een heel verhaal dus van mij waar ik niet blij mee was en dat ik niet geloof word dat er niks uit elkaar gehaald is ,,
Maar heb foto,s van de bouten en moeren die gemerkt zijn ,die dus niet los zijn gegaan ,pakking die er uit steek is nog steeeds de ouwen. ,.
Heb die foto,s aan hun gegeven ,en ze bekijken het maar wat ze er mee doen ,
Mijn auto word morgen weer na gekeken in de garage ,en hoop dat het dan in orde is .
Zo niet me poen terug en ff naar louwman ,maar volgens mij zijn die al op de hoogte ,zag onder die mail ook hun naam staan ,
Word vervolg dus ,maar zit niet op dat geouwe hoer te wachten ,wand zo lekker gaat het ff niet met me kop ,kan alleen niet begrijpen dat ik daar al jaren komt met best veel Corolla,s ook gekocht nog ,dat ze me zo behandelen ,of je stront ben ,geloof me me klauwen jeuken dan ,maar goed ,heb net een cursus op je hande zitte gehad ,weet alleen niet wanneer dat gaat werke bij me

Gr peet die vlug een kalmeringsmiddel in mot nemen :o

Oja foto krijg ik er niet op te groot weer ,krijg je ook een dikke pik van hoor ,dan wel dan niet :shock:
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Wwhahaha ik zag net bla staan dus dacht ik maar ff mee blaten hahaha

Tjongejonge…. Wat een verhaal en heel herkenbaar. Heb dat ook eens gehad alleen had ik geen formulier of wat in gevuld. Heb toen het hele verhaal getypt en naar louwman gestuurd. Wat je zegt, die zijn daar niet zo blij mee.
Bedrijf is er wel op aangesproken destijds. Kreeg toen een foontje van de balie medewerker wat er allemaal aan de hand was. Tja hij was ook niet zo blij met de grote baas. Als ik in de buurt zou zijn moest ik inwippen dan zou hij het wel goed maken. Die baas hebben ze toen eruit gewipt. Toen ik dat hoorde ben ik weer naar die garage gegaan. Heel verhaal blabla…. De nieuwe grote baas kon ik ook. Zeg toen tegen hem. Goh als de andere baas weg is wil ik wel terug komen met mijn wagen park. Vond die fijn. Maarrrrrrrrrrrrr ik heb nog wel wat te goed. Dussssssss…. Comfortknipperlicht ding koop ik dan van jullie en jullie zetten het gratis erin. Dan kom ik terug met mijn wagenpark.

Wat denk je…… deed de nieuwe baas niet!!!!

Dat ze dan ook maar het heen en weer krijgen..... :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Dat meen je niet ,ja het zijn ratte die garage,s ,kijk als ik genaaid word wil ik zoenen ook ,toch ...
Nu heb ik nog een klein beetje verstand van auto,s (niet zo veel als een monteur ) maar ik kan wel zien of iets uit elkaar is geweest of niet ,of dat er iets kapot is of niet. anders vraag ik het hier op het forum wel .
Nee vind het jammer ,maar zo zijn er meer garage,s de niet netjes zijn
Word er alleen maar bozer om ,vuile......................
Grpeet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Tja....helpt boos worden?
Ja op het moment ja...... heb ze ook door de mangel gehaald hoor.... en een goede klant kwijt en slechte reclame
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

We gaan het mee maken hoe het af loopt allemaal jaap
Ik laat het hier weten ;)

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

auto nog niet terug ,had gebeld van middag,maar hij was nog niet klaar
morgen hopelijk ,anders word ik gek
peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Mmmmm..... d-day vandaag dus. Ben eens benieuwd
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Moes van daag bij mijn ouwe maat chef in d garage komen voor uit leg
Koffie enz enz ,
Hij liet zien dat ik een storing had ,(Brande geen lampje in me dasboort) in dat electriche regel klepje voor stationair ,er is een methode voor om eerst andere dingen uit te sluiten voor je bij dat klepje komt
Die schema is ook gevolg ,klepje kost dik 500 euries nieuw ,dege die dat verzonne heb mot je met heel zijn familie tege de muur zetten ,gaat negens meer over dit zort prijsen
Maar goed er is een recet. Uit gevoerd ,en geen storing meer in dat klepje
Heb foto,s gezien hoe alles uit elkaar is gehaald en schoon gemaakt
Er was wel een vacuüm slang geschuurd aan aan de achter kant is dus ook vervangen ,
Mijn maat met zijn ziekte is toch met een monteur wese rijden ,speciaal voor mij om die wage Oke te hebben .
We hadden het nog over het zuipen van die wagen dat het verschrikkelijk was ,dat is nu over
Ze hebben een klein parkertje bij me bezine meter geplaatst ,dus die zakt nooit meer ,
Al met al geen rusie meer met hun ,lucht geklaard .gewoon welkom .
Gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Dus probleem opgelost. Dat ze dat kapotte slangetje vorige keer niet hebben gezien dan :shock:
Regelklepje ook vervangen?
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door corollapowerrr »

Alleen ecu gereset zoals ik het lees. Mooi dat het opgelost is, kopzorg minder iig
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Ik blijf er bij dat ze in eerste instantie niks uit elkaar hebben gehaald ,ja dat regelklepje er af ,en draaien aan dat asje ,klepje er op en klaar .
Nee er zit geen nieuwe klepje op jaap ,
Wel een nieuwe vacuüm slang ,ik heb het slangetje gezien ,achter kant was in gescheurd ,en verdroog
Ik heb het zelf ook niet gezien eerste instantie ,om dat ik me kop er niet onder krijg. Slange zitte asn de onderkant vast van de regel klep

Ik moet wel zeggen dat de schema’s van Toyota’s wel leuk zijn ,als je dat volg kan je een hoop dingen uit sluiten ,je mot wel meten met zo volt meter ,ik wis dit echt niet ,wis eerlijk gezecht nog geeneens dat je op dat ouwe lijk van mij een computer kan aan sluiten ,vraag me af op dat op een e10 van me ook kan .


Maar ik blijf er bij dat de prijsen van Toyota,s nergens over gaan ,je kan beter Bentley rijden ,en elke week een thijse massage met heppy end ,dan ben je 4 keer goed koper uit ,dan die kat Corolla,,s
Die pleuris jappe vragen de hooft prijs over al voor ,terwijl ze de hele wereld vergiftigen met die 3 ontplofte reactors

U zij gegroet heren en dames
Gr peet Uit het zonigge delluuuuf
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

G6r matte nieuw gekocht .ff kijke of de foto hier op krijgt

Gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Das toevallig..... ik heb voor de MR2 ook nieuwe originele matten gekocht voor ze niet meer te krijgen zijn. :D :D

Afbeelding

Goed gedaan jonghuuuuu ziet je interieur altijd weer wat beter uit ;)
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zit hier godverdome een heel verhaal te schijven en in eens is alles plijten .nou ja schie t mij maar lek .
Maar goed mijn ouwe g6r maten zijn vies .dus zag ik.nieuwe bij kwik vit ligge
Koste 65 euries .heb er 15 stuks gekocht .zal kijke of ik foto kan plaatsen .ook van mr bezine meter

Eerst was het 3.4 tank leeg met 230 km
Nu is het 0.5 tank op 230 km.
Dus we gaan voor uit

Jaap je wagen is prachtig geniet er van straks mer je hondje

Nou komt de foto dan


Gr peet
Bijlagen
20180325_113731.jpg
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Bla matten
met geen mogelijkheid ,weer te groot :shock:
peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Afbeelding

Sjoen mattekes hoor. Mooi rood randje ook :D :D
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door corollapowerrr »

Origineel staat het g6r logo erin geborduurd
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Klasse jaap ;)
G6r mot ik er nog in borduren :lol:
Vond ze wel geinig voor mij E1o ,

Gr peet
Plaats reactie