G6R

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

gister die winter waks er over heen gesmeten ,lekker dik ,net als je een boterham met pinda kaas smeert ,die je ook lekker dik er op
ik maak op me dak van de wagen altijd een lekker sausje met verschillende waksen ,zomer ,winter, herfs, voorjaar ,najaar ,vakantie ,oud en nieuw noem het maar op ,dat meng ik door elkaar op het dak ,en dan smeer ik heel die wagen er mee in
ik sta daar na me eigen wel helemaal de golera uit te poetsen zeg ,kolere ,
je krijg het amper weg .en ik poets het liefs in de zon ,wand dan zet die wagen uit ,dus kom je dieper met je sausje in de poriën
maar alles glimt weer als een tiet en je kan een heel magazijn leeg schiete op me lak ,alles zal weg kaatsen .

wel een ander probleem ,er staan hier van die bomen met bloesem er in ,dat zijn kleine witte bolletjes en dat valt nu juist uit (wou dat die boom zelf uit viel pffff)
dus ik had die e10 lekker uit gezogen ,en zet dus gister me ventilator aan ,nou heel die wage van binnen zat onder de witte bavianen schurft .
het leek wel kleine coke bolletjes ,zou het niet in je neus snuiven wand je blijf dan gelijk 20 jaar niesen ,het probleem bij me e 10 is dat ik geen filter er in heb zitten ,me e11 weer wel ,dus je krijg alles voor je muil wat die op zuig
maar stofzuiger er door heen en gister middag laat naar de garage gebracht
zou van daag gekeurd worden
ik wil namelijk dat me wagens er goed uit zien als ze naar de garage gaan ,dan hoop je dat ze er ook wat zuiniger er op zijn
maar om een lang verhaal kort te maken of terwijl ,reken maar uit of ruik aan me reet ,auto is voor 7 dagen in beslag genomen door de rdw
de vraag of ik hem terug krijg is nog niet zeker .
heb wel verlopig een leen auto mee gekregen ,heb ook geen andword nog gehad van de rdw waarom die is mee genomen ,ik betaal alles automatisch ,daar zal het niet aan liggen denk ik
ben wel uit me stekker gegaan ,schiet mij maar lek ,ze hadden me moeten bellen toen ze hem weg takelde
maar goed morgen maar gaan bellen en vragen waar die is
gr Peet die niet blij is
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Hahahaha ik wil jou wel eens een auto zien poetsen. Emmer drab erop en waks in, waks out….
Nooit geweten dat een auto uit zet in de zon. Mot ik me buurvrouw eens zeggen dat ze uit de zon blijft…..die blijft maar uitzetten…uche uche

E10 in beslag genomen door de RDW? Wat raar, heb ik nooit gehoord dat je op apk gaat en nemen je auto in beslag zonder te vermelden wat de reden is. Misschien had je wax belasting moeten betalen…. Of was de bavianen schurft van een beschermde bavianen soort….. :roll:

Nu ben ik wel erg benieuwd wat de reden is van de inbeslagname…. :shock:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

de auto rijd veeeeeeel ste lekker ,je zou zo maar in slaap kunnen vallen tijdens het rijden ,en dat wil de rdw weer niet .
dus zoeken ze nu iets wat herrie of trillingen kan veroorzaken ,zo dra dat gevonden is en het werkt ,krijg ik het pas terug ,
zo als nu is het veelste gevaarlijk jaap ,mot ff geduld hebben :lol: :lol:

gr peet die wel kan huilen
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

auto gister pas weer terug gehad ,ze kunnen niks vinden om hem herry te laten maken of te laten trillen .
dus altijd met raam open rijden ,veel wind op je muil anders val je in slaap zo lekker rijd die
rdw zeg ,uit kijken geblazen .liefs met zijn tweeen rijden
wij weer blij .

verder niks bij zondes
oja de afstand bediening van me zoon is op de grond gepleurd ,totaal los ,ff naar de garage morgen en vragen of ze die losse af stand bedingen kunnen bestellen
heb anders ook nog een exstra rood kasje ,maar zitte ook geen afstand bediningen bij jammer genoeg
hoop dat die zooi los te bestellen is

gr Peet
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

Re: G6R

Bericht door R1ck »

De dealer in Hattem, ja pleuris eind weg voor je, kan als het goed is alle sleutels maken met elke soort vergrendeling. Hier zou je misschien wat aan kunnen hebben als je het niet voor elkaar krijgt!
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Hattem is dat waar de aarde op houd .?
Ben bij de dealer geweest 170 euries zonder btw ,en mot die ook nog in geleerd worden ,voor 1 afstand bedining druk ding ,
Dus ga ik ff vagen of iemand nog kompleet spul heb leggen hier zo ,tweede hands en werkend
Wand die achterlijke jappen vragen zo veel geld voor zo ouwe wage spulletjes dat is gewoon schandalig ,gaat nergens meer over ,meen dat echt ,wat een randdebielen zijn dat ,als er nog is zo spleet oog aan mij de weg vraag ,stuur ik hem naar de afsluitdijk .

Gr peet
Rolla1
Starting member
Starting member
Berichten: 57
Lid geworden op: di dec 20, 2016 21:50
Type Corolla: E10
Type Corolla: Corolla
Locatie: België

Re: G6R

Bericht door Rolla1 »

Voor 12€ kun je in China een cv setje kopen met 2 afstandsbedieningen. In Nederland iets duurder maar zeker niet boven de 100
Tom96
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 151
Lid geworden op: za aug 08, 2015 18:27
Type Corolla: E10
Locatie: GLD zuid

Re: G6R

Bericht door Tom96 »

Rolla1 schreef: di mei 29, 2018 17:09 Voor 12€ kun je in China een cv setje kopen met 2 afstandsbedieningen. In Nederland iets duurder maar zeker niet boven de 100
Nou ben voor een portierslot ook al €75 kwijt excl inbouwen.. en dat is zonder cv
Groetjes,

Tom
Gebruikersavatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2865
Lid geworden op: vr sep 20, 2002 23:12
CCNL lidnummer: 370
Type Corolla: AE82
Locatie: ZO-Drenthe
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door toyo bob »

Peet schreef: di mei 29, 2018 15:11 Hattem is dat waar de aarde op houd .?
Dat dacht ik ook altijd, maar als je nog een stukje doorrijdt kom je langs Harderwijk en Amersfoort. ;)
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

ik koop niks meer van die nep sinesen ,dat is allemaal pokke zooi wat 1 dag werkt

we houden het heel simpel ,komt een nieuwe afstand bediening op met nieuw oem kasje
kosten 1350 euries bij elkaar ,word ik nog gemats ook
niet bij de dealer maar bij kwik vit ,was een aanbieding

hattum is van af delluuuuf 550 km als je het niet kan vinden

u zij gegroet heren

peeet
Gebruikersavatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9543
Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
CCNL lidnummer: 796
Type Corolla: E11
Type Corolla: SE111
Locatie: In Brabant

Re: G6R

Bericht door Bart-E11 »

denk dat je beter een sloop auto moet gaan zoeken Ik heb voor mijn daily E11 toen ook alles overgezet toen een maatje van me zijn auto naar de sloop bracht

had de hele mikmak net er voor er uit geschroefd
- Electrische ramen
motor met mechanisme in de deur, complete deur kabelboom (in de auto kabelboom voorbereid) deurkaarten voor de knoppen ipv zwengelen

- Electrisch bedienbare en verwarmde spiegels
spiegels, knoppen voor het bedienen naast het stuur, deur kabelboom

- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Rood / bruin kastje achter het dashbord kastje, sloten zit een motortje bij om hem open en dicht te maken (om de deur vast te houden niet die buiten het slot met de sleutel open maakt) ook hiervoor deur kabelboom nodig
door control (die was ik vergeten) dat is een grijs kastje met oranje stekkers die zit aan de achterkant van de zekering kast onder bij het stuur dus die zie je ook niet zitten

afstandsbediening inleren ?

viewtopic.php?t=49699#p799446
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

hoi bart op mijn zoon zijn wagen zit alles al ,verleden jaar nog verwarmde spiegels er op gezet ,en druk knopje ,alles was voor berijd met stekkers .
het volgende ,hij is niet gek om zo veel geld uit te geven hoor ,maar me zoon lief heb een nieuw druk plastiek dingetje gekocht ,denk in china pffffff
,de binne kant is gerepareerd ,dus zo nieuw zwart druk ding er op en alle deuren schieten open zelfs de achter klep ;)
kosten 12 euries geloof ik ;)

alleen heb ik nog een originele bruin rood kasje over ,alleen zonder druk knopje .
dus mocht er iemand zijn hier zo ?

ff iets anders
ik heb een tijdje gelden me lamba zonde vervangen in de garage .koste een godsvermoge zo japande k*t ding
vond die wagen toen niet echt lekker meer door lopen ,had ook haast geen knalle meer uit me uit laat .na gas los laten
ik miste iets wat in zijn koppel ,wagen een paar keer gereset toen ,maar maakte niets uit
maar de laatste tijd loopt die weer als een kogel .zuipe doet ook minder ,snap er geen moer van ,wand alleen in de winter loopt die wage het best
maar goed ,of die labamba zonde is naar de klote (maar dan hoorde ik ook meer me uit laat ploffen ,en dat doet die niet zonder demper dan),maar hij moet over een paar maande een apkje hebben ,dan hoor ik het wel of die kapot is ,hoop het alleen niet voor de garage ,wand dat ding kost je een rip uit je lijf ,krijg steeds meer een hekel aan die op lichters jappen ,toyota bende .wat een ratten zijn dat zeg
maar goed

u zij gegroet
peet
Gebruikersavatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9543
Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
CCNL lidnummer: 796
Type Corolla: E11
Type Corolla: SE111
Locatie: In Brabant

Re: G6R

Bericht door Bart-E11 »

na het reseten moet hij altijd even "inleren" had met de blacktop ook last van als de accu los was geweest eht even duurde voordat het vermogen weer terug was
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

oke bart dat wis ik niet .en ik had al niet veel gereden er mee ,maar nu loopt die goed ,had steeds het gevoel dat ik met airco aan reed .
weet je ,je mis net iets ,waar om trouwens die wagen met airco wat minder loopt snap ik geen moer van trouwens .zo zwaar gaat die pomp toch niet rond ?

peet
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door corollapowerrr »

Airco kost ca 10-15% van je vermogen
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

maar draaide die pompe zo zwaar dan ,lijk me niet toch je heb ook een waterpomp ,draaid toch ook soepel
of zie ik het verkeerd

peet
Gebruikersavatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9543
Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
CCNL lidnummer: 796
Type Corolla: E11
Type Corolla: SE111
Locatie: In Brabant

Re: G6R

Bericht door Bart-E11 »

corollapowerrr schreef: wo jun 06, 2018 07:01 Airco kost ca 10-15% van je vermogen
lulkoek das 3 pk ooit een keer op een dyno gemeten met een GT4
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door corollapowerrr »

Bij een 4afe Bart, bij een 3sgte heb je een heel ander verhaal. Heeft wat meer vermogen en koppel om de compressor aan te zwengelen. Dus lulkoek, ik denk het niet
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Re: G6R

Bericht door Robbie F »

Bart-E11 schreef: vr jun 08, 2018 15:40
corollapowerrr schreef: wo jun 06, 2018 07:01 Airco kost ca 10-15% van je vermogen
lulkoek das 3 pk ooit een keer op een dyno gemeten met een GT4
bij volgas wordt de airco compressor uit geschakeld, dat verschil van 3 pk zal warmte zijn geweest.
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Waarom bij volgas gaat die pomp uit Rob .

Peet
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Re: G6R

Bericht door Robbie F »

Peet schreef: zo jun 10, 2018 20:04 Waarom bij volgas gaat die pomp uit Rob .

Peet
omdat je dan het volle vermogen wil benutten. een dynamo wordt tegenwoordig bij volgas ook minder bekrachtigd en dus minder weerstand ;-)
auto's zijn complexe dingen tegenwoordig;-)
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

ja dat het complexe wagens zijn kwam ik gister weer is achter
ik heb 2 filters gekocht ,dus in dat zwarte ouwe lijk maar is aan de slag gegaan
2 jaar geleden al is vervangen en heel de zooi los geschroeft ,dus kasje er uit en me halve zooi los gehaald
maar ik dag het gaat me nu wel lukken zonder alles te verwijderen
nou het je nek lijk wel een wokkel ,is gewoon niet vol te houden ,die 4 pennetjes trek je zo los en die filter trek je zo er uit
maar een nieuwe plaatsen die er niet lekker in wil ,dan zal je toch onderste boven motten gaan liggen
dus proef op de som ,stoel op slaap staand ,en onderste boven met je kop onder je dasbort kasje proberen die nieuwe filter er in te krijgen ,jesus kolere wat een klus zeg .dat hebbe die jappen weer niet goed gemaakt hoor ,daar is niet goed over na gedacht .
dat hadden ze beter en makkelijker motte maken ,maar goed hij zit er in ,en ik moes weer terug zien te komen .glee steeds verder naar beneden ,wat een rampe klus ,maar ja mot wel zeggen dat die ouwe filter zo zwart als roet was na 2 jaar ,koleren zeg ,kon ook gelijk stof zuigen in me wagen ,er viel een halve boom er uit toe ik die ouwe filter er uit trok ,pfffffff
.
nou kon ik bij de e10 ook gelijk een wiel verwisselen ,zag een dikke schroef er in zitten ,ja hoor ik trok hem er uit en gelijk ssssssssssss nou heb ik gelukkig nog een zo zelfde zetje g6r velgen met de zelfde banden liggen ,(is voor me g6r in de winter ),dus maar ff wisselen ,en maar een keertje een plugje er in laten schieten ,hoe die schroeven ook pervekt in je banden komen is voor mij een raadsel ,het is net of ze netjes er in gedraaid zijn :shock:

verder niks schokkends ,o ja ik probeer wel dit jaar weer in den dongen aan wezig te zijn ,volgens valt dat in mijn vakantie ,eind augustus geloof ik .

u zij gegroet dames en heren ;)
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

hahaha herkenbaar...je wordt ouder papa :lol: :lol: :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

helaas wel jaap :shock:
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door corollapowerrr »

Zolang je ouder wordt leef je nog, dus persoonlijk vind ik dat nooit zo erg
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Ik vind het ook niet erg dat Peet ouder wordt :lol: :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Inderdaad Corolla pouwer ,je ben langer dood dan je leef ,dus een dag niet gelachen is een dag niet GELEEFT

Onkruid vergaat niet jaap ,afgelopen winter een klein weg trekkerje :shock: maar we gaan gewoon verder hoor ,tot vervelens toe blijf ik wat schrijfen hier zo ;)

Gr van een ouwe gek ,die het zelf niet door heb ;)
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Ik zou zeggen.... high five..... :lol: :lol: :lol:

Hier van het zelfde..... volgend jaar hoop ik de 6x kruisjes aan te tikken..... :shock: :lol: :lol: alleen mijn kop weet het ook nog niet.... :lol: :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

jaap geniet er van zou ik zeggen .je doet leuke dingen met je vrouw en hond en je rijd heel de wereld rond met die emmer ,zelfs naar Duitsland met je club .heerlijk toch ,en je verhalen zijn wel een beetje klein als je weg geweest ben pffff ,geintje hoor ,schitterend jaap ;)

gr van een ouwe wijseman pffffffffff ;)
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

zo ben er weer ,toch iets tegen gekomen bij me g6r .een gaatje in me wielkast .
elke vakantie gaan mijn wagens op de krikken om hoog ,dus ff kijken wat ik kan ontroesten en in spuiten met tektiel ,gewoon bij houden heet dat .
en me zij spoilers er af om 50 meter sant weg te halen .
maar ik zag in me achter wielkast wat roest zitten ,textiel was pleite dus ff met een schroefdraaier een beetje pielen ,en ja hoor ,stak er gelijk door heen .je komt dus uit in je kofferbak ruimte ,maar je moet wel het hele kunststof weg halen wil je er weer bij zien te komen ,alleen ff met je vingers alles een beetje om hoog rukke en je ziet een licht gaatje zitten ,heb ik dat :?
dus slijptol er bij en textiel en roest weg slijpen ,gelijk een gat van 4 cm rond pffff .plaatje uit de schuur gehaald en las trafo ,en maar gelijk voor de deur die zooi gelast ,jezus wat is dat dun zeg .,heb gelijk alles in gesmeerd met dat spul wat keihard word .80 meter textiel er op en klaar is peet .verder onder kant zag ik me rvs uitlaat wat gaan roesten(ook rvs kan roeste als de hel) ,dus ff skot en brite er over heen gehaald(hoe je dat schrijf weet ik niet .maar het is net een schuurspons voor rvs op te knappe ) .en me pijp in gespoten met rvs verf .zal dus weer gaan stinke als de hel die uit laat ,wiele gepoetst ,rem klouwe schoon gemaakt en weer rood gespoten ,,hoed van me schijf remmen gespoten ,dus wage om gedraaid en de andere kant het zelfde gedaan .ik zag dat het dikke textiel bol stond en wat miste ,ik denk dat het komt dat er steenslag van de bande tegen aan komt ,dus textiel er af getrokken en de roest verwijdert en ook hier 80 meter textiel op gespoten
.ik begrijp niet dat die jappen bij een e10 wielkasten hebben met bescherm kappen achter en bij een e 11 zit gewoon ijzer ,onbeschermd dus ,hebbe die spleet ogen weer niet goed over na gedacht ,eikels zijn het .maar goed onder kant oke .nu nog me rubbers van me lampen op nieuw in de kit zetten aan de voor kant en me voor gevel verwijderen en alles onder me motor kap schoon maken ,dat gaat dus gepaard met bloedende klouwe .en ik gebruik al bloed verdunners ,dus word weer laggen ,je kan nergens bij of je lig open .olie ververs ik niet dit jaar ,heb net 2000 km er op zitten ,is dus niks ,rij er niet veel meer mee .verder krijg die nog een paar poets buurten en na de vakantie weer op zijn winter sloffen ,je weet het maar nooit hier zo ,whaha nee hoor ,rij nog met sliks ,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk .

oja e 10 krijg ook zo beurt .maar daar mankeerd nooit wat aan ,terwijl die ouder is .pfff schiet mij maar lek
u zij gegroete luitjes ;)
Plaats reactie